Noslēgusies sporta aizsargtērpu ražošanas uzņēmuma Blindsave finansējuma piesaistes kampaņa vietnē Kickstarter, taču nepieciešamos līdzekļus nav izdevies savākt, tomēr tas kompānijas plānus nekavē un janvārī tiks uzsākta masveida ražošana.
Kompānijas mērķis bija 30 tūkstoši eiro, bet izdevies savākt 25 tūkstošus eiro.
Uzņēmuma īpašnieks Andis Blinds stāsta: «Ar Kickstarter kampaņas rezultātiem esam apmierināti, jo kampaņas uzdevums bija ne tikai savākt naudu. Tā bija daļa arī no mūsu mārketinga kampaņas, kuras mērķis bija pievērst klientu un potenciālo sadarbības partneru uzmanību, kas mums ir izdevies, jo par mums rakstīja tādi pasaulē ievērojami mediji kā Yahoo Sports, Yahoo Tech un Digital Trends, kā arī interesi par mums izrādīja vairāki potenciāli investori. Šobrīd ar vienu no tiem notiek pārrunas, kas varētu noslēgties pēc Jaunā gada.»
«Esam arī sazinājušies ar visiem tiem atbalstītājiem, kas pasūtīja mūsu produktu Kickstarter platformā aptuveni 25 000 USD vērtībā un piedāvājuši viņiem par tādu pašu cenu iegādāties produktus mūsu interneta veikalā. Lai arī mums pietrūka tikai aptuveni 5 tūkstoši eiro, lai savāktu nepieciešamo finansējumu, tas neietekmē mūsu tālākos plānus. Visu produktu izstrāde jau ir noslēguma fāzē un janvārī mēs uzsākam masveida ražošanu un tirdzniecību gan Latvijā, gan citviet pasaulē,» viņš skaidro.