Pagājušā gada auto tirdzniecības statistika atspoguļojas veiksmīgāko uzņēmumu darbības rezultātos.
Salīdzinot ar 2009. gadu, pērn pārdoto jauno auto skaits palielinājies par 33%, apkopojusi Latvijas pilnvaroto autotirgotāju asociācija (LPAA). Savukārt centrālā statistikas pārvaldes dati liecina, ka auto tirdzniecības indekss 2010. gadā (salīdzināmās cenās) pieaudzis par gandrīz 16% salīdzinājumā ar 2009. gadu, un pērn auto tirdzniecības apjomi bijuši līdzvērtīgi 2005. gada līmenim, joprojām ievērojami atpaliekot no treknajos gados sasniegtajiem apjomiem.
Tā Volkswagen tirgotājs Auto Group Baltic palielinājis apgrozījumu par 64%, sasniedzot 54,23 milj. Ls. Mercedes un KIA tirgotāja Domenikss apgrozījums pieaudzis par 30% (26,49 milj. Ls), Wess (Toyota, Lexus) – +21% (25,33 milj. Ls), Skandi Motors (Hyundai) – +47% (13,53 milj. Ls), Mūsa Motors Rīga (Volvo, Renault) – +13% (13,24 milj. Ls), Amserv Motors (Toyota, Lexus) – +13% (11,59 milj. Ls), Karlo Motors (Škoda) – +21% (11,54 milj. Ls) un Auto Īle un Herbst – +32% (11,38 milj. Ls).
Ne tik veiksmīgs atgūšanās gads bijis smago automašīnu tirgotājiem. Volvo Truck Latvia apgrozījums joprojām sarucis par 6%, līdz ar to bijis 13,32 milj. Ls, arī Scania Latvia apgrozījums sarucis par 11% līdz 11,40 milj. Ls.
2011. gads turpina rādīties rožainās krāsās auto tirgotājiem. Db.lv jau informēja, ka šī gada maijā bija vērojams +125% reģistrēto vieglo transportlīdzekļu skaita pieaugums, salīdzinot ar 2010. gada maiju. LPAA apkopotie dati liecina, ka pieaugums nozarē turpinās. Šā gada pirmo septiņu mēnešu laikā Latvijā reģistrētas 4,74 tūkst. jaunu 2010. un 2011. gada izlaiduma automašīnu, kas ir par 83% vairāk nekā pērn šajā laika periodā.