Par «elektrizētām un dzirksteļojošām» attiecībām starp starp Reformu partijas ekonomikas ministru Danielu Pavļutu un šīs pašas ministrijas eksministra Arta Kampara savulaik – 2010. gada janvārī – valsts sekretāra amatā iecelto Juri Pūci, Dienas Bizness rakstījis jau ieriekš, turklāt Ekonomikas ministrijas augsta līmeņa ierēdņu rotācija uz Satiksmes ministriju notikusi arī iepriekš.
Savulaik pēc tam, kad Kaspars Gerhards kļuva par satiksmes ministru, tā brīža EM valsts sekretārs (pašreizējais satiksmes ministrs) Anrijs Matīss sekmīgi aizrotēja uz SM valsts sekretāra amatu. No EM uz SM ir pārcēlušies arī augsta līmeņa EM ierēdņi Džineta Innusa un Edmunds Beļskis.
Lai arī Ekonomikas ministrija (EM) nav nedz maka turētāja (Finanšu ministrija), nedz juridiskās kārtības noteicēja (Tieslietu ministrija), tomēr tā ir uzņēmējiem teju vai visbūtiskākā, jo tās pārziņā ir tādi svarīgi punkti kā industriālās politika, investīciju piesaiste, uzņēmējdarbības vides uzlabošana, valsts un pašvaldību kapitāla daļu pārvaldības reforma, enerģētika (jo īpaši brīdī, kad tiek runāts par elektroenerģijas obligātā iepirkuma intensitātes pārskatīšanu, jaunās atbalsta sistēmas izstrādi, reģionālo enerģētikas projektu virzību, dabasgāzes tirgus liberalizāciju), būvniecība utt.
Pēc ziņas, ka ekonomikas ministrs Daniels Pavļuts grib atbrīvoties no valsts sekretāra Jura Pūces, viņu aizrotējot uz Satiksmes ministriju (SM) valsts sekretāra vietnieka amatā, uzņēmēji secina, ka šāds konflikts var izraisīt būtiskas pārbīdes izstrādes stadijā esošajos biznesam svarīgajos dokumentos.