Kosmētikas zīmols Attirance līdz 2012. gada beigām Baltijā plāno atvērt 10 sava zīmola pārstāvniecības veikalus, savukārt Lietuvas tirgū Attirance produkcija pieejama kosmētikas mazumtirgotāja Douglas veikalu tīklā.
«Šobrīd norit piemērotu franšīzes partneru Baltijā meklējumi un izvērtēšana, bet mēs neizslēdzam arī iespēju tuvākajos mēnešos atvērt zīmola flagship veikalu Latvijā,» stāstīja Attirance pārdošanas nodaļas vadītājs Mārtiņš Jaunzems.
Zīmola nostiprināšanās Baltijas valstīs ir viens no galvenajiem uzņēmuma šī gada izvirzītajiem stratēģiskajiem mērķiem, jo kopš 2007. gada, kad tika izstrādāts franšīzes biznesa modelis, uzņēmuma produkcija uz franšīzes pamata tiek izplatīta 43 pasaules valstīs, to skaitā - Itālijā, Francijā, Somijā, Vācijā, Kanādā, Krievijā, NVS valstīs, Turcijā, Libānā, DĀR un Apvienotos Arābu Emirātos.
Šogad uzņēmums ir nolēmis paplašināt kopīgo franšīzes veikalu skaitu pasaulē no 35 līdz 60, investējot līdz 50,000 Ls jaunu pakalpojumu ieviešanā, darbinieku un franšīzes ņēmēju apmācībā.
Patlaban uzņēmums eksportē 93% no kopējā produkcijas apjoma, taču nākamgad plānots eksportu paaugstināt vēl vismaz 2 reizes. Galvenie Attirance noieta tirgi ir Krievija, Vācija, Francija, Somija un Dienvidāfrikas Republika. Šogad ārzemēs realizētais apjoms, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, pieaudzis par 35%. Latvijā līdz šim Attirance kosmētika pieejama kosmētikas izplatītāja Douglas veikalu tīklā, franšīzes veikalā lielveikalā Sky & More, Rīgā, tirdzniecības centrā Ostmala, Liepājā, kā arī nelielos boutique tipa veikalos visā Latvijā.
«Baltijas tirgū prognozējam pieprasījumu pēc produktiem ar šokolādes un greipfrūta aromātu. Tāpat uzskatām, ka liels potenciāls ir tieši vīriešiem paredzētās kopjošās kosmētikas līnijai, ko noteikti papildināsim,» teica M. Jaunzems.
Kompānijas apgrozījums 2011. gadā bija 1,08 miljonu latu.