Ziepju un kosmētisko līdzekļu ražotāja un tirgotāja SIA Attirance apgrozījums pērn sarucis par 24,8% - no 1,312 miljoniem eiro 2013.gadā līdz 986,134 tūkstošiem eiro pērn.
Kā skaidro SIA Attirance vadība, viens no iemesliem straujajam uzņēmuma apgrozījuma kritumam ir sadarbības pārtraukšana ar Krieviju. Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 75,765 tūkstošu eiro zaudējumiem, bet nodokļos valsts kopbudžetā pērn samaksājis 84,19 tūkstošus eiro.
Kopš 2008.gada SIA Attirance piedāvā atvērt uzņēmuma veikalus franšīzes partneriem citās valstīs, un, kā savā iesniegtajā gada pārskatā ziņo uzņēmums, šobrīd visā pasaulē atvērti jau 25 franšīzes veikali, kā arī noslēgti 5 Master franšīzes līgumi un 1 ekskluzīvs distribūcijas līgums ar tādām pasaules valstīm, kā Ķīna, Turcija, Maroka, Sauda Arābija, Dienvidkoreja, AAE.
SIA Attirance ziņo, ka sakarā ar nestabilo ekonomisko situāciju Eiropas Savienībā un trešajās valstīs būtiski pieaugušas izejvielu un to piegādes izmaksas. Kā norāda uzņēmums, patlaban trūkst augsti kvalificētu darbinieku, kas neļauj būtiski samazināt administrācijas izmaksas.
2015.gadā SIA Attirance plāno aktīvi turpināt tirdzniecību, paplašinot realizācijas tirgu un turpinot darbu pie jaunu kosmētikas produktu recepšu izstrādes, ieviešanas un ražošanas. Uzņēmums iecerējis arī iegādāties jaunas ražošanas iekārtas, kas tiks izmantotas modernu produktu ražošanai lielā apjomā.
Lursoft pieejamā informācija liecina, ka 2003.gadā reģistrētā SIA Attirance pieder Mirdzai Liepiņai.