Novembra Biznesa eskalatora dalībnieki – Uniq cepures un Penelopes tauriņi – trāpījuši īstajā laikā; to darbības rezultāti ir labi, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Produkti nav tik atšķirīgi no Alfas piedāvājuma, jo cepures, svārki un tauriņi ir daudz kur. Uzņēmumi tirdzniecībai Alfā nokļuva ļoti labā laikā, prece bija piemērota šai sezonai, kad gribas uzvilkt cepuri un gatavoties korporatīvajām ballēm,» spriež Liene Apine, t/p Alfa vadītāja. Arī zīmolu un dizaina aģentūras Brand Eleven dibinātājs Mārtiņš Barānovs uzskata, ka novembra dalībnieki bija atbilstoši konkrētajam mēnesim, jo viena uzņēmuma produkti ir domāti siltumam un skaistumam, bet otra – skaistumam un svētkiem.
«Mani ātri pamanīja, iznāca no stenda, sāka demonstrēt, prata pastāstīt, taču klientam bija jāsper pirmais solis,» par savu slepenā pircēja pieredzi saka Dzintars Koknēvičs, SIA Mercuri International valdes loceklis. M. Barānovam simpatizē cepuru krāsu daudzveidīgums un tas, kā cepures ir izliktas ekspozīcijā. Viņš iesaka pārdevējām pašām tirgojoties vilkt galvā cepures.
«Manuprāt, ir forši, ka ir iespēja pašam radīt savu dizainu, savu mīļāko cepuri. Neskatoties uz to, ka zīmols Latvijā jau ir pazīstams, Alfas pircēji to novērtēja un pārdošanas rezultāti bija labi,» saka L. Apine. Runājot par Penelopes tauriņiem, viņai šis zīmols patīk, to ir novērtējuši arī centra pircēji. «Zinu, ka daudzi, arī mani paziņas un draugi, jau ir iepirkuši šos tauriņus ne vien sev, bet arī dāvanām,» teic L. Apine. M. Barānova skatījumā Penelopes tauriņi ir skaisti un par augstāku cenu nekā vidēji tirgū, bet izstrādājumu kvalitāte esot atbilstoša. «Šajā gadījumā iepakojums ir papildu pievienotā vērtība, kas rada pozitīvu iepirkšanās pieredzi un līdz ar to arī iespēju atgriezties vai ieteikt draugiem,» saka M. Barānovs.
Dz. Koknēvičs norāda, ka Penelopes tauriņu pārdevēja viņu nepamanīja, pieejot pie stenda. Taču tālākā komunikācija bija laba un par produktu pastāstīja kompetenti, vienīgi tas notika pēc tam, kad viņš bija izrādījis aktivitāti. «Stends bija forši noformēts, smuks iepakojums. Vajadzētu lielāku aktivitāti un uzrunāšanu,» iesaka Dz. Koknēvičs.
Kopumā vērtējot šā gada dalībniekus, viņaprāt, tie bijuši atsaucīgāki pret žūrijas ieteikumiem. «Iespējams, tāpēc arī dažiem bija ļoti labi tirdzniecības rezultāti. Taču daži neņēma pretī mūsu ieteikumus,» teic Dz. Koknēvičs.
M. Barānovs stāsta, ka šosezon dalībnieku stendiem bija labāka atrašanās vieta un daudz- funkcionālāks stends, taču viņam šķiet, ka iepriekšējā sezonā dalībnieki bija daudzveidīgāki, un tas cilvēkiem varētu patikt labāk. «Uzskatu, ka nākamajā sezonā ir jāsper lielāks solis attīstībā, projekts ir gatavs pāriet citā līmenī,» spriež M. Barānovs. L. Apine apstiprina, ka projektu paredzēts turpināt arī nākamgad. «Dalībnieki ir sapratuši, ar ko jārēķinās, strādājot tirdzniecības centrā, ka tas nav tas pats, kas piedalīties tirdziņā. Domāju, ka vairākiem Biznesa eskalatora dalībniekiem šis ir bijis atspēriena solis, lai izrautos plašajā pasaulē,» saka L. Apine.