Ražošanas un produktu portfeļa pilnveidošanā a/s Latvijas balzams šogad ieguldījis 310 tūkstošus latu, kopumā uzsākot 18 jaunu produktu ražošanu, informē uzņēmuma pārstāvji.
Kā šā gada galvenā prioritāte tika noteikta konkurētspējīgu produktu attīstība, savukārt par vienu no uzņēmuma perspektīvākajiem jaunajiem projektiem uzskatāms degvīns Riga Black Vodka. Db.lv jau informēja, ka 18 jauno produktu ražošanā uzņēmums ieguldījis 35 tūkst. Ls.
«Uzņēmuma deviņu mēnešu neauditētie darbības rezultāti dod mums pamatu runāt par veiksmīgu darbību gada griezumā,» uzskata a/s Latvijas balzams valdes priekšsēdētājs Guntis Āboltiņš-Āboliņš, uzsverot kā šogad uzņēmums fokusējies uz jaunu produktu radīšanu dažādos dzērienu segmentos.
A/s Latvijas balzams deviņu mēnešu neauditētie uzņēma darbības rezultāti liecina, ka a/s Latvijas balzams apgrozījums audzis par 8%, salīdzinot ar attiecīgo pērnā gada periodu, un sasniedza 50,3 miljonus latu. Vietējā tirgū apgrozījums audzis par 7,7%, savukārt neauditētā deviņu mēnešu peļņa augusi par 19% un veidoja 2,5 miljonus latu.
2011. gadā uzņēmums apgrozīja 67,73 miljonus Ls, bet a/s Latvijas balzams peļņa veidoja 3,65 milj. Ls. Vērtējot pēc pērnā gada apgrozījuma, Latvijas lielāko uzņēmumu sarakstā TOP 500 a/s Latvijas balzams ierindojas 46. vietā.