Globālā uztura kompānija Herbalife šogad svin savu 15 gadu jubileju Latvijas tirgū. Lai atzīmētu šo notikumu, Herbalife atklājis jaunu tirdzniecības un klientu apkalpošanas centru Rīgā, Baltijas Industriālā parkā, Piedrujas ielā 7a.
Jaunā centra kopējā platība ir 764 m2, no kā lielākā daļa paredzēta noliktavai, kā arī zvanu centram, biroja un konferenču telpām. Jaunais centrs kalpos kā vieta, kur tiks īstenotas dažādas darbības Baltijas līmenī kā preču iepakošana un izplatīšana, klientu apkalpošana un zvanu centra pakalpojumi.
Baltijas Industriālais parks ir viens no tehniski attīstītākajiem A klases noliktavu, biroju, ražošanas un tirdzniecības telpu kompleksiem Rīgā, kas tādējādi sniegs priekšrocības kompānijas darbībām.
Herbalife NVS valstu, Mongolijas, Ukrainas un Baltijas Vecākā direktore Olga Solntseva uzsver:
“2017. gads mūsu kompānijai Latvijā ir īpaši nozīmīgs, jo pirms 15 gadiem uzsākām savu darbību šajā tirgū. Vēlot teikt paldies mūsu Neatkarīgajiem partneriem un vadītājiem, kuru mērķtiecīgā darba un entuziasma dēļ sabalansēta uztura paradumi un veselīgs dzīvesveids ir ieguvuši popularitāti sabiedrībā. Vēlētos sveikt mūsu partnerus Latvijā un novēlēt turpmāku attīstību, ētisku un uz lojalitāti balstītu augsta līmeņa servisu, kā arī atcerēties par mūsu kopīgo mērķi – mainīt cilvēku dzīves uz labāko pusi.”
Sortimenta pielāgošana vietējam tirgum palielina pārdošanas apjomus
Kopš 2002. gada, kad Herbalife uzsāka savu darbību Latvijas tirgū, produktu sortiments ir palielinājies no 30 līdz 45 dažādiem produktiem, sniedzot lielākas izvēles iespējas. Pirktākie produkti sortimentā ir Herbalife Individualizētais Olbaltumvielu pulveris Formula 3 un olbaltumvielu kokteilis Formula 1 ar cepumu-krēma garšu (2016. gada rezultāti). Šie produkti ir ieguvuši popularitāti, pateicoties cilvēku vēlmei ievērot sabalansētu uzturu ikdienā un nodrošināt organismam visu nepieciešamo, lai uzturētu ķermeni formā, dzīvojot aktīvu dzīvesveidu. Ērta lietošana un dabiskas sastāvdaļas ir vieni no faktoriem, kas ietekmējuši cilvēku izvēli par labu Herbalife produktiem.
Daži sortimenta produkti kā, piemēram, Alvejas zāļu dzēriens ar mango garšu, Šķīstošs zāļu dzēriens ar persiku garšu un grauzdētas sojas pupiņas, ir pieejami tikai Baltijas valstīs, izvērtējot vietējo iedzīvotāju ēšanas paradumus un pārliecinoties, ka sabalansētas un veselīgas maltītes atbildīs ikdienas uztura plānam.
Veidot pārmaiņas ne tikai uztura jomā
Uzņēmums ir pazīstams ne tikai ar tā piedāvātajiem produktiem, bet arī ar sociāli atbildīgu aktivitāšu īstenošanu, kas uzlabo cilvēku dzīves līmeni – sākot ar sabalansēta uztura un svaru kontrolējošu produktu ražošanu līdz pat iespējām vairākiem tūkstošiem cilvēku uzlabot savu finansiālo situāciju un paplašināt profesionālās kompetences, kā arī atbalstīt dažādas sociālās iniciatīvas. “Herbalife” atbalsta sportistus, zinātniskus un sociāli svarīgus projektus, kā rezultātā sociālā atbildība ir kļuvusi par vienu no uzņēmuma vērtību stūrakmeņiem.
Fakti:
- Pārdotākais produkts 2016.gadā: Formula 1 Olbaltumvielu Kokteilis ar cepumu-krēma garšu;
- Kopš 2002.gada pārdošanas apjoms palielinājies 4 reizes;
- Kopš 2015.gada Herbalife aktīvi piedalās Lattelecom Rīgas maratonā ar komandu Team Herbalife Latvia. Šogad komandu Team Herbalife Latvia pārstāvēja 1470 dalībnieki, kļūstot par otro lielāko komandu maratonā;
- Herbalife atbalsta sociālos projektus visā pasaulē, Latvijā – biedrību Cerību spārni, kas atrodas Siguldā.