Apvienojot spēkus pašmāju lielākajam alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas uzņēmumam «Amber Beverage Group» (ABG) un leģendārajai austrāliešu rokgrupai AC/DC, Eiropā sāk tirgot tekilu ar grupas slavenākās dziesmas nosaukumu – «Thunderstruck».
«Šī ir vienīgā tekila, kuru iesaka tāda smagsvara rokzvaigznes, varbūt tādēļ mēs kā ražotāji izjūtam tik milzīgu atbildību pret šo zīmolu, mūsu partneriem AC/DC, kā arī, protams, patērētājiem,» skaidro «Amber Beverage Group» globālais zīmolu direktors Mantas Zlatkus.
«Tā kā šis Eiropā ir jauns produkts, kas dienasgaismu ieraudzījis tikai 1. novembrī, AC/DC fani un tekilas cienītāji tikai pamazām sāk atklāt šīs tekilas garšu, kas pagatavota no 100% zilās agaves,» stāsta M. Zlatkus. «Savukārt reposado tekila ir apveltīta ar pilnīgu un intensīvu agaves garšu. Šis tekilas paveids ir īpaši nogatavināts ozolkoka mucās vismaz divus mēnešus, kas arī ir šī dzēriena nokrāsas un bagātīgās garšas atslēga,» skaidro zīmolu direktors.
Jaunā AC/DC «Thunderstruck» tekila ir pieejama «Gebr. Heinemann» veikalu tīklā visā Eiropā, tostarp arī Čehijā, Horvātijā un Slovēnijā. Tāpat šo tekilu ir iespējams iegādāties jebkuram Frankfurtes, Minhenes, Viļņas, Hamburgas, Kopenhāgenas, Berlīnes, Baku un Bukarestes lidostas viesim.
«Thunerstruck» tekila ir izgatavota ABG piederošajā Meksikas rūpnīcā «Fabrica de Tequilos Finos». Tās galvenais destilētājs Arturo Fuentes 2017. gadā uzsāka premium tekilas ražošanu, laižot klājā ABG tekilas pirmrindnieku «Rooster Rojo», kas ir 100% zilās agaves premium tekila, turklāt ūdens, kas tajā izmantots, tiek filtrēts caur meksikāņu sudrabu. Vēlak, 2018. gada sākumā, fabrika laida klajā super-premium tekilas zīmolu «Cenote Tequila», kas arī tiek izgatavota, izmantojot 100% zilo agavi, un tiek fermentēta nerūsējoša tērauda cisternās, pirms tiek veikta divkārtēja pudeļu destilācija«, norāda Mantas Zlatkus.