Aldaris bagātināja savu sortimentu ar diviem jauniem dzērieniem.
Bezalkoholisko dzērienu sērija Vichy Viva Fresh līdztekus jau esošajiem dzērieniem ar zemeņu un citrona-laima garšu papildinājās ar trešo - ābolu garšu. Ābolu garša šāda veida dzērieniem ir viena no iecienītākajām, atpaliekot tikai no citrusu garšām. Tāpat kā iepriekšējie šīs sērijas dzērieni, arī jaunais ir negāzēts, tam pievienota dabīga ābolu sula un tikai dabīgi saldinātāji (glikozes-fruktozes sīrups). Tāpēc sagaidāms, ka jaunais dzēriens, tāpat kā iepriekšējie "Vichy Viva Fresh" iegūs popularitāti bērnu, viņu vecāku un veselīga dzīvesveida piekritēju vidū. Pēc aptuvena vērtējuma, Vichy Viva Fresh šobrīd ieņem gandrīz 40% no strauji augošā aromatizēto ūdeņu tirgus.
Ievērojot patērētāju paaugstināto interesi par veselīga dzīvesveida produktiem, Aldaris nopietni strādā šajā virzienā. Nesen radītā ledus tēja Vichy Ice Tea ar divām dažādām garšām arī ir atradusi savus cienītājus, par ko liecina strauji augošais patēriņš.
Savukārt aktīvas klubu dzīves cienītājiem noderēs Aldara jaunais dzēriens Dlight Energy - viegls alus ar enerģijas dzēriena piedevu. Tas satur tikai 2.9% alkohola un bagātināts ar kofeīnu un taurīnu - enerģijas vielām. Dlight Energy apvieno enerģijas dzēriena mundruma efektu ar alus aromātu un sociālo funkciju - to, tāpat kā alu, var lietot jautrā draugu kompānijā. Pasaulē šāda veida dzērieni iegūst arvien lielāku popularitāti jauniešu vidū kā veselīgāks un sociāli pieņemamāks aizstājējs stiprajam alkoholam. Arī Latvijā, spriežot pēc vieglo dzērienu - kokteiļu un alus segmentu augšanas, patēriņa paradumi pamazām mainās.
Ilmārs Jargans,
Sabiedrisko attiecību vadītājs
Tālr. +371- 7023288
Mob.tālr. +371-8660009