Vienlaikus ar pārcelšanos uz jauno biroju ēku Jupiter Centre, ABLV Bank un tās meitas struktūrās tiek veikts apjomīgs IT projekts – pāreja uz virtuālajām darba stacijām, informēja uzņēmuma pārstāvji.
Pašlaik uz virtuālajām darba stacijām tika pārvesti gandrīz 400 darbinieki, bet līdz gada beigām projektu plānots pabeigt un ar jauno tehnoloģisko risinājumu nodrošināt arī visus pārējos ABLV grupas darbiniekus, ieskaitot tos, kas strādā aizrobežu pārstāvniecībās.
Pēc jaunās tehnoloģijas uz lietotāja galda atrodas tikai ierīce zero client, kas nodrošina savienojumu ar kopējo serveri, monitors, bezvadu klaviatūra un pele. Simtiem perifēro ierīču - printeru, skaneru un kopētāju, ko bankas darbinieki lietoja līdz šim, tika aizstātas ar daudzfunkcionālām ierīcēm, kas atrodas katrā bankas ēkas stāvā un veic visas iepriekšminētās funkcijas.
Tehnoloģija ļauj racionāli izmantot IT resursus, jo katram darbiniekam tiek nodrošināta skaitļošanas jauda, kas tieši atbilst veicamajam darbam, un vajadzības gadījumā to var vienkāršā veidā palielināt.
Darbinieks savai personalizētajai darba videi var iegūt piekļuvi no jebkura ABLV kopējai sistēmai pieslēgtā datora. Līdz ar to pieaug darbinieku mobilitāte, kas ir īpaši nozīmīga, komandējumu laikā strādājot no pārstāvniecībām ārvalstīs.
Investīcijas projektā pārsniedz vienu miljonu eiro. Tiek izmantoti Cisco serveri un komunikāciju ierīces, EMC disku masīvi, Dell monitori un VmWare programmnodrošinājums darba staciju un serveru virtualizācijai.