Lai stiprinātu līdera pozīcijas un palielinātu savu tirgus daļu Latvijā, interneta veikals 1a.lv izvērsīs sadzīves tehnikas un būvniecības preču pārdošanu, informē uzņēmumā.
«Viena mūsu prioritātēm šogad ir sadzīves tehnikas un būvniecības preču sortimenta paplašināšana, un līdz ar to arī pārdošanas apjomu palielināšana. E-komercijā tās ir īpaši izaicinošas kategorijas gan uzglabāšanas, gan piegādes risinājumu dēļ, kuru izmaksas pieaug līdz ar atalgojuma un degvielas cenu kāpumu Latvijā. Tāpēc, lai klientiem sniegtu iespēju izvēlēties sev ērtāko un izmaksu ziņā piemērotāko piegādes veidu, turpinām attīstīt un pilnveidot jau šobrīd plašāko preču saņemšanas-atgriešanas punktu tīklu Latvijā. Jaunais punkts tirdzniecības centrā «Ozols» jau pirmajās dienās ir kļuvis ļoti pieprasīts. Šajā nedēļas nogalē tā bija otra pieprasītākā preču saņemšanas vieta, atpaliekot tikai no mūsu pirmā, klientiem ierastākā punkta Mūkusalas ielas birojā,» stāsta interneta veikala «1a.lv» valdes loceklis Ģirts Siliņš.
Šobrīd teju puse jeb 46% no visiem interneta veikala klientiem izvēlas precēm braukt pakaļ paši uz kādu no preču saņemšanas-atgriešanas punktiem. Jaunais punkts tirdzniecības centrā Ozols būtiski palielina uzņēmuma kapacitāti, jo tam ir atvēlēta līdz šim lielākā platība, kas kopumā veido 149,29m2, ar plašu noliktavas un klientu apkalpošanas zonu.
Preču saņemšanas-atgriešanas punkta izveidē radītas septiņas jaunas darba vietas.
«1a.lv» ir lielākais interneta veikals Latvijā ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi. «1a» veiksmīgi darbojas arī Igaunijā un Lietuvā vairāk nekā 10 gadus. Pērn «1a» apgrozījums Baltijas valstīs veidoja 77 miljonus eiro, kas ir par gandrīz 30% vairāk nekā gadu iepriekš. Kopējais interneta apmeklētāju skaits Baltijā vienā mēnesī sasniedz 4,4 miljonus.