Lai arī sociālajos tīklos pēc notikušās traģēdijas Zolitūdē parādās aicinājumi boikotēt Maxima veikalu tīklu, cita lielveikalu ķēde – Rimi apgrozījuma kāpumu neizjūt, noskaidroja Db.lv.
«Katru gadu līdz ar pirmo Adventi un Ziemassvētku tuvošanos pircēji daudz aktīvāk sāk domāt par dāvanu un dažādu svētku dekoru iegādi, tāpēc likumsakarīgi, ka, tuvojoties svētkiem, pircēju plūsma Rimi un Supernetto veikalos palielinās. Tomēr, salīdzinot ar šo pašu laika periodu pērn, šogad būtiskas izmaiņas pircēju plūsmā nav vērojamas,» jautāta par izmaiņām veikalu apmeklētībā pēc 21. novembra, kad Zolitūidē sagruva veikala Maxima jumts, pauda Rimi Latvia pārstāve Laura Podskočija.
Savukārt veikala Elvi pārstāvji veikalu apmeklētības izmaiņas nekomentēja «ētisku apsvērumu dēļ».
Īpašas izmaiņas pieprasījumā neesot novērojusi arī Fazer Latvija maiznīca. «Šobrīd nevaram apgalvot, ka pieprasījums pēc Fazer Latvija ceptās maizes veikalos Maxima pēc traģiskā notikuma būtu mainījies. Neesam pagaidām novērojuši, ka pircēju interese par mūsu cepto maizi būtu samazinājusies. Mēs piegādājam maizi veikaliem tādos pa šos apjomos un tikpat bieži,» Db.lv pauda Edmunds Jansons, Fazer Latvija rīkotājdirektors.
Db.lv jau rakstīja, ka Maxima pārstāvis Jānis Beseris, jautāts par to, vai uzņēmums izjūt veikalu boikotu, par ko tiek runāts sociālajos tīklos, pauda, ka veikali pašlaik strādā ierastā režīmā, un uzņēmums vēl nav pievērsies izpētei, vai boikots atspoguļojas realitātē. Maxima pārstāvji Lietuvā, līdzīgi kā viņu kolēģi Latvijā, nekomentē to, vai veikalos izjūt iedzīvotāju boikotu. Arī kaimiņvalstī Lietuvā izskanējusi šāda ideja, tomēr realitāte rāda, ka Maxima veikali Lietuvā nav kļuvuši ievērojami tukšāki, Lietuvas televīzijas LNK žurnāliste Egle Račukauskaite iepriekš pauda telefonsarunā LNT 900 sekundēs.