«Ražots Kurzemē» varētu nostiprināties kā mazo un vidējo ražotāju kopīgs tirgus ierocis, ceturtdien informē laikraksts Dienas bizness.
Pirmo reizi zīmols Ražots Kurzemē būs redzams izstādē Balttour, taču mārketinga plāns paredz zīmolu popularizēt visu gadu un interese par to ir negaidīti liela, laikrakstam stāsta Lejaskurzemes Tūrisma informācijas biroja (LTIB) vadītāja Monta Krafte.
Zīmols izveidots un reģistrēts, lai palīdzētu amatniekiem un mazajiem ražotājiem popularizēt savus ražojumus izstādēs, gadatirgos un izcelt Kurzemi kā vēsturisku Latvijas novadu. Ar šo zīmolu Balttour izstādē Kurzemes stendā būs jau Latvijā populāri ražojumi - Užavas alus, Vītolbergu siers, bitenieka Jāņa Vainovska medus, Saldus gotiņas, kā arī mazāk zināmi.