Aprīlī Maxima Latvija vadības komandai pievienojies Viktors Troicins, kas pildīs uzņēmuma komercdirektora (Chief Commercial Officer) pienākumus un būs atbildīgs par iepirkumu un mārketinga jomām.
Maxima Grupe ietvaros visiem uzņēmumiem, tai skaitā, Maxima Latvija, tika izveidota vienota struktūra, paredzot jaunu amatu - komercdirektors (Chief Commercial Officer), kura atbildībā būs jautājumi saistīti ar iepirkumiem, mārketingu un zīmolu vadību, pārdošanas veicināšanu un komercinformācijas analīzi. Latvijā komercdirektora pienākumi uzticēti Viktoram Troicinam.
«Šis ir laiks, kad mazumtirdzniecības nozari vēl vairāk ietekmē dažādas tirgus tendences, tehnoloģiju attīstība un patērētāju paradumu maiņa, tādēļ šī nozare kļūst arvien interesantāka. Uzņēmums Maxima Latvija ir lielākais darba devējs privātajā sektorā, un daudzu cilvēku ikdienas izvēle pārtikas iegādei. Tas ir uzņēmis veiksmīgu pārmaiņu kursu, tādēļ esmu pārliecināts, ka varēšu sniegt arī savu ieguldījumu uzņēmuma mērķu sasniegšanā,» stāsta Maxima Latvija jaunais komercdirektors.
«Mēs augstu vērtējam Viktora Troicina iepriekšējo pieredzi un sasniegumus pārstāvētājā auto nozarē, tāpēc esam priecīgi, ka šāda līmeņa profesionālis pievienojies mūsu komandai,» norāda Maxima Latvija vadītājs Andris Vilcmeiers.
Viktors Troicins vairāk nekā 10 gadus darbojies auto nozarē, bijis ģenerāldirektors, bet pirms tam finanšu nodaļas vadītājs Mercedes-Benz ģenerālpārstāvja uzņēmumā Domenikss. Tāpat bijis valdes priekšsēdētājs enerģētikas projektēšanas institūtā a/s Siltumelektroprojekts. Iepriekš strādājis ar finansēm saistītos amatos auditorkompānijā Deloitte&Touche Latvija, uzņēmumos Baltijas Finanšu Partneri un Gutta. Viņš ieguvis uzņēmējdarbības vadības maģistra grādu Rīgas Ekonomikas Augstskolā un ekonomikas zinātņu bakalaura grādu Rīgas Aviācijas universitātē (šobrīd – Transporta un sakaru institūts).