Ar citu konceptu un jauniem veikaliem t/c Domina Shopping šogad plāno kāpināt apmeklētāju plūsmu, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Jau vairāk nekā pusgadu t/c Domina Shopping saimnieko citi īpašnieki. «Kad iegādājāmies Dominu, tā bija diezgan sarežģītā stāvoklī, un pirmais uzstādījums mums bija visu sakārtot. Tāpēc sekoja rekonstrukcija un veikalu rotācija, līdz ar to centram šis ir pārmaiņu gads, un ļoti augsti skaitļos mērāmi mērķi pagaidām nav. Rekonstrukcijas zonā kopumā tiks investēti pieci miljoni eiro, esošajā centra daļā, uzlabojot gan tehnisko stāvokli, gan apgaismojumu, gan veikalu fasādēs plānojam ieguldīt vēl miljonu,» norāda t/c Domina Shopping vadītāja Dina Bunce.
Runājot par pērno gadu, D. Bunce atzīmē, ka, neskatoties uz to, ka pusgadu tirdzniecības centrs darbojās faktiski bez pārtikas operatora, apgrozījums bija 52,67 milj. eiro. Salīdzinot ar gadu iepriekš, tas audzis par 4,85% (dati bez pārtikas operatora apgrozījuma). Savukārt apmeklētāju plūsma gan ir samazinājusies par aptuveni 8%.
D. Bunce stāsta, ka virziens, kurā tirdzniecības centrs plāno iet, ir kļūt daudz racionālākam un funkcionālākam, piedāvāt mājas koncepta segmentu, kas līdz šim nebija plaši pārstāvēts. Proti, tiks atvērts arī veikals Jysk, kas būšot otrs lielākais enkurnomnieks. Tāpat tiks stiprinātas jau esošās labās lietas, piemēram, apavu koncepts. Rekonstruētā veikala daļa, kas ir aptuveni 12 tūkst. kvadrātmetru, ir nule kā atvērusies, un darbu jau sākuši tādi veikali kā Sports Direct, Tiger un citi.
Visu rakstu Maina stratēģiju racionālā virzienā lasiet 6. marta laikrakstā Dienas Bizness.