Ernesta Birznieka - Upīša iela nebūt nav tik šika un glauna kā citas lielākās Rīgas centra ielas, tomēr uz tās atrodas ļoti plašs veikalu un pakalpojumu klāsts - iespēja ieturēt maltīti gan smalkā restorānā, gan kādā no četrām kebabu ēstuvēm, uzšūt uzvalku, salabot kurpes, izvēlēt atslēgu vai izvēlēties jaunus logus mājoklim.
Šeit strādājošie uzņēmumi atzīst, ka sākotnēji iela nav bijusi īpaši omulīga, bet tagad esot nedaudz atdzīvojusies - tās galā atvērts Mildas tirdziņš un bijušā grausta vietā uz Elizabetes stūra uzbūvēta viesnīca Tallink Hotel Riga.
Plašāk lasiet laikrakstā Dienas bizness!
#4/52
«Uz šīs ielas esmu vietējais - tepat dzīvoju un strādāju. Arī sievas uzņēmums, tūrisma aģentūra, atrodas šajā ēkā. Par klientu daudzumu sūdzēties nevaru - tepat netālu ir vairākas mācību iestādes, un studenti ir datora veikala biežākie klienti,» stāsta SIA RNG Project īpašnieks Roberts Grīnvalds.
#12/52
«Ēkas iekšpagalmā esam izveidojuši nelielu terasīti. Ielas pusē galdiņus izlēmām nenovietot, jo izbaudīt maltīti un malkot vīnu, raugoties aktīvajā trolejbusu kursēšanā, nebūtu patīkami. Terasē pie sienas izvietojām arī puķu kastes, kurās audzējam garšaugus un salātus,» stāsta restorāna Džems īpašnieks Jānis Žīgurs.
#21/52
«Esam ievērojušas, ka izveidojies jau liels potenciālo klientu loks - kāds ieskrien no rīta pēc kafijas, kāds pēcpusdienā ietur maltīti. Reiz kāds runātīgs klients smejoties ierosināja, ka šo ielu vajadzētu nodēvēt par Kebabu ielu,» stāsta Shawarama Africana kebabnīcas darbinieces Rute Jēkabsone (no kreisās) un Kristīne Skadmane.
#28/52
«Visvairāk pircēju nāk vēlās pēcpusdienās. Turklāt lielākā daļa no tiem ir autobraucēji, jo uz ielas iespējamas ērti novietot automašīnu,» stāsta SIA Mojo-jojo dāvanu veikala pārdevējs Artūrs Greiža.
#38/52
«Liela klientūras daļa ir bērni. Mums pat ir viņiem domāts personāžs - Niķis. Tas ir neliels lupatu vīriņš, kurš novietots uzgaidāmās telpas stūrī,» stāsta SIA Patelo stomatoloģija administratore Jolanta Piebalga.
#45/52
Tuvojoties Ziemassvētkiem, veikalā Pērle rosība kļūst lielāka - cilvēki vēlas pagatavot dāvanas. Veikala darbinieces novērojušas, ka reizēm pēc pērlēm ierodas arī vīrieši - kāds pērk preces sievas vajadzībām, kāds nolēmis kaut ko pagatavot pats un iztaujā par rotu gatavošanas tehniku.