Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga audzē apgrozījumu; lielākais kāpums - Latvijā

Gunta Kursiša,01.10.2012

Jaunākais izdevums

Kopumā šā gada deviņos mēnešos vislielākais Apranga Group apgrozījuma kāpums no visām Baltijas valstīm ir bijis Latvijā – salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu Apranga Group Latvijā apgrozīja par 30,3% vairāk, sasniedzot 26,5 milj. eiro, liecina paziņojums biržā NASDAQ OMX.

Kopumā Baltijas valstīs laikā no šā gada janvāra līdz septembrim Apranga Group apgrozījums sasniedza 110 milj. eiro – par 25,2% vairāk nekā pērnā gada deviņos mēnešos. Lietuvā minētajā laika posmā tika apgrozīti 69,5 milj. eiro, kas ir par 25,2% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā periodā, bet Igaunijā – 14,0 milj. eiro, kas ir 21,3% kāpums gada griezumā.

Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības Apranga Group apgrozījums šā gada septembrī, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo mēnesi, ir palielinājies par 28,5%, sasniedzot 15,5 milj. eiro. Savukārt šā gada trešajā ceturksnī Apranga Group apgrozījums bija 44,5 milj. eiro, kas ir par 26,7% vairāk nekā 2011. gada analoģiskā periodā.

Deviņu mēnešu laikā Apranga Group atvēra 16 jaunus veikalus, ieskaitot divus Burberry, trīs Massimo Dutti un piecus Aldo zīmola veikalus.

Kopumā Apranga Group pārvalda 133 veikalus ar 66,2 tūkstoši kvadrātmetru kopējo platību. Veikalu platība gada griezumā ir pieaugusi par 3,1%.

Lielākais Apranga Group dalībnieks ir koncerns MG Baltic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Apranga šogad nopelnīšot vairāk nekā iepriekš paredzēts

Gunta Kursiša,11.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā, ka šā gada deviņos mēnešos Apranga koncerns nopelnīja vairāk nekā tika iepriekš paredzēts, kā arī to, ka ir atvērti jauni kompānijas veikali, kompānija šogad kopumā paredz lielāku peļņu, nekā tā prognozēja iepriekš, liecina kompānijas paziņojums.

Apranga Group paredz, ka 2012. gadā tās apgrozījums būs par 16,9 milj. eiro lielāks nekā iepriekš paredzēts un sasniegs 150,6 milj. eiro.

Jau rakstīts, ka kopumā šā gada deviņos mēnešos vislielākais Apranga Group apgrozījuma kāpums no visām Baltijas valstīm ir bijis Latvijā – salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu, Apranga Group Latvijā apgrozīja par 30,3% vairāk, sasniedzot 26,5 milj. eiro.

Deviņu mēnešu laikā Apranga Group atvēra 16 jaunus veikalus, ieskaitot divus Burberry, trīs Massimo Dutti un piecus Aldo zīmola veikalus. Kopumā šogad Apranga cer atvērt 17 jaunus veikalus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Covid-19 skarto nozaru sarakstā aicina iekļaut arī nepārtikas tirdzniecību

Anda Asere,26.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas izcelsmes Baltijas apģērbu tirdzniecības kompānija "Apranga Group" rosina koronvīrusa ietekmēto nozaru sarakstā ietvert arī nepārtikas tirdzniecības uzņēmumus.

"Latvijā nepārtikas preču tirdzniecībā strādā aptuveni 40 tūkstoši cilvēku – 1/20 daļa no visa valstī esošā darbaspēka. Vairāk nekā puse no viņiem ir jauni cilvēki, kuri uztur savu ģimeni un kam ir ilgtermiņa finanšu saistības. Viņi ir patērētāji un ekonomikas mugurkauls un viņi nevar pārciest šo krīzi bez valdības atbalsta. Mēs atbalstām visus Eiropas un vietējā līmenī pieņemtos pasākumus, kas nepieciešami pandēmijas ierobežošanai. Vīruss neapstājas pie robežām un tas nepazīst nekādus ierobežojumus – mēs visi cietīsim no tā izraisītajām sekām, tāpēc arī atbildei jābūt solidārai," uzskata Rimants Pervenecks (Rimantas Perveneckas), "Apranga Group" ģenerāldirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirgotājs Apranga pirmos zīmola Oysho veikalus Latvijā plāno atvērt nākamgad tirdzniecības centrā Akropole un tirdzniecības parkā Alfa, aģentūrai LETA pastāstīja Apranga grupas korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Lina Nuobariene.

Viņa pastāstīja, ka Apranga APB ir dibinājusi savu 24. meitasuzņēmumu - Apranga OLV - ar 50 000 eiro pamatkapitālu, kas pārvaldīs Oysho veikalus Latvijā.

«2019.gadā plānots atvērt divus pirmos Oysho veikalus Latvijā tirdzniecības centros Akropole un Alfa Rīgā,» viņa pastāstīja.

Jau ziņots, ka 16.augustā Latvijā reģistrēts jauns Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja Apranga meitasuzņēmums Apranga OLV, kas pilnībā pieder Lietuvas uzņēmumam Apranga.

Uzņēmuma valdē ir trīs locekļi - Ramūns Gaidamavičs, Ilona Šimkūniene un Aušra Tartiliene.

Tāpat vēstīts, ka saskaņā ar kompānijas sniegto informāciju Viļņas biržai Apranga apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šā gada pirmajos septiņos mēnešos veidoja 120,2 miljonus eiro, kas ir par 1,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Salīdzinot ar janvāri-jūliju pērn, šogad šajā laika posmā Apranga apgrozījums Latvijā pieaudzis par 0,6%, Lietuvā tas palielinājies par 1,1%, bet Igaunijā pieaudzis par 4,9%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijā lielākais apģērbu mazumtirgotājs «Apranga» šā gada pirmajos deviņos mēnešos Latvijā strādāja ar 1,933 miljonu eiro peļņu pretstatā 1,899 miljonu eiro peļņai janvārī-septembrī pērn, bet visas grupas peļņa bija 12,6 miljoni eiro, kas ir par 32,5% vairāk nekā šajā laika periodā pirms gada, liecina kompānijas sniegtā informācija Viļņas biržai.

Latvijā «Apranga» mazumtirdzniecības apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, janvārī-septembrī sasniedza 38,164 miljonus eiro, kas ir par 2,2% vairāk nekā pagājušā gada pirmajos deviņos mēnešos. Septembra beigās Latvijā bija 47 «Apranga» veikali, kas ir tikpat, cik pirms gada.

Igaunijā «Apranga» pirmajos deviņos strādāja ar 940 tūkstošu eiro peļņu pretstatā 1,211 miljonu eiro peļņai šajā laika posmā pērn. Apgrozījums Igaunijā deviņos salīdzinājumā ar šo laika periodu pērn pieaudzis par 8% un sasniedzis 28,674 miljonus eiro. Igaunijā septembra beigās «Apranga» pārvaldīja 30 veikalus, kas bija par vienu veikalu vairāk nekā 30.septembrī pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Apranga apgrozījums audzis par 17,6%

Gunta Kursiša,03.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas mazumtirgotājas Apranga Group apgrozījums šā gada novembrī veidoja 13,2 miljonus eiro, kas ir par 17,6% vairāk nekā uzņēmums apgrozīja tādā pašā laika posmā pērn, liecina kompānijas paziņojums biržā NASDAQ OMX.

Laikā no šā gada janvāra līdz novembrim Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums (ieskaitot pievienotās vērtības nodokli) bija 138,1 milj. eiro, kas, salīdzinot ar 2011. gada attiecīgo periodu, ir 23,6% kāpums.

Gada pirmo vienpadsmit mēnešu laikā no trim Baltijas valstīm Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums visvairāk pieauga Latvijā (+25,9%). Lietuvā gada griezumā vērojams 23,5% apgrozījuma kāpums, bet Igaunijā – 19,8% apmērā.

Pašlaik Apranga Group ir 134 veikali ar kopējo platību 66,3 tūkst. kvadrātmetri. Veikalu kopējā platība gada laikā palielinājusies par 2,6%.

Lielākais Apranga Group īpašnieks ir koncerns MG Baltic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Apģērbu mazumtirgotāju Apranga nesatrauc Mexx bankrots

BNS,09.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirgotājs Apranga, kuram, pēc franšīzes līguma, ir seši Nīderlandes kompānijas Mexx veikali Latvijā un Lietuvā, nav satraukts par Mexx bankrotu.

Apranga ģenerāldirektors Rimants Perveņecks aģentūrai BNS teica, ka ir iespējami divi scenāriji - vai nu kāds nopirks Mexx un Nīderlandes uzņēmums turpinās darbību, vai arī pēc Mexx produkcijas iztirgošanas Apranga pārvaldītie Mexx veikali, kas strādā ar peļņu, tiks pārveidoti par citu zīmolu veikaliem.

«Mums ir pieteikami preču krājumi, lai šie veikali varētu darboties vēl divus mēnešus. Ja [neviens nenopirks Mexx], mēs pārveidosim šos veikalus par cita tipa veikaliem,» sacīja Perveņecks.

Viņš prognozēja, ka Mexx liktenis noskaidrosies divu mēnešu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Latvijā reģistrēts jauns apģērbu mazumtirgotāja Apranga meitasuzņēmums Apranga OLV

LETA,16.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien Latvijā reģistrēts jauns Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja «Apranga» meitasuzņēmums «Apranga OLV», liecina informācija «Firmas.lv».

Kompānijas pamatkapitāls ir 50 000 eiro un tā pilnībā pieder Lietuvas uzņēmumam «Apranga».

Uzņēmuma valdē ir trīs locekļi - Ramūns Gaidamavičs, Ilona Šimkūniene un Aušra Tartiliene.

Aģentūrai LETA apgaidām nav izdevies iegūt «Apranga» komentāru par meitasuzņēmuma izveides mērķiem.

Jau ziņots, ka saskaņā ar kompānijas sniegto informāciju Viļņas biržai «Apranga» apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šā gada pirmajos septiņos mēnešos veidoja 120,2 miljonus eiro, kas ir par 1,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Salīdzinot ar janvāri-jūliju pērn, šogad šajā laika posmā «Apranga» apgrozījums Latvijā pieaudzis par 0,6%, Lietuvā tas palielinājies par 1,1%, bet Igaunijā pieaudzis par 4,9%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga apgrozījums Latvijā aug par 14,2%

Žanete Hāka,01.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada novembrī Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums sasniedzis 16,4 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā periodā, liecina uzņēmuma paziņojums Nasdaq Vilnius.

11 mēnešu periodā Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 166,5 miljonus eiro, palielinoties par 9,4%, salīdzinot ar pērnā gad attiecīgo periodu.

Apranga Group apgrozījums Lietuvā gada laikā audzis par 5,2%, Latvijā – par 14,2%, bet Igaunijā – par 21%.

Patlaban Apranga Group pieder 160 veikali Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga apgrozījums Latvijā audzis par 10,5%

Žanete Hāka,03.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada maijā, salīdzinot ar pērnā gada maiju, Lietuvas mazumtirgotāja Apranga Group apgrozījums visās Baltijas valstīs palielinājies par 21,3% līdz 14,4 miljoniem eiro (10,08 miljoniem latu), liecina uzņēmuma paziņojums NASDAQ OMX Vilnius.

Savukārt šā gada piecos mēnešos Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedzis 60,6 miljonus eiro (42,42 miljonus latu), kas ir par 11,7% vairāk nekā pirms gada.

Piecos mēnešos, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, mazumtirdzniecības apgrozījums Lietuvā audzis par 11,6%, Latvijā – par 10,5% un Igaunijā – par 15,1%.

Patlaban Apranga Group pieder 141 veikals.

Apranga Group akcijas cena kopš gada sākuma pieaugusi par 15,02% un pirmdien viena uzņēmuma akcija maksā 1,722 latus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga apgrozījums straujāk audzis Latvijā

Žanete Hāka,01.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas mazumtirgotāja Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums septembrī sasniedzis 16,4 miljonus eiro, kas ir par 6% vairāk, salīdzinot ar pērnā gada septembri, liecina paziņojums NASDAQ OMX Vilnius.

Savukārt šā gada deviņos mēnešos Apranga Group kopējais apgrozījums sasniedzis 121,6 miljonus eiro, kas ir par 10,5% vairāk nekā pērn attiecīgaja periodā.

Šā gada deviņos mēnešos Apranga Group apgrozījums Lietuvā sasniedza 76,4 miljonus eiro, kas ir par 10% vairāk nekā pērn. Tirdzniecības apgrozījums Latvijā audzis par 12,7% līdz 29.9 miljoniem eiro, bet Igaunijā par 8,9% līdz 15,3 miljoniem eiro.

Šā gada deviņos mēnešos Apranga Group atvērusi 11 veikalus, rekonstruējusi astoņus, bet slēgusi vienu. Patlaban uzņēmumam pieder 144 veikali Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga nākamgad plāno kāpināt apgrozījumu par 8%

Žanete Hāka,20.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirgotājs Apranga Group nākamajā gadā plāno apgrozījumu palielināt par 8%, salīdzinot ar šā gada gaidāmo apgrozījumu, liecina uzņēmuma paziņojums NASDAQ OMX Vilnius.

Paredzēts, ka kopējais apgrozījums nākamgad sasniegs 182 miljonus eiro.

Nākamajā gadā uzņēmums plāno atvērt vai rekonstruēt 25-30 veikalus, un kopējās investīcijas varētu sasniegt aptuvwni 6,4-7,2 miljonus eiro.

Db.lv jau rakstīja, ka šā gada desmit mēnešos Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 137,3 miljonus eiro, kas ir par 10% vairāk nekā pērn attiecīgajā periodā. Oktobrī uzņēmuma apgrozījums sasniedza 15,7 miljonus eiro, kas ir par 5,9% vairāk nekā pagājušā gada oktobrī.

Desmit mēnešos Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums visstraujāk audzis Latvijā – par 13,3%, Lietuvā – par 9% un Igaunijā – par 8,6%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Apranga Group, investējot 300 tūkstošus eiro, atvērusi Sandro un Maje veikalu Lietuvā

Db.lv,22.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības tīkls Apranga Group atvēris pirmos luksusa apģērbu veikalus Sandro un Maje Lietuvā, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Vilnius.

Abu veikalu izveidē Apranga Group investējis 300 tūkstošus eiro.

Sandro veikala platība ir 115 m2, bet Maje – vairāk nekā 100 m2. Abi veikali atvērti saskaņā ar franšīzes līgumu ar Francijas kompāniju SMCP.

2016.gadā Apranga Group atvēra Sandro un Maje veikalus Rīgā.

Patlaban Apranga Group pieder 184 veikali Baltijas valstīs: 112 – Lietuvā, 43 – Latvijā un 29 – Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga Group iegādājusies piecus Mango veikalus Igaunijā un Latvijā

Žanete Hāka,02.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas mazumtirdzniecības uzņēmums Apranga Group noslēdzis piecu Mango veikalu iegādi Igaunijā un Latvijā, liecina paziņojums NASDAQ OMX Vilnius.

Šie veikali atrodas Tallinā, Viru Keskus un Rocca al Mare tirdzniecības centros, kā arī Rīgas tirdzniecības centros Alfa, Galerija Centrs un Galleria Riga.

Veikali iegādāti no Latvijas kompānijas SIA Imobile Style un tās radniecīga uzņēmuma Igaunijā.

Līdz šim Apranga Group piederēja seši Mango veikali Lietuvā un pa vienam Latvijā un Igaunijā. Apranga Group atvēra pirmo Mango franšīzes veikalu Viļņā 2000. gadā.

Tādējādi pēc darījuma Apranga Group kopumā Baltijas valstīs piederēs 149 veikali: 93 Lietuvā, 41 Latvijā un 15 Igaunijā. Uzņēmums pārstāv tādus zīmolus kā Zara, Burberry, Gucci, Dolce & Gabbana, Hugo Boss, Emporio Armani, Ermenegildo Zegna, Ralph Lauren, Massimo Dutti, Max Mara, Mango, Bershka, Pull and Bear, Mexx, Stradivarius, Promod, s.Oliver, Desigual, Aldo, Tom Tailor, Tommy Hilfiger, Marella, Strellson, Diesel, Morgan, Jack and JonesZ un citus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apranga Group apgrozījums Latvijā audzis par 3%

Žanete Hāka,01.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada maijā Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums sasniedzis 16,5 miljonus eiro, kas ir par 10,7% vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī, liecina paziņojums Nasdaq Vilnius.

Piecos mēnešos Apranga Group apgrozījums sasniedzis 72,2 miljonus eiro, kas ir par 9,2% vairāk nekā pirms gada.

Šā gada piecos mēnešos Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums Lietuvā palielinājās par 8,8%, Latvijā – par 3%, bet Igaunijā – par 24,3%.

Patlaban Apranga Group pieder 166 veikali Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Apranga apgrozījums Latvijā audzis par 25,6%

Žanete Hāka,03.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada janvārī Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedzis 14,2 miljonus eiro, kas ir par 11,7% vairāk nekā pirms gada, liecina uzņēmuma paziņojums biržā.

Janvārī Apranga mazumtirdzniecības apgrozījums Lietuvā pieauga par 7%, Latvijā – par 25,6%, bet Igaunijā – par 10,1%.

Patlaban Apranga Group pieder 147 veikali Baltijas valstīs.

Db.lv jau rakstīja, ka šajā gadā Apranga Group plāno apgrozījumu palielināt par 8%, salīdzinot ar pērnā gada apgrozījumu, liecina uzņēmuma paziņojums NASDAQ OMX Vilnius.

Paredzēts, ka kopējais apgrozījums šogad sasniegs 182 miljonus eiro.

Šajā gadā uzņēmums plāno atvērt vai rekonstruēt 25-30 veikalus, un kopējās investīcijas varētu sasniegt aptuveni 6,4-7,2 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga Group apgrozījums Latvijā audzis par 6,8%

Žanete Hāka,02.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada februārī Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums sasniedzis 12,5 miljonus eiro, kas ir par 12,9% vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā periodā, liecina paziņojums Nasdaq Vilnius.

Šā gada divos mēnešos Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums auga par 10% līdz 27,7 miljoniem eiro.

Lietuvā divos mēnešos apgrozījums audzis par 7,2%, Latvijā – par 6,8%, bet Igaunijā – par 32%.

Patlaban Apranga Group pieder 163 veikali. Apranga Baltijas valstīs pārstāv tādus zīmolus kā Aldo, Bershka, Promod, Mango, Pull&Bear, s.Oliver, Zara, Moskito, Coccinelle, Marella, Tom Tailor, Armani Jeans, Burberry, Emporio Armani, Hugo Boss un citus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga investēs vairāk nekā 6 miljonus eiro luksusa segmentā

Žanete Hāka,16.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas apģērbu mazumtirgotājs Apranga Group luksusa veikalu segmentā investējis aptuveni 20 miljonus Lietuvas litu (vairāk nekā 4 miljonus latu), liecina uzņēmuma paziņojums NASDAQ OMX Vilnius.

Uzņēmums šonedēļ atvēris dažādu luksusa zīmolu veikalu Tallinā. Veikalā pārstāvēti tādi zīmoli kā Gucci, Dolce & Gabbana, DSquared2 un Ralph Lauren. Investīcijas veikalā sasniedz 0,5 miljonus eiro, un kopējais veikala lielums ir 350 kvadrātmetri.

Patlaban attīstība luksusa segmentā ir viens no Apranga Group stratēģiskiem mērķiem. Kopumā šogad ir atvēri vai atjaunoti seši veikali – Burberry veikals Tallinā, Rīgā, pēdējā koncepta veikals Emporio Armani un Ermenegildo Zegna Rīgā, kā arī Nude Tallinā un Rīgā.

Kopējais investīciju apjoms šajos projektos sasniedz 3,2 miljonus eiro.

Tāpat šajā nedēļā Apranga Group ir sākusi luksusa veikalu reorganizāciju Viļņas rātslaukumā. Līdz nākamā gada beigām tajā tiks atvērti Burberry, Emporio Armani, Ermenegildo Zegna un Hugo Boss, kā arī Mados Linija veikali. Šajā projektā investīcijas veido 2,9 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga apgrozījums pērn sasniedzis rekordaugstu līmeni

LETA,02.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstīs strādājošā Lietuvas apģērbu tirdzniecības tīkla Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums pērn veidojis 529,6 miljonus litu (108,03 miljonus latu), kas ir par 23,4% vairāk nekā 2011.gadā, teikts uzņēmuma publiskotajā paziņojumā.

Tādējādi kompānijas apgrozījums sasniedzis visu laiku augstāko līmeni, un tas bijis par 4% lielāks salīdzinājumā ar 2008.gadā reģistrēto pirms krīzes līmeni.

Apranga apgrozījums 2012.gadā Lietuvā pieaudzis par 23,5%, Latvijā - par 25,1%, bet Igaunijā - par 19,6%.

Savukārt pērnā gada decembrī uzņēmuma apgrozījums veidoja 52,8 miljonus litu (10,7 miljonus latu), kas ir par 21,8% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2011.gadā, bet ceturtajā ceturksnī apgrozījums audzis par 17,5% - līdz 149,6 miljoniem litu (30,5 miljoniem latu).

2012.gadā Apranga atvēra 18 jaunus veikalus, rekonstruēja deviņus un slēdza piecus.

Patlaban kompānijai pieder 134 veikali, kuru kopējā platība veido 66 300 kvadrātmetrus, kas ir par 2,6% vairāk nekā 2011.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas centrā durvis vēris luksusa modes zīmola Hugo Boss veikals, informē Apranga Group pārstāvji.

Jaunais Hugo Boss konceptveikals atrodas 520m2 telpās. Veikalā atklāta jauna private fitting jeb individuālās apģērbu pielāgošanas zona.

Atbilstoši franšīzes līgumam Hugo Boss veikalu pārvalda vadošais modes mazumtirgotājs Lietuvā un Baltijas valstīs – Apranga Group.

Hugo Boss ir pirmais zīmols, ar kuru uzņēmums Apranga uzsāka darbību Latvijas tirgū, komentē uzņēmuma Apranga Groupģenerāldirektors Rimants Perveneckis. Tērbatas un Elizabetes ielas stūra ēkas telpas kompānija ir gaidījusi 10 gadus, tāpēc jaunatvērtais Hugo Boss veikals uzņēmumam ir īpašs notikums, ar kuru tas nostiprina savas pozīcijas Elizabetes ielā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Straujāko peļņas kāpumu varētu uzrādīt City Service, Premia Foods, Apranga un Ekspress Grupp

Žanete Hāka,18.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar Tallinna Kaubamaja finanšu rezultātu publiskošanu, trešdien ir sākusies Baltijas uzņēmumu otrā ceturkšņa darbības rezultātu paziņošana, norāda LHV bankas Latvijas pārstāvniecības vadītājs Māris Rambaks.

Igaunijas vadošais mazumtirdzniecības uzņēmuma apgrozījums otrajā ceturksnī sasniedzis 123.8 miljonus eiro, kas ir par 4,2% vairāk, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu. Tikmēr tīrā peļņa esot dubultojusies līdz 4,6 miljoniem eiro. Tiesa gan, tas galvenokārt skaidrojams ar dividenžu nodokli, kurš šogad tika iekļauts pirmā ceturkšņa rezultātos, uzsver M. Rambaks.

No 18 kompānijām, kurām seko LHV analītiķi, lielākie apgrozījuma pieaugumi otrajā ceturksnī tiek gaidīti no Siauliu Bankas - par 44,7%, City Service - par 17%, Grindeks - par 14,9%, Apranga - par 14,8%, Olympic Entertainment Group – par 14,4% un Olainfarm – par 10,6%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas tirgū ir vairākas perspektīvas akcijas, norāda eksperti

Baltijas akciju tirgū līdz ar notikumu virkni, kas aptvērusi Ukrainas krīzi, šogad pārsvarā dominē visai negatīvas tendences. Piemēram, OMX Baltic Benchmark indeksa vērtība kopš gada sākuma sarukusi par 3,9%, bet Rīgas biržās OMXR indeksa – pat par 6%. Cenu kritums vērojamas arī Igaunijas kompānijām, kur Tallinas tirgu raksturojošā OMXT indeksa vērtība kopš gada sākuma sarukusi par 5,2%. Uz pārējo fona gan pamatīgi izceļas Lietuvas tirgus, kura raksturojoša OMXV cenu indeksa vērtība pieaugusi vairāk nekā par 7%.

Vērtspapīru eksperti norāda, ka pēdējā laikā Baltijas biržās ir novērojama salīdzinoši zema tirdzniecības aktivitāte – tas esot arī daļēji saistīts ar akciju mīšanas ziņā sezonāli klusākā vasaras perioda tuvošanos. «Svarīgākais nesenās pagātnes faktors, kas ietekmēja akciju cenas Baltijas valstu biržās, ir krīze Ukrainā. Nestabilitāte austrumos, protams, negatīvi ietekmēja to uzņēmumu akciju cenas, kuri strādā šajos tirgos. Piemēram, Olainfarm akciju cena no februāra beigām līdz šim brīdim ir samazinājusies aptuveni par 11,5%. Kopumā, raugoties uz akciju indeksiem Baltijas valstīs, jāteic, ka pagājušā gada laikā akciju cenas nav uzrādījušas ne būtiskus kāpumus, ne kritumus. Piemēram, OMX Baltic Benchmark indekss šobrīd ir aptuveni 3% zemāk nekā pirms gada,» situāciju Baltijas akciju tirgū ieskicē Swedbank finanšu tirgus daļas investīciju jomas vadītājs Jānis Spriņģis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga apgrozījums Latvijā audzis par 27,6%

Žanete Hāka,03.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada četros mēnešos Baltijas lielākais apģērbu tirgotājs Apranga Group apgrozījums Latvijā palielinājies par 27,6%, liecina biržā publicētais paziņojums.

Lietuvā pieaugums ir nedaudz mazāks – 25,1%, bet Igaunijā – 17,6%.

Kopumā Baltijas valstīs uzņēmuma apgrozījums ir sasniedzis 146,4 miljonus Lietuvas litu (29,3 miljonus latu), palielinoties par 24,8%.

Gada sākumā atvērti seši jauni veikali, savukārt slēgti – divi.

Db.lv jau rakstīja, ka Apranga šogad plāno divreiz lielākas investīcijas veikalu tīkla attīstībā, tostarp atverot jaunus apavu veikalus.

Lielākais izaicinājums Apranga grupai patlaban ir noturēt līderpozīcijas Lietuvas, Latvijas tirgū un kļūt par pirmā numura spēlētāju arī Igaunijā, neslēpj Rimants Pervenecks (Rimantas Perveneckas), Apranga grupas ģenerāldirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Apranga nākamgad apgrozījumu plāno kāpināt par 12%

Žanete Hāka,20.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamajā gadā Lietuvas mazumtirgotājs Apranga Group plāno sasniegt 170,6 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12% vairāk nekā šajā gadā plānotais apgrozījums.

Kā liecina uzņēmuma paziņojums NASDAQ OMX Vilnius, nākamā gada laikā kompānija plāno atvērt vai rekonstruēt 15-17 veikalus. Kopējās investīcijas plānotas aptuveni 5,2-6,4 miljonu eiro apmērā.

Db.lv jau rakstīja, ka Apranga Group apgrozījums šā gada novembrī veidoja 13,2 miljonus eiro, kas ir par 17,6% vairāk nekā uzņēmums apgrozīja tādā pašā laika posmā pērn.

Laikā no šā gada janvāra līdz novembrim Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums (ieskaitot pievienotās vērtības nodokli) bija 138,1 milj. eiro, kas, salīdzinot ar 2011. gada attiecīgo periodu, ir 23,6% kāpums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

2012. gads mazumtirdzniecībā - jauni zīmoli un lielāki pārdošanas apjomi

Sandra Dieziņa,28.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunu zīmolu ienākšana un lielāki tirdzniecības apjomi – šā gada raksturīgais mazumtirdzniecībā.

Mazumtirdzniecības apgrozījums pa mēnešiem pret iepriekšējo gadu audzis visa gada garumā, liecina Centrālās Statistikas pārvaldes (CSP) dati. Tirgotāji arī nākamgad redz pozitīvu pakāpenisku attīstību pie nosacījuma, ja ekonomika turpinās attīstīties.

Lielākie pārtikas mazumtirgotāji šogad turpināja jaunu veikalu atvēršanu un esošo modernizēšanu. Maxima Latvija vadība novērojusi, ka kopumā valstī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies pavisam nedaudz. Tomēr Maxima Latvija sasniegusi apgrozījuma pieaugumu par 11 % 2012.gada pirmajā pusgadā, kas lielā mērā panākts uz veikalu tīkla paplašināšanās rēķina, stāsta kompānijas preses sekretārs Ivars Andiņš. Kopumā 2012.gada darbības rezultātus kompānijas vadība vērtē pozitīvi, lai gan sasniegtais ir panākts ar lielām pūlēm, būtiski investējot attīstībā un modernizācijā. Maxima veikalu skaits Latvijā sasniedzis 141 veikalu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas modes mazumtirgotājs "Apranga Group" Rīgā, tirdzniecības centrā "Spice" atvēris "HUGO" veikalu, informē uzņēmumā.

Veikala centrā atrodas daudzfunkcionāls servisa punkts, kas apvieno digitālos multivides elementus ar tipiska bāra atmosfēru un piedāvā klientiem unikālu vietu, kur uzkavēties. "HUGO" sarkanās krāsas izmantošana dažādos veikala elementos rada izteiktu zīmola atpazīstamību, bet neparastās mēbeļu formas iemieso "HUGO" garu.

"Mēs lepojamies ar "Apranga Group" un "Hugo Boss" veiksmīgo sadarbības vēsturi gandrīz divdesmit gadu garumā - 2001.gadā tika atklāts pirmais veikals Viļņā, bet pirmais "Hugo Boss" veikals Latvijā durvis vēra 2003.gadā Rīgā, Elizabetes ielā.

"Hugo Boss" ir viens no veiksmīgākajiem premium klases modes uzņēmumiem, kura zīmoli "BOSS" un "HUGO" ir atzīti visā pasaulē, iegūstot arvien lielāku tirgus daļu un sasniedzot dažādas klientu grupas. Mēs ļoti priecājamies par attīstību, ieviešot jaunu zīmola koncepciju. Veikals "HUGO" ir lieliski piemērots jauniem un moderniem pircējiem, orientētiem uz modi un augstu kvalitāti, kādi arī ir tirdzniecības centra "Spice" klienti," saka "Apranga Group" ģenerālmenedžeris Rimantas Perveneckas.

Komentāri

Pievienot komentāru