Kopumā šā gada deviņos mēnešos vislielākais Apranga Group apgrozījuma kāpums no visām Baltijas valstīm ir bijis Latvijā – salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu Apranga Group Latvijā apgrozīja par 30,3% vairāk, sasniedzot 26,5 milj. eiro, liecina paziņojums biržā NASDAQ OMX.
Kopumā Baltijas valstīs laikā no šā gada janvāra līdz septembrim Apranga Group apgrozījums sasniedza 110 milj. eiro – par 25,2% vairāk nekā pērnā gada deviņos mēnešos. Lietuvā minētajā laika posmā tika apgrozīti 69,5 milj. eiro, kas ir par 25,2% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā periodā, bet Igaunijā – 14,0 milj. eiro, kas ir 21,3% kāpums gada griezumā.
Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības Apranga Group apgrozījums šā gada septembrī, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo mēnesi, ir palielinājies par 28,5%, sasniedzot 15,5 milj. eiro. Savukārt šā gada trešajā ceturksnī Apranga Group apgrozījums bija 44,5 milj. eiro, kas ir par 26,7% vairāk nekā 2011. gada analoģiskā periodā.
Deviņu mēnešu laikā Apranga Group atvēra 16 jaunus veikalus, ieskaitot divus Burberry, trīs Massimo Dutti un piecus Aldo zīmola veikalus.
Kopumā Apranga Group pārvalda 133 veikalus ar 66,2 tūkstoši kvadrātmetru kopējo platību. Veikalu platība gada griezumā ir pieaugusi par 3,1%.
Lielākais Apranga Group dalībnieks ir koncerns MG Baltic.