Latvijā dibinātā un starptautisku atzinību ieguvusī e-pasta mārketinga kompānija SIA Mailigen saņēmusi investīcijas vairāk nekā pusmiljona ASV dolāru apmērā, Db.lv informēja uzņēmuma pārstāvji.
Lielākā daļa finanšu līdzekļu ir piesaistīti no investīciju fonda FlyCap. Kopumā investīcijas piesaistītas no Japānas un Latvijas. Piesaistītās investīcijas plānots ieguldīt e-pasta mārketinga platformas tehnoloģiskajā attīstībā. Uzņēmuma mērķis ir no desmit pasaules labāko e-pasta mārketinga pakalpojumu sniedzēja kļūt par vadošo integrētā mārketinga sniedzēju.
«2014. gads ienesis lielas pārmaiņas uzņēmuma attīstībā. No neliela start-up uzņēmuma, kas radīja e-pasta mārketinga platformu, dažu gadu laikā Mailigen ir izaudzis līdz «lielajam biznesam»,» pauž SIA Mailigen valdes priekšsēdētājs Artūrs Bernovskis.
Ar investīciju palīdzību tiks veikti šādi uzlabojumi: pakalpojuma infrastruktūras stiprināšana, uzlabota produkta lietošanas ērtība, lielākas datu analītikas iespējas, integrācija ar sociālajiem medijiem, pasākumu menedžments, video iespējas, lielāka e-pasta šablonu dažādība, mobilā aplikācija. Daļa no investīcijas tiks novirzīta arī mārketingam, lai stiprinātu uzņēmuma pozīcijas globālajā arēnā, Db.lv skaidroja uzņēmuma pārstāvji.
Uzņēmuma galvenais mērķa tirgus ir ASV, kur šobrīd arī visvairāk klientu, tāpat darbība notiek arī Eiropā, Āzijā un Krievijā.