Latvijā radītam sociālam tīklam ask.fm mēnesī jau ir 21 miljons unikālo lietotāju.
Ask.fm ir sociālais tīkls, kur ikviens var pajautāt jebko kādam citam. Tas pielāgots 24 valodās un visvairāk lietotāju ir Argentīnā, Krievijā, Ukrainā, Saūda Arābijā, Turcijā un Spānijā.
Ir valstis, kas ask.fm ir «noķērušas» daudz spēcīgāk nekā Latvijā, kur produkts ir dzimis. Iespējams, tas saistīts ar to, ka pagaidām auditorija šeit ir samērā jauna. Piemēram, Latvijā ask.fm lielākoties izmanto jaunieši vecumā no 15 līdz 18 gadiem, Krievijā 17-19 gadīgi jaunieši, savukārt Saūda Arābijā tie ir 19 līdz 21 gadu veci cilvēki.
Pamatā ask.fm auditorija ir 16-25 gadus veci cilvēki, kas arī tiek uzskatīta par pašu atraktīvāko interneta lietotāju grupu, kas visu pamana pirmie. «Tāpat kā Twitter un Facebook – vispirms to noķēra jaunieši,» teic Klāvs Sinka, ask.fm mākslinieks. Novērots, ka tad, ja ask.fm reģistrējas valstī populāri cilvēki, strauji pieaug lietotāju skaits.
«Bija viens brīdis, kad dienā piereģistrējās tūkstoš jaunu lietotāju un tas likās ļoti daudz. Šobrīd dienā reģistrējas 35-50 tūkstoši,» saka Oskars Liepiņš, kurš kopā ar Marku Terebinu, Iļju Terebinu, Valēriju Vešņakovu izveidojuši ask.fm. Dienā ask.fm apmeklējot aptuveni četri miljoni cilvēku, savukārt mēnesī tam ir 21 miljons unikālo lietotāju un to apskatās viens miljards cilvēku (pageviews). «Strādājot ar šādiem apjomiem viens miljons šurp vai turp vairs nav nekas,» teic O. Liepiņš.