Viens no pasaulē atpazīstamākajiem zīmoliem – Coca Cola – šajā gadā spējis saglabāt pasaules spēcīgākā zīmola titulu, liecina jaunākais Corebrand zīmolu pētījums.
Lielākā daļa uzņēmumu saglabājuši savas pozīcijas desmit spēcīgāko zīmolu sarakstā, tomēr no topa izkrituši uzņēmumi Hallmark Cards un Campbell Soup. Savukārt pakāpties un iekļūt spēcīgāko desmitniekā spējuši uzņēmumi American Express un Apple.
Zīmola reitingi tiek iegūti no vairāk nekā 10 tūkstošu uzņēmēju aptaujas, kuri pārstāv 20% lielāko ASV uzņēmumu. Pētījumā tiek apkopotas respondentu atbildes par atpazīstamību un pievilcību. Respondentiem zīmoli bija jānovērtē piecu punktu skalā, vērtējot, cik labi tie atpazīst uzņēmumu, kā arī četru punktu skalā jāvērtē zīmolu pievilcība, kas ietver kopējo reputāciju, vadību un investīciju potenciālu.
Aptaujā piedalījās tādu uzņēmumu vadītāji, kuru pārdošanas apjomi pārsniedz 50 miljonus dolāru, iesaistīti uzņēmumu pārpirkšanas darījumos, kā arī uzņēmumu augstākā līmeņa klienti, kas pārstāv dažādas vecuma grupas.
10 spēcīgākos zīmolus pasaulē iespējams aplūkot galerijā augstāk!