Latvijas saldumu ražotājs Laima ar atsevišķu stendu piedalās Ķīnā, Čendu pilsētā, notiekošā pārtikas izstādē, cerībā veidot plašāku atpazīstamību Ķīnas lielveikalu tīklu vidē un radīt jaunas sadarbības ar vairumtirgotājiem.
«Šogad izstādē piedāvājam arī zīmolu Selga un Gutta produktus, kas jau ir nākamais solis pēc tam, kad pēdējo divu gadu laikā esam sertificējuši un uzsākuši zīmola Laima šokolādes produktu eksportēšanu uz šo valsti,» skaidroja Ieva Jonsone, a/s Laima eksporta direktore.
Viņa skaidroja, ka dalība šajā izstādē uzņēmumam ir būtiska, jo tajā tradicionāli tiek saņemts akcepts produktu kvalitātei un atbilstībai Ķīnas tirgus prasībām.
Laimas stendā Ķīnā tika akcentēti šokolādes produkti Serenāde, šokolādes batoniņš Miks, šokolāde Lukss, kā arī cepumi Selga un Guttas sulas.
Viņa norādīja, ka Ķīnā valda ļoti atšķirīga mentalitāte. «Jāsaka, ka Latvijai ir veicies – mums ir laba vēstniecība Pekinā, taču nepieciešami arī vietējie eksperti, tāpēc jāplāno mērķtiecīgas investīcijas cilvēkresursos. Mūsu uzņēmuma pārstāvji šobrīd strādā gan Pekinā, gan Šanhajā, jo Āzijas valstis ir viens no Laimas stratēģiski noteiktajiem eksporta tirgiem,» norādīja I. Jansone.
Pārtikas izstāde Čendu pilsētā Ķīnas dienvidrietumos aizņem apmēram simts tūkst. kvadrātmetrus un tajā piedalās aptuveni trīs tūkstoši dalībnieku. Apmeklētāju skaits izstādē sasniedz 300 tūkstošus. Izstāde noslēgsies šodien, 31. martā.
Eksporta tirgus izpēti Ķīnā a/s Laima uzsāka 2010. gadā, piedaloties izstādē World Expo 2010 Šanhajā.