Jaunākais izdevums

Ventspils Biznesa inkubatora Ideju studijas uzņēmumā ECOtex izstrādāti vairāki interesanti produkti, kuru pamatizejviela ir ķiršu kauliņi.

Tie ir dažādi lietojami lina vai kokvilnas auduma spilventiņi, pildīti ar ķiršu kauliņiem, kam jau reģistrēts zīmols CherryBerry. Tos var lietot gan kā termofora aizvietotāju, gan kā aukstuma kompreses. «Spilventiņiem piemīt emocionāla, ārstnieciska un enerģētiska iedarbība,» apgalvo idejas autore Kristīne Duļbinska. Studējot Ventspils Augstskolas uzņēmējdarbības vadības maģistra programmā, Kristīnei Duļbinskai radās iespēja projekta ietvaros strādāt pašvaldībā, taču viņa sapratusi – tāds darbs nav domāts viņai, gribas kaut ko savu. Līdz biznesa idejai viņa nonāca, draugu mudināta. Sākumā darinājusi parastus spilventiņus, taču tad nolēmusi, ka jāatrod kāda «odziņa». Papētot interneta informāciju un liekot lietā fantāziju, to arī izdevies atrast vārda burtiskajā nozīmē – par «odziņu» kļuva ķirši, pareizāk sakot – ķiršu kauliņi.

Visu rakstu lasiet 3.augusta laikraksta Dienas Bizness pielikumā Bizness reģionos - Ventspils.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompreses ar ķiršu kauliņiem izmanto līdzīgi kā ar linsēklām pildītās, tiesa, pirmais variants Latvijā vēl nav plaši pazīstams

CherryBerry (SIA ECOtex) ražo tekstila izstrādājumus ar ķiršu kauliņiem – spilvenus, acu maskas, čībiņas, masāžas maisiņus, aukstuma kompreses dažādām ķermeņa daļām. Uzņēmuma vadītāja Kristīne Duļbinska stāsta, ka kompreses ar ķiršu kauliņiem, ko var lietot gan kā siltuma, gan kā aukstuma kompreses, ir dabas dziedniecības līdzeklis, kam esot labvēlīga iedarība uz veselību. Latvijā līdzīgi mēdz izmantot linsēklas un griķu sēnalas. «Ķiršu kauliņiem ir atšķirīga struktūra, kas nodrošina masāžas efektu un ilgāk uztur siltumu vai aukstumu – īsā laikā uzņem un ilgākā periodā atdod tai ķermeņa daļai, kur ir uzlikts,» raksturo Kristīne. Sākumā daļai cilvēku ir skepse – kā gan ķiršu kauliņi var palīdzēt? «Stāstām, ka tie darbojas ar siltumu vai aukstumu, tas ir tas unikālais. Kad izstāstām, cilvēki ir gatavi iegādāties. Cilvēki ir dažādi – arī skeptiski, taču pārsvarā pozitīvi,» saka Kristīne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Biznesa eskalators: Pieredze nākotnes atspērienam


Anda Asere,04.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa eskalatora dalībnieki jūlijā izmēģināja atšķirīgu mārketinga stratēģiju un gaida pircēju pieplūdumu pēc kāda laika

«Domāju, ka jūlija Biznesa eskalatora dalībnieki ir apmierināti ar iespēju būt Alfā un uztvēra to kā pieredzi, kas dos atspērienu nākotnē. Abiem uzņēmumiem paveicās, jo jūlijā visos Galactico centros bija izpārdošanas kampaņa un bija lielāka cilvēku plūsma. Tajā pašā laikā cilvēki šajā laikā nāk uz izpārdošanu, lai pirktu preces pat ar 70% atlaidi, tāpēc šādi specifiski produkti ar ķiršu kauliņiem un dzintara pavedienu nav tik aktuāli,» saka Liene Apine, t/p Alfa vadītāja.

Atšķirīga stratēģija

«Šis mēnesis ir interesants ar to, ka viens no dalībniekiem – Ambline – realizē citādāku stratēģiju nekā dalībnieki līdz šim. Ir mainīts uzsvars no pārdošanas uz iepazīstināšanu ar zīmolu, cerot, ka pirkumi tiks veikti vairāk rudens un ziemas sezonā. Tas ir drosmīgs solis un pie tādas stratēģijas ir pastiprināti jādomā līdzi zīmola vizuālajām izpausmēm un pārdevēju kompetencei maksimāli «garšīgi» izstāstīt par zīmolu,» saka Mārtiņš Barānovs, zīmolu un dizaina aģentūras Brand Eleven dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA ECOtex zīmols CherryBerry piedāvā unikālus tekstila izstrādājumus, kas izgatavoti no lina un pildīti ar ķiršu kauliņiem:

• spilveni;

• čības;

• acu maskas;

• muguras sildītāji;

• plecu spilveni;

• rotaļlietas.

Uz jautājumu par atšķirībām no pārējiem līdzīgiem produktiem, piemēram, griķu sēnalu spilveniem, uzņēmuma pārstāvji izceļ četrus iemeslus, kāpēc ķiršu kauliņu pildījums ir vislabākais.

1. visi pārējie materiāli, piemēram, griķu sēnalas, zirņi pamazām sabirst un rada putekļus, kurus regulāri ieelpot nemaz nav veselīgi. Ķiršu kauliņi, kādi ir, tādi paliek – nekādu putekļu.

2. Viegli kopt un ilgi kalpo – mazgājams veļas mašīnā vai ar rokām, izžāvējams un lietojams atkārtoti.

3. Uz tiem drīkst pilināt ēteriskās eļļas, bet tikai pēc sildīšanas, ļaujot smaržai izplaiksnīt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Uzņēmējdarbības uzsākšanai, lielākoties, tika izlietoti visi bērna kopšanas atvaļinājuma laikā iekrātie pašas līdzekļi, ko ne mirkli nenožēloju," atklāj organiskā stikla sienas un galda plānotāju "Penguin Stories" izveidotāja Egita Vītola.

"Doma, par to, ka vēlos savu īpašo lietu, ar ko nodarboties, un veidot savu uzņēmumu, manī ir dīdījusies ilgi. Šķiet, ka jau kopš vidusskolas laikiem, jo man vienmēr paticis ideju ģenerēšanas un kaut kā jauna radīšanas process," stāsta SIA "Penguin Stories" dibinātāja E.Vītola.

Līdz šim viņa bija izmēģinājusi spēkus uzņēmējdarbībā, savulaik pārdodot miniatūrsunīšu apģērbus un studiju gados kursabiedrenei palīdzot uzņēmuma SIA "CherryBerry" izveidošanā. Tāpat E.Vītola vienmēr interesējusies par interesantām pašmāju idejām un uzņēmumiem, galvenokārt, tiem, kuri veiksmīgi izveidoti un attīstīti, pateicoties dibinātāju apņēmībai, pašiedvesmai un darbam, nevis tikai runāšanai un sapņošanai. Šīs ir īpašības, kas arī viņai palīdzēja uzņēmuma izveidē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Biznesa Eskalators jaunajiem uzņēmējiem dos iespēju tirgoties Latvijas lielākajā tirdzniecības centrā

Dienas Bizness,30.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem sākas pieteikšanās projektam Biznesa Eskalators, ko rīko tirdzniecības parks Alfa sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Projekta mērķis ir, nonākot reālā tirdzniecības vidē, dot iespēju Latvijas jaunajiem uzņēmējiem pārliecināties par radītā produkta dzīvotspēju.

«Latvijā ir daudz uzņēmīgu cilvēku, kas gatavi riskēt un kļūt nevis par darbiniekiem, bet par darba devējiem. Populāra kļūst mazo uzņēmumu atvēršana un mājražošana, un arvien biežāk pircējiem tiek piedāvātas nestandarta preces – dažādi dizaina priekšmeti, Latvijā ražoti mājas aksesuāri un apģērbi. T/p Alfa vienmēr ir ieinteresēts saviem klientiem piedāvāt aizvien jaunus produktus un pakalpojumus, un šāda konkursa īstenošana mums kā tirdzniecības centram ir lieliska iespēja piesaistīt tirgotājus, kas, iespējams, citādāk līdz mums nenonāktu. Lai palīdzētu vietējiem uzņēmumiem attīstīties, jau trešo gadu pēc kārtas perspektīvākajiem jaunajiem uzņēmējiem dodam iespēju vienu mēnesi tirgot savu produkciju t/p Alfa speciāli radītā stendā. Šī ir lieliska iespēja pārbaudīt sava biznesa jaudu vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem, gūt atsauksmes no klientiem un saprast sava produkta stiprās un vājās puses lielas konkurences apstākļos,» stāsta t/p Alfa vadītāja Liene Apine.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Bērni iedvesmo biznesam

,08.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1.septembra lielākajā tirdzniecības parkā Alfa īpašā stendā tirdzniecību uzsāks divi entuziasma pilni jauni zīmoli – Sēklu Muss un Smuklietas. Šāda iespēja radusies, pateicoties dalībai projektā Biznesa Eskalators, ko t/p Alfa jau trešo gadu rīko sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Jaunajiem uzņēmējiem bez pieredzes tirdzniecības centros šī būs iespēja izmēģināt savas pārdošanas prasmes, kā arī pārbaudīt produkta konkurētspēju intensīvas tirdzniecības apstākļos.

Zīmols Sēklu Muss šobrīd piedāvā 2 veidu produktus – sēkliņu un žāvētu augļu trifeles un batoniņus. Produkts ir īpašs un konkursa Biznesa Eskalators žūriju pārliecināja ar to, ka tā sastāvā netiek pievienots cukurs, milti un olas, kā arī tas nesatur glutēnu. Tā pagatavošanā tiek ievēroti svaigēšanas principi.

«Savus veselīgos produktus īpaši iesakām sportistiem, vegāniem, veģetāriešiem, grūtniecēm, barojošām māmiņām, bērniem, svara vērotājiem, celiakijas slimniekiem. Tas ir lielisks našķis katram, kas ievēro veselīgu dzīvesveidu, uzturā vēlas lietot vitamīniem un minerālvielām bagātu pārtiku,» stāsta veselīgo trifeļu Sēklu Muss radītāja Agnese Nazareca, kuru biznesam iedvesmojusi vēlme radīt veselīgus našķus sev un bērniem.

Komentāri

Pievienot komentāru