Ņemot vērā Latvenergo paplašināšanās plānus Baltijas tirgū, a/s Latvenergo ieviesusi tirdzniecības zīmolu Elektrum, pavēstījusi kompānija.
Šobrīd Latvenergo tirgus daļa Baltijā veido 32%, taču, turpinoties reģiona elektroenerģijas tirgus liberalizācijai, 2013. gadā kompānija paredz jaunu klientu segmentu ienākšanu, teikts Latvenergo paziņojumā.
«Lai pēc iespējas efektīvāk izmantotu liberalizētā tirgus iespējas un piesaistītu jaunus klientus, izmantojot a/s Latvenergo pieredzi, Igaunijā un Lietuvā ar šodien tiek ievests jauns elektroenerģijas tirdzniecības zīmols – Elektrum,» norāda Latvenergo pārstāvji.
«Elektrum zīmola ieviešana ir rūpīgi izsvērts solis Latvenergo koncerna mērķu sasniegšanai, izmantojot jaunu vārdu un pieeju tirdzniecībai,» stāsta a/s Latvenergo valdes priekšsēdētājs Āris Žīgurs. Viņš atklāj, ka Elektrum tuvākajos gados cer iegūt vismaz 20% tirgus daļu katrā kaimiņvalstī.
Katrā Baltijas valstī Elektrum zīmolu pārstāv vietējā komanda, un galvenie biroji atrodas Tallinā un Viļņā. Kā norāda a/s Latvenergo pārstāvji ar jauno zīmolu un vietējo komandu Elektrum cer jaunajos tirgos kļūt par «savējiem».
Elektrum ir patstāvīgs, katrā valstī reģistrēts uzņēmums ar savu struktūru un valdi, vietējo komandu, kas piesaista arī jaunus darbiniekus. Tāpat darbu sāks Elektrum interneta portāls.
2013. gadā Igaunijas tirgus būs 100% atvērts, ienākot 610 tūkst. jaunu klientu, no kuriem lielākā daļa būs mājsaimniecības, savukārt Lietuvā paredzama tirgus atvērtība 75% apmērā ar aptuveni 61 tūkstoti juridisko klientu. 2012. gada nogalē Latvijas tirgus sasniegs aptuveni 66% atvērtību, ienākot papildu 19 tūkst. klientu, norāda Latvenergo paŗstāvji. Saskaņā ar BEMIP plānu 2015. gadā visam Baltijas elektroenerģijas tirgum būtu jābūt atvērtam pilnībā. «Līdz ar to Latvenergo ir uzdevums ne tikai nostiprināt savas vadošās pozīcijas, bet tās vēl vairāk stiprināt un sabalansēt potenciāli zaudētos apjomus Latvijā ar ieguvumiem citu valstu tirgos,» norāda kompānijas pārstāvji.