Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piecos gados virtuālais drēbju tirdziņš atverskapi.lv izaudzis līdz 43 tūkstošiem reģistrēto lietotāju, kuri mēnesī ievieto 35 tūkstošus sludinājumu

Pirms pieciem gadiem, kad radīts atverskapi.lv, tajā bija reģistrējušies astoņi tūkstoši lietotāju. Šobrīd dienā portālā ienāk 10 līdz 12 tūkstoši cilvēku, katrs uzturas vidēji 13 minūtes. Ik dienu portālā tiek ievietoti 1000 līdz 1500 sludinājumu un mēnesī pāršķirstīto lapu skaits pārsniedz 6,5 miljonus. 2015. gadu uzņēmums noslēdza ar 27 tūkstošu eiro apgrozījumu. «Savukārt finanšu rentabilitāte 2014. gadā bija 48% – no katra apgrozītā eiro pelnījām 48 centus,» lepojas Marta Svile, SIA Atverskapi.lv īpašniece.

Šobrīd Marta un viņas vīrs Guntars, kurš ir veidojis portāla vizuālo koncepciju un vadījis portāla izstrādi, apsver ideju pārdot atverskapi.lv. «Izaugsme ir stabila, protams, tā vairs nav tik strauja kā sākumā. Secinām, ka šo gadu laikā tirgošanās un mainīšanās ar apģērbiem no modes neiziet, gluži otrādi, tāpēc pieņēmām izaicinājumu sev meklēt jaunus tirgus, kuros mūsu idejai varētu būt pieprasījums,» saka Marta.

Visu rakstu Izpārdod savu drēbju skapi lasiet 23. maija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Izdevies pārdot virtuālo tirdziņu AtverSkapi.lv

Anda Asere,06.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Virtuālo drēbju tirdziņu AtverSkapi.lv pirms pieciem gadiem izveidoja Marta un Guntars Sviļi, kuri to tagad pārdevuši ziņu portālam Delfi

«Gatavojāmies pārdošanas iespējām, jo jau pavasarī bija jauni plāni un dažādi projekti, kuros nepieciešama lielāka iesaiste, tāpēc nolēmām pārdot. Lai arī AtverSkapi.lv bija pašu izauklēts «bērns», jutām nepieciešamību projektu izlaist lielākos plašumos, ko veiksmīgi spēj nodrošināt Delfi,» komentē Marta Svile, bijusī AtverSkapi.lv īpašniece.

AS DELFI valdes priekšsēdētājs Konstantīns Kuzikovs biznesa portālam db.lv skaidroja: «Pēdējā laikā mēs aktīvi investējam un attīstām biznesus, kas ir saistīti ar e-komercijas virzienu. Patlaban mums ir trīs e-komercijas projekti: zave.lv - atlaižu agregators, tobook.lv - skaistumkopšanas salonu tiešsaistes rezervācijas sistēma un tagad arī atverskapi.lv. Atverskapi.lv iegāde bija loģisks solis šajā virzienā, jo šim produktam ir sava unikāla niša, liela reģistrēto lietotāju datu bāze. Kā rāda pasaules pieredze, līdzīgas platformas tagad kļūs aizvien populārākas. Mūsu plānos arī turpmāk ir attīstīt līdzīgus projektus, kā arī palielināt mūsu portfeli ar citiem e-komercijas projektiem. Tāpēc esam gatavi turpināt investēt un iegādāties jaunus biznesus, kas ir orientēti uz servisiem internetā.

Komentāri

Pievienot komentāru