Cenšoties ar savām klientēm pavadīt pēc iespējas ilgāku laiku, bērnu apģērbu ražotāja SIA Petra.lv piedāvā apģērbu arvien vecākām meitenēm
Biznesa sākumposmā, kad DB viesojās uzņēmumā, tās dibinātājas Katrīna Pastore-Ozoliņa un Juta Ķimenīte darbojās divatā, tomēr pirms kāda laika viņām pievienojusies Inese Valta, kura atbild par Petra iziešanu ārpus Latvijas robežām. Sākums biznesā nav viegls, tomēr šo posmu atvieglo tas, ka viņas ir trīs īpašnieces. «Ir labi, ka neesi viens, mums katrai ir sava atbildība. Taču vienlaikus esam lietas kursā par visu, kas notiek, vienojamies kopā,» teic Katrīna Pastore-Ozoliņa, SIA Petra.lv līdzīpašniece.
Raksturojot bērnu modi, viņa teic, ka šobrīd priekšplānā ir ērtība un funkcionalitāte. Vecāki, izvēloties apģērbu sev, nereti nepievērš uzmanību tā sastāvam, savuklārt tam, kādi materiāli izmantoti bērnu apģērbā, mammas izteikti pievērš uzmanību. Bērnu apģērbu vecāki savām atvasēm izvēlas līdz četru gadu vecumam, vēlāk viņiem ir arvien mazāka teikšana.
Šobrīd stabils Petra partneris Latvijā ir veikals KidzOne. «Mēs lepojamies, ka esam šajā tīklā tikuši iekšā. Tas ir lietuviešu mazumtirdzniecības uzņēmums, un viņiem ir veikali Alfā, Spicē, Dominā,» viņa saka. Katrīna teic, ka Petra kleitiņas nav lētas – tās maksā vairāk nekā 30 eiro. Rimi un H&M bērnu apģērbu var nopirkt lētāk, taču tajā pašā laikā ir arī vēl dārgāki zīmoli. «Mums ir kvalitatīvi audumi. Cilvēki, kas reiz jau pirkuši mūsu izstrādājumus, neprasa, kāpēc tie ir tik dārgi, turklāt tagad aug vietējo ražotāju atbalstītāju pulks. Ir stilīgi staigāt vietējā dizainā,» spriež Katrīna.
Lai arī liela daļa Petra apģērbu tiek pārdots KidzOne veikalos, uzņēmējas joprojām regulāri piedalās tirdziņos. «Daudz tiekamies ar klientiem, aizvien piedalāmies Kalnciema ielas tirdziņā, jo veikalos nesatiekamies ar gala pircēju. Ir vajadzīga atgriezeniskā saite. Arī pircējiem patīk satikties ar ražotāju,» viņa teic.
Visu rakstu Aug līdzi savām nēsātājām lasiet 3. marta laikrakstā Dienas Bizness.