Aicinot domāt ārpus ierastajiem rāmjiem, Santa Liepa piedāvā nobaudīt sulīgi zaļu vai koši rozā maizi
Brīvmāksliniece Santa par maizes cepšanu sāka interesēties pavisam nesen.
«Mani iedvesmoja kāds rīts draugu mājās, kad pamostoties māja smaržoja pēc malkas, svaigi ceptas maizes un kafijas, un nekas labāks vispār nevarēja būt iedomājams,» viņa stāsta.
Līdzīgi citiem jaunajiem uzņēmējiem, Santa atzīst, ka noteicošais «savas lietas» sākšanā ir nepadoties pirmajām neveiksmēm, eksperimentēt un improvizēt. «Tas gan vēl ilgi nav nekāds bizness, un tā pat nav doma par šādu lietu. Tomēr, kad kaut kas interesants ir sākts, ir vajadzīgs pavisam maz – kāds draudzīgs ieteikums, atziņa, ka ir radīts realizējams produkts, vien mazs grūdiens no paziņu puses un spontanitāte.»
Santa sāka ar miltu, rauga un sāls paku un Facebook kontu tuvākajiem draugiem. Divu trīs nedēļu laikā sociālās vietnes lapa savāca 500 sekotāju. Zaļā maize bija dzimusi. «Tālākais aizgāja nekontrolējamā procesā,» Santa ar smaidu atceras.
Kāpēc zaļā
Vasaras sākumā topā bija spinātu, lociņu, gārsas un nātru maize, kas pēc krāsas ir zaļa. Tā piesaistīja ar neparasto izskatu un ātri ieguva savu vārdu. Santa izveidoja Facebook lapu Zaļā maize, bet «brīdī, kad es izlēmu, ka nu jau vajadzētu kaut kādu īstu nosaukumu, izrādījās, ka Facebook neļauj mainīt nosaukumu, sasniedzot zināmu sekotāju skaitu».
Visu rakstu Darbs atrod un izveido lasiet 18. februāra laikrakstā Dienas Bizness.