Maija vidū Ilva Banka-Okorie atvēra friziersalonu HairRiga, kurā administratora vietā strādā robots – numuriņu izsniedzējs
Fotogrāfijas - raksta galerijā!
«Redzam, ka šī koncepcija ir labi pieņemta – katru dienu mums uzticas vismaz 30 klienti. Viņi nebija domājuši šodien griezt matus, bet, ejot pa tirdzniecības centru, ierauga frizētavu un nolemj ienākt,» saka Ilva. Princips ir līdzīgs kā bankā – ir dzīvā rinda ar numuriņu sistēmu. Rindas numuru var izņemt arī mājaslapā, piesakoties uz konkrētu datumu un laiku. Jaunā salona atvēršanā investēti aptuveni 30 tūkstoši eiro. «Katru dienu ir arvien vairāk klientu,» viņa apgalvo. Ir bijušas dienas, kad salonā apkalpoti arī 60 klienti, tomēr šis rādītājs vēl atpaliek no uzņēmējas mērķa – 100 klientiem dienā. Ilva ir aprēķinājusi, ka tas būtu optimāls daudzums veiksmīgam biznesam. Salonā ir sešas darba vietas, un katrs frizieris dienā var apkalpot desmit līdz 20 klientus, jo matus mazgā friziera asistents. Ilva ir izsūtījuši pieteikumus vēl citiem tirdzniecības centriem. «Redzu, ka šāda koncepcija darbojas un klienti novērtē šo ērtību,» viņa norāda.
Jaunatvērtajā salonā sievietes prasa arī manikīru. «Sievietes arī manikīru grib bez pieraksta, tāpat vaksāciju. Taču tās ir pārāk ilgas procedūras, kas aizņem daudz laika. Ja tās varētu kaut kā padarīt efektīvākas, varētu izveidot arī šādas koncepcijas manikīra salonu,» saka Ilva.
Visu rakstu Pielāgoties savam grafikam lasiet 12. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.