Bērnu apģērbu tirgū atradusi nišu ikdienai domātos trikotāžas izstrādājumos, SIA Hebe sāk eksperimentus ar skolas formām un pieaugušiem paredzētajām drēbēm
Dažos gados Hebe apģērbiem – SIA Hebe ražo trikotāžas drēbes bērniem, bet SIA Be Hebe tos pārdod – izdevies iegūt atpazīstamību vietējā tirgū un pat konkurēt ar līdzīgiem ārvalstu ražotājiem. Lai gan cenas ziņā šis produkts ir dārgāks nekā masu ražotāju, piemēram, H&M, Zara, Lindex izstrādājumi, vietējo mākslinieku veidotas apdrukas, īpašas atlaides, dalība tirdziņos un pop–up veikali dara savu. Kā saka uzņēmuma īpašniece un valdes locekle Inga Blumberga, īpašo akciju laikā cilvēki stāv garās rindās. Arī ikdienā, lai gan firmas veikals neatrodas pašā Rīgas centrā, ielā ar lielu cilvēku kustību, nav iespējams to slēgt ciet, lai koncentrētos tikai uz turpat blakus notiekošo ražošanas procesu. Uzņēmuma darinājumi nopērkami arī ārvalstīs, piemēram, Skandināvijā un Lielbritānijā, tomēr vietējais tirgus dominē. Uzņēmums Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) un Ekonomikas ministrijas rīkotajā konkursā Eksporta un inovācijas balva 2015 startē kategorijā Importa aizstājējprodukts.
«Galvenais mūsu pluss – visu ražojam Latvijā. Mums ir piedāvāts pārcelt ražošanu uz citām valstīm, bet esam patrioti. Unikāls ir arī dizains – sadarbojamies ar māksliniekiem. Kolekcija tiek zīmēta, sašūta no A līdz Z Latvijā,» DB saka I. Blumberga.
Hebes kolekcijas top divas reizes gadā, ir arī īpašas kapsulkolekcijas sadarbībā ar māksliniekiem. Šoruden kolekcijā ir apģērbi ar dīdžeja Toma Grēviņa apdruku.
Visu rakstu Grēviņš uz mazuļa krekla lasiet 14. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.