PR (no angļu 'Public Relations' - sabiedriskās attiecības) aģentūra "Mediju tilts" informē, ka 2004.gadā tās apgrozījums bija 812 000 latu, kas ir labākais rādītājs sabiedrisko attiecību nozarē. Aģentūras apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, palielinājies par 77%. Labie biznesa rādītāji sasniegti, pateicoties veiksmīgai jaunu klientu piesaistei un sekmīgi attīstītiem jauniem PR pakalpojumiem. PR aģentūras "Mediju tilts" vadītāja Laura Minskere prognozē, ka Latvijas PR tirgus ir tikai izaugsmes sākumā un nākošajā gadā tas turpinās augt gan kvalitatīvi, gan kvantitatīvi – arvien vairāk kompāniju sāks izmantot sabiedrisko attiecību pakalpojumus, lai sasniegtu savus biznesa mērķus. Būtiski palielināsies Latvijas uzņēmumu nepieciešamība pēc sabiedrisko attiecību pakalpojumiem ārpus Latvijas jeb Latvijas uzņēmumu eksporta tirgos. Tas būs liels izaicinājums vietējām PR aģentūrām, piesakot sevi starptautiskā līmenī. Sabiedrisko attiecību projekti kļūst sarežģītāki un daudzpusīgāki, savukārt biznesa vidē aizvien pieaug konkurence un piesātinājums ar jauniem projektiem, kuru sekmīgai attīstībai nepieciešamas spēcīgas komunikāciju programmas. Aģentūra "Mediju tilts" sabiedrisko attiecību nozarē strādā kopš 1996. gada un ir viena no vecākajām sabiedrisko attiecību aģentūrām Baltijā. Šobrīd aģentūrā strādā 26 cilvēki.