Specializēto gaļas veikalu īpašnieki saredz šī tirgus segmenta attīstības potenciālu, eksotiskas gaļas tirgotāji nespēj izdzīvot, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Gan galvaspilsētā, gan reģionos skārņu skaits top lielāks. Lai arī sīvāko konkurenci tiem sagādā lielveikali, tie nostiprinās tirdzniecības centros (t/c).
Tiesa, nesen darbību pārtrauca SIA Elk&Co gaļas nams, kas Rīgā, K Barona ielā, nostrādāja vien nepilnu gadu. DB iepriekš ziņoja, ka šis veikals specializējās galvenokārt uz medījumu gaļas tirdzniecību – tā sortimentā bija gan lāča gaļa, gan kūpinātas bebra astes, kā arī fazānu un pat krokodilu gaļa. SIA Elk&Co valdes locekle Nataļja Girsa stāsta, ka veikals pārtraucis darbību uzņēmuma īpašnieku nesaskaņu dēļ. Tāpat kā būtisku veikala likvidēšanas iemeslu viņa min pieprasījuma trūkumu pēc tik specifiskiem gaļas produktiem, kādus tirgoja veikalā. «Pamazām cilvēki Latvijā ir iemācījušies uzturā lietot medījumu gaļu, pēc tās ir pieprasījums, tomēr tā ir dārgāka, tāpēc ne visi var to atļauties. Piemēram, krokodilu gaļai pircēju bija maz, to pat pārstājām pasūtīt,» viņa teic. Tāpat viņa pieļauj, ka veikalam nebija izvēlēta pareizākā atrašanās vieta. «Iespējams, ja mēs būtu atvēruši veikalu kādā no tirdzniecības centriem, rezultāti būtu labāki,» spriež N. Girsa, kura neizslēdz varbūtību kādreiz atkal atvērt medījumu gaļas veikalu, jo viņas vīrs un biznesa partneris Romāns Girsa ir kaislīgs mednieks.
Visu rakstu Skārņi konkurē ar lielveikaliem lasiet 8. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.