Jaunākais izdevums

Idea Group Latvija birojā nav ne miņas no ierastā biroja askētisma; to iekārtojot, vaļa ļauta darbinieku prāta vētrai, kā rezultātā tapis spilgts un drosmīgs dizains

Ieejot Idea Group Latvija gandrīz 600 m2 plašajā birojā, kas iekārtots mansardā vienā no Rīgas vēsturiskajām ēkām K. Barona ielā, rodas sajūta, kā ierodoties plašā mājoklī, nevis darbavietā. «Bēgam no klasikas un biroju iekārtojam un nemitīgi papildinām paši, piemēram, vienā no sapulču telpām samērā nesen tika novietots spilgts un iespaidīgs galds, kuru apgleznojusi kāda darbiniece,» stāsta Idea Havas Media vadītājs Ivo Rundāns.

Visu rakstu Birojs kā rokenrols lasiet 30. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group inovāciju inkubators Idea Bits izstrādājis viedo ielu apgaismošanas risinājumu, kas palīdzēs pašvaldībām ietaupīt līdzekļus un kļūt videi draudzīgākām.

Idea Lights ir Latvijā radīta un ražota apgaismojuma sistēma pilsētvidei. Tā ir ērti uzstādāma uz jebkura LED ielas gaismekļa un automātiski pielāgo ielas apgaismojumu atbilstoši satiksmes plūsmai un dienas gaismas spilgtumam.

Jau šobrīd Cēsīs tiek īstenots Idea Lights pilotprojekts, kur uzstādītas 50 Idea Lights iekārtas. Salīdzinot ar periodu pirms uzstādīšanas, sistēma palīdzējusi samazināt elektroenerģijas patēriņu par 46%.

“Cēsis atrodas Gaujas Nacionālā parka pašā sirdī, tāpēc uzskatām sevi par zaļi domājošu pašvaldību un tiecamies uz klimatneitralitāti. Esam gandarīti, ka Idea Lights izvēlējušies tieši Cēsis kā savu testēšanas poligonu, jo tas ir neliels, taču būtisks solis pašvaldības attīstībā,” komentē Atis Egliņš-Eglītis, Cēsu novada domes priekšsēdētāja vietnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Lielākā investīcija Baltijas komunikācijas aģentūru vēsturē

Lelde Petrāne,19.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Idea Group īpašnieki ir pārdevuši uzņēmuma kontrolpaketi pasaules vadošajai komunikācijas grupai Havas. Šī ir lielākā investīcija Baltijas komunikācijas aģentūru vēsturē.

Mārketinga komunikācijas grupa Idea ir Havas partnere Baltijā kopš 2003. gada. Saskaņā ar parakstīto līgumu Havas pieder 51 procents no Idea, savukārt pārējo daļu īpašnieki joprojām ir esošie Baltijas partneri.

Darījuma summa netiek atklāta.

Idea Group partneris Marks Eikners norāda: «Mēs ticam, ka Havas mums dos papildu jaudu, attīstot produktus, pakalpojumus un - jo īpaši - tehnoloģijas. Digitālajā pasaulē mēs lieliem soļiem iesim uz priekšu.»

Alberto Kanteli, Havas Group prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos, informē: «Mēs uzticamies pašreizējiem vadītājiem un esošajai struktūrai un neplānojam to mainīt. Turklāt mēs sniegsim visu nepieciešamo atbalstu, lai veicinātu uzņēmuma turpmāko izaugsmi. Piemēram, Havas ir savas sociālās, mobilās un digitālās platformas, un mūsu mātes uzņēmumam Vivendi pieder tādi zīmoli kā Canal+ un Universal Music, kas nodrošinās mūsu Baltijas komandām pavisam jaunas iespējas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kā mainās biroji un to funkcija mūsdienās

Olga Mihailova, darba vides eksperte, Colliers Latvia,25.04.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hibrīda darba režīms, kad darbiniekam ir iespēja kombinēt darbu birojā ar attālināto darbu, nav jauninājums, bet COVID-19 pandēmijas ietekmē tieši šis darba modelis kļuva par teju populārāko starp biroju darbiniekiem visapkārt pasaulei.

Aptaujas liecina, ka lielākajai daļai darbinieku tagad ir iespēja strādāt gan birojā, gan attālināti, daudziem biroja darbiniekiem tā ir kļuvusi par jaunu realitāti. 90% Colliers aptaujāto biroja darbinieku komerciālajā un publiskajā sektorā atbildēja, ka viņiem ir iespēja izvēlēties strādāt gan uz vietas, gan attālināti. Paredzams, ka šāds hibrīdais darba stils, kam ir daudz priekšrocību gan privātpersonām, gan darba devējiem, būs populārs un plaši izplatīts vēl ilgu laiku.

Pandēmijas sākumā cilvēki būtībā atzina, ka birojā vēlas strādāt vairāk nekā pusi nedēļas, bet no mājām - 1-2 dienas nedēļā. Pēc diviem gadiem situācija ir pretēja un paradumu maiņa ir notikusi un attālinātā darba pusi un par šo laiku cilvēkiem ir izveidojusies rutīna, ko izjaukt un mainīt ir diezgan izaicinošs uzdevums. Turklāt mērījumi/dati liecina, ka ir vidēji 20% (1 darba diena) atšķirība starp to, cik dienas nedēļā cilvēki saka, ka vēlētos strādāt birojā un cik patiesībā strādā birojā. Pasaulē vidēji darbinieki saka, ka vēlas būt birojā 2,5 dienas nedēļā, savukārt no biroja sistēmām nolasītie dati liecina, ka patiesībā tās ir 1,5 dienas nedēļā. Šī tendence iezīmējusies arī Latvijā, un to norāda arī vairāku uzņēmumu kolektīvu vadītāji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Havas Group: Baltijai ir liels potenciāls

Armanda Vilcāne,12.04.2019

Havas Group prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos Alberto Kanteli

Foto: Marek Metslaid

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nepieciešamības gadījumā Havas Group varētu iegādāties arī citus uzņēmumus Latvijā vai Baltijā, taču konkrēti darījumi pagaidām netiek plānoti.

To intervijā DB norāda Havas Group prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos Alberto Kanteli (Alberto Canteli). Jau ziņots, ka pērnā gada nogalē Havas Group iegādājās mārketinga komunikāciju aģentūras Idea Group kontrolpaketi, tādējādi veicot lielāko investīciju Baltijas komunikāciju aģentūru vēsturē. A. Kanteli šo darījumu uzskata par veiksmīgu, norādot, ka kopumā Baltijas tirgum ir liels potenciāls.

Fragments no intervijas

Kā kopumā vērtējat mediju aģentūru tirgu pasaulē – kā tas ir mainījies?

Reklāmas nozare sevi ir izsmēlusi, tāpēc jāatzīst, ka mēs pārstāvam biznesu, kas ir lielu pārmaiņu priekšā. Liela daļa mediju aģentūru savu darbību sāka kā reklāmas vietu nodrošinātāji un reklāmu izvietotāji, konsultējot un pārstāvot klientu intereses tiešajā reklāmā, taču, laikam ejot, situācija ir mainījusies – šobrīd aģentūras jau nodrošina pilnu servisu. Havas Group es strādāju jau 20 gadus, un jāatzīst, ka šo gadu laikā daudz kas ir mainījies. Manuprāt, pārmaiņas ir laba lieta, es piekrītu teicienam, ka pastāvēs tas, kurš mainīsies. Tieši pārmaiņas mūsu uzņēmumam ļāvušas kļūt par tirgus līderi, jo nereti citi tirgus spēlētāji vienkārši nespēj konkurēt ar mūsu piedāvājumu. Kamēr konkurenti iegādājās jaunas reklāmas aģentūras, palielinot tikai to skaitu, mēs esam rīkojušies gudrāk – esam apvienojušies ar pasaulē lielāko reklāmas, satura un tehnoloģiju aģentūru Vivendi, kas neapšaubāmi sniedzis mums jaunas iespējas tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Klienti jāmeklē ārpus Latvijas

Lana Jūra, speciāli DB,30.05.2019

llkka Suppanens  - viens no starptautiski pazīstamākajiem un titulētākajiem somu laikmetīgajiem dizaineriem paša izstrādātās viedtālruņu uzlādes ierīces prezentācijas pasākumā Sony zīmolam

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dizaineram savā darbā jārēķinās ar daudziem parametriem un jāsaprot ekonomika, ergonomika, mārketings, ražošana, tā intervijā DB teic llka Supanens (llkka Suppanen).

Viņš ir viens no starptautiski pazīstamākajiem un visvairāk titulētajiem somu laikmetīgajiem dizaineriem. Pēc arhitekta grāda iegūšanas Helsinku Tehniskajā universitātē, mēbeļu dizaina programmas apguves Helsinku Mākslas un dizaina universitātē, kā arī studijām Gerita Rietvelda akadēmijā Amsterdamā, 1995. gadā Helsinkos viņš dibināja dažādos arhitektūras un dizaina virzienos orientēto biroju Studio Suppanen, bet dažus gadus vēlāk kopā ar kolēģiem attīstīja vienu no prominentākajām mūsdienu somu dizaina grupām Snowcrash. 1968. gadā dzimušais dizainers, kurš Instagram kontā pozicionē sevi kā uzņēmēju, sadarbojas ar daudziem slaveniem zīmoliem, izstrādā izstāžu koncepcijas, modelē nākotnes dizaina vīzijas, lasa dizaina lekcijas jaunajai paaudzei. Viņa klientu vidū ir gan skandināvu, gan starptautiskas kompānijas, tostarp Artek, Axis, Cappellini, Ferlea, Leucos, Lucente, Nokia, Zanotta, Marimekko, Iittala, Ferrero, Luhta, SAAB Automobiles, Sony u.c. Šogad Milānā Salone del Mobile. Milano ietvaros Supanens, no kura personības un darbiem staro īstās skandināvu dizaina skolas DNS, prezentēja savus jaunākos darbus. Līdz vīlītei patiess un pragmatisks, ar plašu starptautisku redzējumu apveltīts, Supanens atklāja savu redzējumu par dizainera profesionālo misiju šodien un skandināvu kodu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas biroju kompleksa “Verde” iznomāto biroju un papildu servisu telpu līmenis jau ir virs 90%, pārsniedzot iepriekš uzstādītās 2023. gada prognozes.

Tas kļuvis iespējams, pateicoties jaunākajiem darījumiem, kas noslēgti ar četriem uzņēmumiem – biotehnoloģiju uzņēmumu “Roche Services & Solutions” (RSS) , kredītu risku menedžmenta uzņēmumu “IGK AG”, mākoņpakalpojumu uzņēmumu "Also Cloud” un dermatoloģijas klīniku “Vividerm”. Tagad abi stratēģiskie kompleksa attīstīšanas procesi – atlikušo telpu noma un otrās (B) ēkas noslēdzošie būvdarbi – iet roku rokā un tiks pabeigti jau 2024. gada pavasarī.

Iveta Lāce, “Verde” komercdirektore, valdes locekle saka: “Šis iznomāto biroja telpu apjoms – 90% – ir ne tikai labs rādītājs visā nozarē, bet arī apliecinājums tam, ka mūsu piedāvātais produkts ir pieprasīts un atradis savu klientus vēl pirms tā pilnīgas pabeigšanas. Mūsu darījumi ar jaunajiem nomniekiem tam ir lielisks apliecinājums. Šāds nomas progress liecina arī ne tikai par abu “”Verde” ēku pievilcību, bet ir arī pozitīvs signāls kompleksa attīstītājam “Capitalica Asset Management” nākotnē ieguldīt ilgtspējīgos projektos Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaundibinātais Draugiem Group uzņēmums Draugiem Capital noslēdzis pirmo investīciju darījumu, investējot 1,14 miljonus eiro kosmētikas uzņēmumā Prime Prometics, kļūstot par uzņēmuma mazākuma akcionāru.

Prime Prometics ir e-komercijas uzņēmums, kas tiešsaistē tirgo kosmētikas produktus sievietēm pēc 50. Jaunvārds prometics iezīmē jauno pro-age tendenci skaistumkopšanas nozarē – uzņēmums ir par skaistu novecošanu pretstatā līdz šim nozarē dominējušajai anti-aging ievirzei, ka novecošana ir jāaizkavē. Papildus produktu izplatīšanai Prime Prometics izglīto sabiedrību, organizē kopienu atbalstu un popularizē ideju, ka skaista novecošana ir vērtība.

Uzņēmuma Prime Prometics vadītājs Kaspars Eglītis, kurš pirms šī uzņēmuma izveides strādāja Draugiem Group un vēlāk izmēģināja spēkus dažādās e-komercijas nozarēs, stāsta, kā radās ideja: “Mans tētis ir onkologs un ikdienā daudz strādā, lai palīdzētu sievietēm cīņā ar krūts vēzi. Es zinu, ko sievietes ķermenim nodara ķīmījterapija, un tāpēc sapratu, ka ir vajadzīgi produkti, kas arī pēc vēža ārstēšanas ļauj turpināt sievietēm justies sievišķīgi.” Eglītis ir pārliecināts, ka Draugiem Group iesaiste pavērsīs plašas iespējas Prime Prometics attīstībai: “Šī investīcija ir daudz vairāk nekā tikai nauda – tās ir arī jaunas zināšanas no Latvijas pirmā “vienradža” izveidotājiem, iespēja apgūt jaunus tirgus un pārdošanas kanālus.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

FOTO: DB viesojas IT uzņēmuma Accenture Latvija jaunajā birojā

Linda Zalāne,24.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

IT uzņēmuma Accenture Latvija jaunā biroja dizainā inteliģenti pelēkais un melnais iet roku rokā ar neuzbāzīgiem spilgtāku krāsu akcentiem grīdas segumā

«Pirms desmit gadiem Accenture Latvija sāka nomāt telpas VEF centrālajā ēkā Brīvības ielā. Kopš tā laika uzņēmums audzis, it īpaši pēdējos trīs, četros gados, kad darbinieku skaits palielinājies par 30–40% gadā. Šobrīd mums ir trīs lieli biroji Rīgā, katrā pa 500 darba vietām; jaunākais no tiem – kvartālā Jaunā Teika, biroju ēkā Teodors, kur esam aizņēmuši divus stāvus 4000 m2 platībā. Uzņēmumam ir birojs arī Ventspilī,» stāsta Accenture Latvija darba vides un nekustamā īpašuma vadītāja Latvijā Inga Zvaigzne.

Biroja projekta izstrāde sākās pirms trīsarpus gadiem, kad Accenture Latvija rokās nonāca garš saraksts ar to projektu piedāvājumu, kuri top Rīgā, kādā cenu kategorijā tie būs pieejami. «Sarakstā bija aptuveni 20 piedāvājumu, bet, sākot tos rūpīgāk pētīt, mums derēja vien divi līdz četri. Biroju ēka Teodors bija viens no retajiem gadījumiem, kur tehniskais projekts bija jau gatavs, un par telpu nomu tajā mēs vienojāmies vēl tad, kad biroju centram pamati vēl nebija ielikti. Mēs nācām ar sagatavotu interjera projektu, kam tika pielāgotas ēkas infrastruktūras lietas, tostarp ventilācija, apgaismojums u.c.,» atminas I. Zvaigzne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skanstes rajonā topošais biroju ēku komplekss “Elemental Business Centre” parakstījis biroja nomas līgumu ar informācijas tehnoloģiju uzņēmumu grupu “Dyninno Group”, kurai Latvijā pieder vairāki uzņēmumi, tostarp dalīto pakalpojumu centrs SIA “DYNATECH” un ceļojumu konsultāciju uzņēmums SIA “Innovative Travel Solutions” (ITS).

Sadarbības līgums paredz, ka “Dyninno” nomās biroja telpas vienā stāvā un to kopējā platība būs 1200 m2.

Kā stāsta “Elemental Business Centre” pārdošanas vadītājs Imants Krēsliņš, pēc piedzīvotās pandēmijas un energoresursu cenu kāpuma, nomnieki daudz augstāk vērtē kvalitatīvus, ilgtspējīgus un energoefektīvus birojus. "Mūsu pieredze rāda, ka potenciālie biroju telpu nomnieki savos lēmumos kļuvuši tālredzīgāki. Kvalitatīvas, augstākajiem energoefektivitātes rādītājiem atbilstošas biroju telpas mūsdienīgiem uzņēmumiem ir kļuvušas par standartu. “Dyninno” grupai piederošais uzņēmums “Dynatech” ir zināms kā viens no Latvijas vadošajiem informācijas tehnoloģiju uzņēmumiem, kuram biroja telpas ne tikai kalpo kā darba vieta, bet arī atspoguļo uzņēmuma vērtības. Ir liels prieks, ka "Dyninno Group" visā pasaulē realizē jaunākās tendences ne tikai biroju labiekārtošanā, bet arī darbinieku labbūtības jomā. Mēs jūtamies īpaši novērtēti, jo sava jaunā biroja telpas "Dyninno" grupas uzņēmums ir atradis tieši pie mums," norāda I. Krēsliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skanstē topošais biroju nomas komplekss “Elemental Business Centre” parakstījis sadarbības līgumu ar dienas restorānu “Restart”. Saskaņā ar līgumu, “Restart” daļēji atradīsies gan savienojošajā daļā starp abām “Elemental Business Centre” ēkām, gan vienas ēkas otrajā stāvā.

Restorāna nomāto telpu kopējā platība būs 400 m2.

“Baltic Restaurants” valdes priekšsēdētājs Aigars Kaugars stāsta, ka “Restart” pašapkalpošanās serviss ļaus apmeklētājiem pašiem izveidot savas ideālās brokastis un pusdienas. A. Kaugurs arī norāda, ka “Restart” interjeru veido interjera dizainere Anda Ozoliņa, kuras portfolio jau ir daudzu iecienītu restorānu un komerctelpu dizains Latvijā un pasaulē.

“Interjera dizains balstās uz moderniem rotaļīgiem toņiem, dabiskiem materiāliem, spēli ar dizaina aksesuāriem, kas telpai rada personību. “Restart” koncepcija ir veidota, lai atpūtas pauze starp darbiem ir viegla, relaksējoša un uzlādējoša ne tikai ar maltīti, bet arī ar telpas dizainu,” stāsta A. Ozoliņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prezi biroja galvenie vadmotīvi – ērtība darbiniekiem un vide, kas cilvēkus iedvesmo

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

«Veidojot mūsu biroju Budapeštā, mums prātā bija divi principi. Pirmkārt, tā kā mēs pavadām vairāk sava nomoda laika darbā, nekā mājās, mēs vēlējāmies izveidot vietu, kur darbiniekiem ir prieks pavadīt savu laiku. Mums ir svarīgi, lai mūsu darbinieki jūtas labi, kamēr viņi ir darbā. Tāpēc mēs izveidojām mājīgu biroju,» saka Csaba Faix, Prezi starptautisko komunikāciju vadītājs. Lai sasniegtu šo mērķi, darbinieki varēja realizēt savas idejas un vajadzības, iekārtojoties savās telpās. Viņi varēja izvēlēties mēbeles un pievienot gala akordus.

Otrs mērķis bija radīt vidi, kas iedvesmo cilvēkus. Tāpēc telpās ieviests daudz prieka. «Prezi panākumi ir saistīti ar tā graujošo pieeju prezentācijām. Mēs vēlējāmies saglabāt šo radošo pieeju dzīvu, jo zinām, ka vide, kurā pavadām laiku, ietekmē mūsu domāšanu. Mēs birojā pievienojām tik daudz radošuma, cik vien varējām, lai palīdzētu cilvēkiem ar radošām idejām,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

DB viesojas: Accenture birojā VEF ēkā Brīvības ielā

Anda Asere,25.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labsajūta, darbinieku iesaiste un produktivitāte ir nesaraujami jēdzieni

Tā uzskata Inga Zvaigzne, globālā informācijas tehnoloģiju uzņēmuma Accenture darba vides vadītāja Latvijā. Viņas skatījumā, katrā birojā, lai cilvēki varētu labi strādāt, ir svarīgi trīs stūrakmeņi – lai darbinieki var labi sadarboties, lai var fokusēti strādāt un lai cilvēki fiziski labi jūtas. Accenture birojā darba vietu plānojums veidots tā, lai veicinātu dabisku izkustēšanos – katra stāva centrā ir gaitenis, kam uz sāniem izvietotas darba telpas. «Katrs esam dzirdējuši, ka vismaz reizi stundā jāizkustas un jāatpūtina acis. Nevaru apgalvot, ka visi to dara, bet, veidojot mūsu biroja iekārtojumu, esam centušies to veicināt,» teic I. Zvaigzne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

FOTO: DB viesojas Evolution Gaming birojā

Anda Asere,28.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katram stāvam IT un spēļu prezentētāju ārpakalpojumu sniedzēja Evolution Gaming birojā ir savs vadmotīvs – debesis, kalni, okeāns, metāls, mežs un citi

Evolution Gaming 2015. gadā par 12,4 miljoniem eiro iegādājās 9 stāvu biroju centru 14 tūkstošu m2 platībā Rīgā, kur šobrīd notiek vērienīgi remontdarbi. Pērn rekonstrukcijā ieguldīti 1,8 miljoni eiro, bet šogad plānots investēt vēl trīs miljonus eiro.

Visu rakstu Svarīgākā ir atmosfēra lasiet 28. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

FOTO: DB viesojas Compensa birojā

DB viesojas TestDevLab birojā

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Advokātu biroja Cobalt jaunajā mājvietā tika atrasts kompromiss starp klasisko un moderno interjeru, kā arī ņemti vērā vēsturiskās ēkas izaicinājumi

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Pēc divu advokātu biroju Cobalt un Borenius apvienošanās vienā uzņēmumā radās nepieciešamība pēc lielāka biroja. Apvienošanās darījums notika 2015. gadā, bet zem viena jumta abi uzņēmumi sāka strādāt pirms gada, kad sāka apdzīvot teju 1000 m2 plašas telpas Berga Bazāra divos rekonstruētos korpusos. «Neskatoties uz to, ka ārpus Rīgas centra ir pieejami dažādi lieliski biroju centru projekti, mūsu profesija pieprasa atrasties pilsētas centrā, jo liela daļa organizāciju un iestāžu, ar kurām sadarbojamies, atrodas netālu,» stāsta Cobalt partneris, zvērināts advokāts Gatis Flinters.

Visu rakstu Pieņem vēsturiskās ēkas noteikumus lasiet 26. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Skanstes City" atklāta kopstrādes telpa "SPARK Coworking", piedāvājot privātos birojus, dedicated desk un hot desk iespējas, kā arī sapulču telpas un privātās telpas telefonsarunām.

"SPARK Coworking" kopējā platība ir vairāk nekā 500 kvadrātmetri un tas vienlaicīgi varēs uzņemt līdz 90 personām. Jaunais "SPARK Coworking" atrodas biroju kvartāla "Skanstes City" teritorijā, Skanstes ielā, 1.stāvā ar pieejamību no Skanstes ielas. Kopstrādes telpas interjera dizains tapis sadarbībā ar interjera studiju "Lolot design".

"Investējot vairāk nekā 370 tūkstošus eiro, esam papildinājuši mūsu biroju kvartālu ar kopstrādes telpām, ko varēs izmantot mūsu nomnieki, dažādojot savu darbinieku ikdienu, tā arī visi citi interesanti. Līdz šim "Skanstes City" kvartālā popularitāti ieguvuši "Mazie biroji", piedāvājot kabinetus ar 1-4 darba vietām. "SPARK Coworking" paplašinās iespējas gan maziem uzņēmumiem, gan tiem, kas ikdienā novērtē fleksibilitāti, iedvesmojošu darba vidi un komunikāciju ar dažādu nozaru profesionāļiem," stāsta "Skanstes City" valdes loceklis Andris Kozlovskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Schneider Electric, ieguldot aptuveni 200 tūkstošus eiro, izveidojis vienu no modernākajiem birojiem Latvijā, kuru uzņēmums tostarp izmantos kā jaunāko produktu izstāžu zāli. Daļa no esošajiem risinājumiem, kas izmantoti biroja izveides ietvaros, Latvijas tirgū būs pieejami tikai pēc biroja atklāšanas pasākuma.

Schneider Electric Baltijas valstu vadītāja Sohvi Rajameki (Sohvi Rajamäki) uzsver, ka galvenais iemesls pārcelties uz jaunām biroju telpām ir Schneider Electric vēlme palielināt klātbūtni Latvijas tirgū. «Tā kā mums bija nepieciešams vairāk vietas un mēs esam tehnoloģiju līderis, vēlējāmies izveidot jauno biroju kā piemēru tam, kā roku rokā mijas energoefektivitāte, dizains un komforts.»

«Lai atrastu mums piemērotu biroju, bija nepieciešams samērā ilgs laiks, jo tirgū esošais piedāvājums patiesībā ir ļoti ierobežots. Mēs zinājām, ka ar mūsu tehnoloģiju palīdzību vēlamies izveidot vienu no modernākajiem birojiem Latvijā, kas būtu mūsu darbiniekiem mājīgs,» saka Igors Golubevs, Schneider Electric tirdzniecības direktors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa centrs “Novira Plaza” Rīgas centrā atzīmē spāru svētkus, projekts tiks pabeigts līdz 2023. gada augustam ar kopējām investīcijām, kas pārsniedz 55 miljonus eiro.

“Mūsdienīgu biroja ēku piedāvājums Rīgas centrā ir bijis ļoti ierobežots. Lieliskā atrašanās vieta pašā Rīgas sirdī, netālu no galvenās dzelzceļa stacijas un Vecrīgas, ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc projektā “Novira Plaza” saskatām tik lielu potenciālu,” stāsta “Evernord Asset Management” partnere Jolanta Jurga. "Novira Plaza” pabeigšana būs svarīgs faktors Rīgas centrālā biznesa rajona izveidošanā. Biznesa centrs “Origo” definēja šo kā augstas klases biroju atrašanās vietu, un kopā ar “Novira Plaza”, SEB galveno mītni un centrālo dzelzceļa staciju, kurā tiks ieguldīti 500 miljoni eiro, padarīs šo vietu par populārāko punktu Rīgas centrā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Global Idea Pitch nākamajā kārtā iekļūst deviņas idejas

Anda Asere,10.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar to autoriem konkursa organizatori finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Twino Group" un riska kapitāla fonds "Expansion Capital" šobrīd turpina strādāt pie biznesa plāniem.

Kopumā "Twino Group" un "Expansion Capital" organizētajā biznesa ideju konkursā "Global Idea Pitch" tika saņemtas 58 idejas.

"Esmu ļoti patīkami pārsteigts par daudzām idejām, kas turklāt aptver tik dažādu industriju loku, sākot no veselības, izglītības un beidzot ar biznesa idejām robotikas jomā. Kopumā visu ideju finansēšanai būtu nepieciešami vismaz 4,5 miljoni eiro. Ņemot vērā ideju plašo daudzveidību, bija ļoti grūti izvēlēties labākas idejas nākamajai kārtai. Lieliskie rezultāti skaidri apliecina, ka Latvijā ir labs uzņēmējdarbības potenciāls, kuram nereti nepieciešams vien neliels stimuls, lai tās ieietu nākamajā attīstības fāzē," norāda Armands Broks, "Twino Grupa" dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Tikai kopā Latvijas projektētāji ir spēks

Jānis Goldbergs,28.03.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Projektēšanas inženieru trūkums katrā uzņēmumā atsevišķi ir atrisināms, veidojot spēcīgu projektēšanas inženieru biroju, kas spēj apkalpot desmitiem dažādu pieprasījumu no ražotājiem un jaunu produktu radītājiem, vienlaikus noturot labākos profesijas pārstāvjus Latvijā. Tieši to ir paveicis vēja tuneļu projektētājs Kristians Rimkus, dibinot un izveidojot industriālo iekārtu projektēšanas biroju WEMPS

Secinājums ir viens – no visa tā inženieru pulka, kas Latvijā ir, īstu projektētāju ir pavisam neliels segments. Lielākā daļa ir ražošanas inženieri. Tādu, kuri spēj iekārtas izgudrot, katastrofāli trūkst. Šāda problēma Skandināvijā pastāvēja jau pirms 20 gadiem, un šobrīd inženieru trūkuma vilnis ir sasniedzis arī Latviju gandrīz visos tautsaimniecības segmentos.

Projektētāju biroja objektīvā nepieciešamība

“Viņu vienkārši nav! Līdzīgi kā ar programmētājiem, kad pirms desmit gadiem sākās cīņa par labajiem, kas spēj izdarīt, šobrīd trūkuma vilnis ir sasniedzis projektēšanas inženierus mašīnbūvē. Loģiski, ka visiem nepietiek, un WEMPS risinājums, veidojot projektētāju biroju, ir mēģinājums šo problēmu risināt,” stāsta K. Rimkus, piebilstot, ka viņi nav izgudrojuši divriteni, bet rīkojušies pēc skandināvu parauga, kad jauna produkta vai risinājuma radītājs nav tas pats uzņēmums, kas šo produktu piedāvā tirgū. Specializēts projektēšanas uzņēmums ar daudz lielāku inženieru skaitu un kapacitāti šo funkciju var paveikt ātrāk un kvalitatīvāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu investīciju uzņēmums “VILIA”, izmantojot Rietumu Bankas finansējumu, Rīgā, Dainas ielā īstenos līdz šim lielākās dzīvokļu mājas celtniecību Rīgas vēsturiskajā centrā.

Plānots, ka projekta celtniecības izmaksas, ko finansēs Rietumu Banka, būs 6,9 miljoni eiro, savukārt kopējās projekta izmaksas sasniegs 14 miljonus eiro.

Dainas ielas jaunbūves kopējā platība būs 9969 m2. Plānots, ka jaunajā ēkā būs pieejami 114 vienas līdz četru istabu dzīvokļi.

Mājas iemītniekiem tiks piedāvātas 34 pazemes stāvvietas un nelielas noliktavas, kā arī apzaļumots pagalms ar iekārtotu zonu bērniem.

Būvniecības process sākās 2021. gada vasarā un ilgs 15 mēnešus. Līdz šim jau ir pabeigta pagraba un pirmo stāvu sienu, kolonnu un griestu apdare. Pavasarī plānots pabeigt ēkas karkasu, sākt ārsienu mūrēšanu un logu likšanu. Paredzēts, ka projekts tiks pabeigts un pirmie daudzdzīvokļu mājas iemītnieki savos mitekļos varēs ievākties ap 2022. gada beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot paplašināšanos Latvijā, starptautiskā biotehnoloģiju uzņēmuma “Roche” globālo pakalpojumu un risinājumu Rīgas nodaļa jeb “Roche Services & Solutions” (RSS) atklājusi savu otro biroju Rīgā, kas atrodas biroju kompleksā “Verde”.

Šis solis ir cieši saistīts ar uzņēmuma plāniem tuvākajā nākotnē Rīgā nodarbināt 200 cilvēkus.

Jaunā biroja dizains veidots, balstoties uz starptautiskajiem “Roche” standartiem, un tā kopējā platība ir 1531 kvadrātmetrs. Liels uzsvars likts uz energoefektīviem risinājumiem, dabiskiem materiāliem un ražojumiem. Krāsas izvēlētas atbilstoši saules ceļam, ziemeļu pusē izvēloties siltākus toņus, bet dienvidos – vēsākus, kā arī ņemot vērā to ietekmi uz psiholoģiju, lai nodrošinātu komfortablu darba vidi. Atsevišķas telpas iekārtotas atbilstoši specifiskām darba vajadzībām: te ir gan telpas ar individuālām darba vietām, gan grupu darba telpas, radošās telpas utt. Kopumā jaunajā birojā būs darba vietas 200 darbiniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Rīgas vēsturiskajā centrā topošajā projektā Dainas atzīmēti spāru svētki

Db.lv,30.06.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu investīciju uzņēmums “VILIA” ar Rietumu Bankas finansējumu Dainas ielā Rīgā īsteno līdz šim lielāko dzīvokļu mājas celtniecību pilsētas vēsturiskajā centrā.

Plānots, ka projekta "Dainas" celtniecības izmaksas, ko finansē Rietumu Banka, būs 6,9 miljoni eiro, savukārt kopējās projekta izmaksas sasniegs 14 miljonus eiro.

Jaunbūves, kur tikko atzīmēti spāru svētki, kopējā platība būs 9969 m2. Plānots, ka jaunajā ēkā būs pieejami 114 vienas līdz četru istabu dzīvokļi. Mājas iemītniekiem tiks piedāvātas 34 pazemes stāvvietas.

Būvniecības process tika sākts 2021. gada vasarā un ilgs 15 mēnešus. Līdz šim jau ir pabeigts pilnais ēkas jeb septiņu stāvu karkass, savukārt nesen atzīmētie spāru svētki ļaus uzsākt darbus pie logu un fasādes montāžas. Paredzēts, ka projekts tiks pabeigts un pirmie daudzdzīvokļu mājas iemītnieki savos mājokļos varēs ievākties ap 2022. gada beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group 2016. gada apgrozījums sasniedzis 35,7 miljonus eiro; gadu iepriekš apgrozījums bija 22,8 miljoni eiro

Grupas peļņa pērn bija 3,5 miljoni eiro. «Visiem grupas uzņēmumiem iet labāk, nekā iepriekšējā gadā,» saka Jānis Palkavnieks, Draugiem Group runasvīrs.

Draugiem Group ietilpst uzņēmumi Printful, Draugiem, Vendon, Mapon, Text2reach, Idea Bits, Greynut, Istabai. Visiem ir pieauguši pārdošanas rādītāji, lielākoties – drukas ārpakalpojumu uzņēmumam Printful, kas ir grupas lielākā kompānija. DB jau rakstīja, ka uzņēmumam ir divas ražotnes ASV un nesen atvērta Printful ražotne Latvijā, kuras izveidē kopumā tiks investēts vairāk nekā viens miljons eiro. Pagaidām Latvijas ražotnē strādā desmit darbinieku, bet plānots, ka ilgtermiņā tiks nodrošinātas darbavietas 150 cilvēkiem, lai apkalpotu galvenokārt klientus Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Multifunkcionālā tirdzniecības centra Akropole projektētāji no Rīgas pilsētas būvvaldes ir saņēmuši apstiprinājumu iesniegtajam fasādes vizualizācijas projektam, informē centra pārstāvji.

Ēkas dizains atspoguļos modernā un vēsturiskā apvienojumu - tā kā izvēlētajā tirdzniecības centra teritorijā vēsturiski atradās bijusī S.T. Kuzņecova porcelāna fabrika, daļa ēkas tiks veidota saskaņā ar vēsturisko mantojumu.

Ņemot vērā Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas atzinumu, porcelāna fabrikas mantojuma pamatvērtība ir intelektuālais mantojums - leģenda un vēsturiski artefakti, nevis apbūve. Tomēr gan vēstures eksperti un arhitekti, gan projekta attīstītāji vēsturiskās būves atzīst par vērtīgu resursu, ar kura palīdzību atspoguļot vēsturiskās liecības.

«Tirdzniecības centra Akropole ēkas dizains izstrādāts tā, lai būtu mūsdienīgs un tajā pašā laikā iemiesotu Kuzņecova fabrikas garu. Lai to īstenotu, jaunās ēkas dizainā akcents likts uz svarīgiem elementiem no bijušās Kuzņecova fabrikas - tiks saglabāti divi fabrikas skursteņi, akmeņi no dzirnavām, porcelāna formas un vēsturiskā fasādes daļa, uz kuras tiks izvietots Kuzņecova fabrikas logo,» stāsta Jānis Norde, projekta arhitektu biroja Sarma & Norde Arhitekti līdzīpašnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Ar ambīciju mainīt tirgu

Elīza Grīnberga, speciāli DB,21.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No jūrniecības pie nekustamajiem īpašumiem

Latvijas nekustamā īpašuma jomai ir jāmainās, uzskata starptautiskās nekustamo īpašumu kompānijas RE/MAX reģionālais īpašnieks Rinalds Tērs. Viņaprāt, Latvijā ir vieta vēl vismaz 30 kompānijas birojiem.

Mainīja jomas

Pirmo RE/MAX biroju Latvijā R. Tērs atvēra pagājušā gada 1. janvārī, un šobrīd RE/MAX Latvijā darbojas jau vairāki biroji.

R. Tērs ar nekustamā īpašuma nozari iepriekš nav bijis cieši saistīts, un liela pieredze viņam darījumu veikšanā ar nekustamajiem īpašumiem nav bijusi, ja neņem vērā dažus darījumus ar sev piederošiem īpašumiem, turklāt lielāko daļu karjeras viņš aizvadījis jūrniecības nozarē. Tomēr kādā brīdī dzīve mainījusies: «Kādu dienu braucu uz darbu ar vilcienu no Siguldas uz Rīgu un lasīju Džeka Kenfīlda grāmatu Panākumu principi, kurā aprakstīti dažādi pasaules veiksmes stāsti, sākot ar mūziku, sportu, politiku līdz pat uzņēmējdarbībai. Grāmatā tās lasītājam bija jāizpilda uzdevums, definējot, kāds ir dzīves mērķis, ko viņš vēlas sasniegt. Toreiz piefiksēju mērķi: radīt veiksmīgus, pelnošus uzņēmumus, kuros ikviens, kas iesaistās, attīsta sevi kā profesionāli un iedvesmo citus. Uz kādu laiku par šo mērķi aizmirsu, taču lasīju grāmatu tālāk un manā prātā palika vieta, kur bija nedaudz aprakstīts par RE/MAX dibinātāju Deivu Linegeru un to, kā viņš nonāca līdz savam veiksmes stāstam,» atminas R. Tērs. Tajā brīdī viņš nolēmis sazināties ar RE/MAX, ko arī izdarījis. Sekojušas vairākas sarunas, tikšanās, kuru rezultātā iegūts līgums un viņš kļuvis par kompānijas reģionālo īpašnieku.

Komentāri

Pievienot komentāru