Operatīvajā sanāksmē, kas tika sasaukta Rīgas domē par kritisko situāciju un izveidojušajām bedrēm uz Salu tilta un citām Rīgas ielām, pieņemts lēmums pavasarī uzsākt vairākus remontdarbus.
Savukārt šobrīd, lai novērstu satiksmes drošības apdraudējumus, tiltu un ielu uzturētāji strādā diennakts avārijas režīmā un visas bedres aizlāpa. Līdz pavasarim tas ir vienīgais iespējamais risinājums. «Ja darbi netiks pienācīgi veikti, tad «ripos galvas»,» pēc sanāksmes uzsvēra Rīgas vicemērs Andris Ameriks.
Viskritiskākā situācija izveidojusies uz Salu tiltam blakus esošā Bieķensalas viadukta. Mazākas problēmas ir arī Deglava tilta un Zemitānu tilta sabiedriskā transporta joslās. Tāpēc pavasarī tiks mainīts asfalta segums uz Bieķensalas viadukta un Zemitānu tilta, sāksies Deglava tilta remonts un tiks rekonstruēts Kārļa Ulmaņa gatves satiksmes pārvads pār dzelzceļu. Jāmin gan, ka lēmums par Ulmaņa gatves pārvada remontu pieņemts jau iepriekš. Naudu seguma nomaiņai plānots piešķirt pavasara budžeta grozījumu ietvaros.
Zemitānu tilta sabiedriskās transporta joslas remonts varētu izmaksāt aptuveni 60 tūkst. Ls, savukārt Bieķensalas viadukta remonta tāme varētu sasniegt aptuveni 200 tūkst. Ls.
Šobrīd esot gatavs arī Salu tilta rekonstrukcijas projekts un nākamgad paredzēts uzsākt darbus. DB jau rakstīja, ka šī projekta kopējās izmaksas nav mazas. Satiksmes departaments aprēķinājis, ka rekonstrukcija varētu izmaksāt ap 15 milj. Ls. Salu tilta rekonstrukcija Satiksmes departamentam ir nākamā prioritāte uzreiz pēc Ulmaņa gatves satiksmes pārvada pār dzelzceļu rekonstrukcijas.