Jaunākais izdevums

«Jaunajam Prius modelim ir pilnveidots ārējais dizains, uzlabota interjera kvalitāte, kā arī pievienoti multimediju risinājumi un novatoriska navigācijas sistēma,» Prius jaunumus uzskaitīja Toyota Baltic tirdzniecības un mārketinga direktors Raigo Kaseorgs.

Trešās paaudzes modeli raksturojot jauna, dinamiskāka priekšdaļa un arī pārējiem jaunās paaudzes Toyota automobiļiem raksturīgais palielinātais dekoratīvais režģis priekšdaļā.

Virsbūves konstrukcijas lielāku stingrību nekā iepriekš nodrošina lielāks metināto vietu skaits un balsti. Lai samazinātu vēja un braukšanas skaņu nonākšanu salonā, tas ir papildināts ar skaņas izolācijas materiāliem.

«Taču, ja runā par atjaunoto saturu, tad trešās paaudzes Prius piedāvā arī Toyota Touch & Go Plus un Toyota Touch Pro ar vairākām papildfunkcijām,» stāstīja Kaseorgs. Toyota Touch Pro nodrošina balss vadību, runas atveidošanu teksta veidā, 3D pilsētas skatus un grafikas par mērķiem, automātisku kartes palielināšanu ceļu krustojumos, kā arī vadītājam palīdzošas navigācijas informācijas parādīšanu uz priekšējā vējstikla.

Lai izvairītos no bīstamām situācijām, Prius ir uzstādīta Pre-Crash Safety sistēma, kas palīdz prognozēt iespējamās sadursmes, pateicoties kruīza kontrolei, priekšējā bamperī ievietotajiem sensoriem un dažādām inteliģentām drošības ierīcēm. Sistēma automātiski jau iepriekš nospriego drošības jostas, iedarbina Brake Assist funkciju, kā arī signalizē vadītājam ar skaņas signālu, bet nenovēršamas sadursmes gadījumā aktivizē automātisko bremzēšanas sistēmu, kas samazina potenciālo bojājumu smagumu, tādējādi samazinot arī pasažieru savainojumus.

Inteliģentā automobiļa novietošanas palīgsistēma ļauj Prius automātiski manevrēt vēlamajā automobiļa novietošanas vietā, izmantojot atpakaļskata kameru un Ultrasonic sensorus. Jaunums ir tas, ka sistēma atpazīst stāvvietu pat tad, ja tai nav to apzīmējošās līnijas.

Pēc Toyota Baltic tirdzniecības un mārketinga direktora vārdiem, jaunā Prius degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir vidēji 3,9 l/100 km, bet CO2 izmeši - 89 g/km.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Prius Plug in jeb spraudņa tipa jaunākais hibrīdmodelis panācis lielāku sniedzamību, ātrāku uzlādi un patīkamākas gaitas īpašības

Jāsāk ar to, ka Toyota ir veiksmīgi «saindējusi» arī Vecā kontinenta pircējus, un viss, kas attiecas uz hibrīdtehnoloģijām, ar katru dienu uzstājīgāk kļūst populārāks, samazinot dīzeļautomašīnu potenciālu. Hibrīdmodeļu popularizāciju nenoliedzami veicina arī Eiropas drastiskās atgāzu normas, tāpēc pilnīgi droši var apgalvot, ka arī Prius Plug in hybrid atradīs savu pircēju gan privātajā, gan komercsektorā. Toyota Prius plug in fani būs arī Latvijā, taču to skaits būs nesalīdzināmi mazāks nekā, piemēram, Nīderlandē vai citviet Eiropā, kur dažāda veida hibrīdi ir modes prece. Lielākais šķērslis, lai hibrīdmodeļu auditorija pie mums būtu lielāka ne tikai Toyota, bet arī citu ražotāju produktiem, ir šo auto cena.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Jaunais Porsche 918 Spyder būs ekonomiskāks nekā Toyota Prius

Gunta Kursiša,22.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche 918 Spyder patiks arī «zaļajiem» tā litija jonu akumulatora ar šķidruma dzesēšanas sistēmu dēļ, raksta metro.co.uk.

Pie Porsche 918 Spyder īpašībām tiek minēts jaudīgais uzrāviens, tajā pašā laikā esot daudz ekonomiskākai nekā, piemēram, Toyota Prius. Automašīnas CO2 emisija ir tik niecīga, ka tā tiks atbrīvota no «sastrēgumu nodevas» Londonā. Tās degvielas patēriņš būs trīs litri simts kilometros.

Automašīna būs pieejaama no 2013. gada septembra un tā maksās 845 tūkst. ASV dolāru.

Jau vēstīts, ka jaunās Toyota Prius degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir vidēji 3,9 l/100 km, bet CO2 izmeši - 89 g/km.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Toyota visā pasaulē atsauc 1,9 miljonu Prius

Dienas Bizness,12.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor trešdien, 12. februārī, paziņojusi par 1,9 miljonu automašīnu Prius atsaukšanu, jo konstatētas problēmas šo automašīnu programmatūrā.

Problēmas skar trešās paaudzes Prius automašīnas. Kā norāda Toyota, aptuveni puse atsaukumu attiecas uz Japānu, bet 713 tūkstoši Prius tiek atsaukti ASV, vēsta Reuters.

Toyota pārstāvji arī informē, ka līdz šim nekādi negadījumi saistība ar šo konkrēto kļūdu auto programmatūrā nav reģstrēti.

«Kļūda programmatūrā var izraisīt paaugstinātu temperatūru tranzistoros, kas savukārt var deformēties un tādējādi tikt bojāti,» skaidro Toyota pārstāvji, norādot, ka rezultātā uz auto paneļa var iedegties dažādi brīdinājuma signāli, kā arī auto var pārslēgties uz drošas braukšanas režīmu, kas joprojām ļauj ar auto pārvietoties, taču ar ierobežotu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte,19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Toyota leģenda ar BMW gēniem

Aldis Zelmenis,24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atskaitot virsbūves čaulu un par braukšanu atbildīgo mezglu regulējumus, visu pārējo jaunajai Toyota GR Supra ir izveidojis vācu ražotājs BMW

Auto, kura izstrādes procesā aktīvi iesaistījās viens no planētas Zeme aizņemtākajiem cilvēkiem, proti, Toyota Motor Corporation prezidents Akio Toijota (Akio Toyoda). Kaislīgs autoentuziasts, kurš testēja Supra prototipus un pieņēma galalēmumu par modeļa sērijveida ražošanu. Auto izlolots ar Toyota sporta apakšnodaļas Toyota Gazoo Racing tiešu atbalstu, attiecīgi auto nosaukumā, kā arī uz automašīnas virsbūves daudzviet atradīsim Gazoo Racing (GR) logo.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Leģendāras personības atgriešanās. BMW un Toyota sadarbības sinerģija ir radījusi unikālu auto, kas būs pamanāms koplietošanas satiksmē un atpazīstams pēc savām gaitas īpašībām. 340 ZS jaudīgs sešcilindru rindas turbomotors ar trīs litru tilpumu kupejas degungalā, astoņpakāpju automāts, aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs un citas sastāvdaļas liks ortodoksālas orientācijas autofaniem sajūsmināties. Pirmās atsauksmes ir ļoti pozitīvas, jo neba velti japāņu koplietošanas ceļiem piejaucētā klasiskās piedziņas sporta auto 900 vienību kvota pirmajam gadam jau ir pārdota. Arī 90 vienībās tiražētās limitētās Mate Gray Metallic virsbūves krāsas Toyota GR Supra modeļi jau atraduši savus pircējus, starp citu, viens no tiem esot ceļā pie kaimiņzemes Igaunijas klienta. Atgādināsim, ka pats modelis tiks ražots Austrijā, Grācā jeb turpat, kur dvīņubrālis BMW Z4. Tādējādi var teikt, ka Toyota GR Supra ir Eiropā dzimis un arī Eiropā attīstīts produkts ar japāņu zīmotni pierē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves kompānija «Toyota Motor Corp.» trešdien paziņoja, ka pasaulē atsauc vairāk nekā vienu miljonu hibrīdautomobiļu saistībā ar tehniskām problēmām, kas var novest pat pie automašīnu aizdegšanās.

Drošības pārbaudēm tiks atsaukti aptuveni 1,03 miljoni automobiļu, kas ražoti laika periodā no 2015.gada jūnija līdz 2018.gada maijam.

Atsaukums aptver «Prius», «Prius PHV» un C-HR modeļus.

No šiem 1,03 miljoniem automašīnu 554 000 atrodas Japānā, 217 000 Ziemeļamerikā un 219 000 Eiropā.

«Toyota» norāda, ka elektroinstalācija braukšanas laikā radītās vibrācijas dēļ var nodilt, kas var novest pie īssavienojuma.

«Sliktākajā gadījumā tas var izraisīt automašīnas aizdegšanos,» skaidro autoražotājs.

«Toyota» kopš 1997.gada kopumā pasaulē pārdevusi vairāk nekā desmit miljonus hibrīdautomobiļu, tostarp «Prius» modeļu.

Lielākais «Prius» automašīnu atsaukums piedzīvots 2014.gada februārī, tad tika atsaukti 1,9 miljoni automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais autoražotājs Toyota Motor Corp visā pasaulē atsauc 6,39 miljonus transportlīdzekļu, raksta MarketWatch.

Kompānija atsauc tādas automašīnas kā RAV4, Corolla, Yaris un Highlanders, kā arī apvienotos uzņēmumos ražotos Pontiac Vibe un Subaru Trezia.

Šoreiz atsaukto automašīnu skaits ir lielākais kopš Toyota atsauca 7,4 miljonus transportlīdzekļus 2012.gadā.

Uzņēmums nav skaidrojis, kādēļ automašīnas tiek atsauktas, taču Toyota ziņojusi, ka to problēmas nav radījušas ievainojumus vai negadījumus.

Db.lv jau rakstīja, ka februārī Toyota Motor paziņoja par 1,9 miljonu automašīnu Prius atsaukšanu, jo konstatētas problēmas šo automašīnu programmatūrā.

Šis bija jau trešais atsaukums šās sērijas Prius automašīnām. Iepriekš problēmas bija saistītas ar bremžu sistēmām. Prius ir viena no Toyota visvairāk pārdotajām automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Motors Toyota sasniedz rekordlielu pārdoto auto skaitu

Laura Mazbērziņa,14.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos sešos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par vairāk nekā 17%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, informē kompānija.

Kopš šā gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 791 jaunu «Toyota» auto, no kuriem 28% jeb 225 bija hibrīdauto. Mazlietoto auto pārdošanas apjomu pieaugums ir 28%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. «WESS Motors Toyota» auto tirgus daļa ir 7,7% no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Šā gada pirmajā pusē vērojam pakāpenisku tirgus izaugsmi – pieaug pārdošanas rādītāji gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Visstraujāk šogad audzis korporatīvais segments – šā gada sešos mēnešos pieaugums ir 31%. Pieprasījuma pieaugumu veicinājusi līzinga risinājumu un kreditēšanas pieejamība gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Kopumā pirmo pusgadu vērtējam pozitīvi – augam ātrāk nekā kopējais auto tirgus. Arī nākamajā pusgadā, visticamāk, būs vērojams attīstības temps - tirgus pakāpeniski augs, ja vien to nesatricinās kādi nepatīkami lēmumi ekonomikā, piemēram, pēc vēlēšanām,» komentē Aleksejs Radionovs, AS «WESS» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota trīskāršojusi ceturkšņa peļņu

Gunta Kursiša,05.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Toyota fiskālā gada otrajā ceturksnī uzņēmuma pārdošanas apjomi pasaulē ir ievērojami pieauguši, līdz ar to kāpinot Toyota peļņu līdz 3,1 miljardiem ASV dolāru, kas ir trīs reizes vairāk nekā analoģiskā periodā pērn, raksta usatoday.com.

Kopumā šā fiskālā gada pirmajā pusē, salīdzinot ar 2011. gada pirmajiem sešiem mēnešiem, Toyota peļņa pieaugusi par 572,1%. «Produkcijas pieaugums šogad, salīdzinot ar pērno gadu, vērojams visos reģionos,» norādīja Toyota viceprezidents Satoši Ozava (Satoshi Ozawa).

Neņemot vērā ekonomiskās nedienas eirozonā, Toyota pārdošanas apjomi ir kāpuši visos reģionos pasaulē – Ziemeļamerikā Toyota pārdeva 1,3 miljonus automašīnu, kas ir par 572 tūkstošiem vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā laika posmā; Japānā tika pārdoti 1,2 miljoni braucamrīku, kas ir par 395 tūkstošiem vairāk nekā pērn kompānijas fiskālā gada otrajā ceturksnī; savukārt Eiropā tika pārdoti 412 tūkstoši Toyota automašīnu, kas ir 51 tūkst. vienību pieaugums, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krosoverkupeja Toyota C-HR diezgan paredzami kļūs par nākamā gada japāņu autogiganta modīgāko un pirktāko modeli Baltijā

Kāpēc? Vispirms jau tāpēc, ka šis uz Toyota Prius platformas būvētais krosovers ir apveltīts ar tādu eksterjera un interjera dizainu, kas ir viens no visu laiku emocionālākajiem dizainiem, kāds Toyota sērijveida modeļiem jebkad ir bijis. Var jau pārmest, ka Toyota apzināti vai neapzināti ir paviesojusies sava tautieša Honda dizaina elementu skapī un dažas detaļas, piemēram, aizmugurējos lukturus, ir «nospērusi» no Honda Civic. Arī pats modeļa nosaukums C-HR drīzāk ir hondisks, nevis tojotisks. Globalizācijas laikmetā to visu var piedot, kaut vai tikai tāpēc, ka Toyota modeļu paletē beidzot ir aizkrāsots baltais plankums, kur savulaik neveiksmīgi mēģināja startēt Toyota Urban Cruiser modelis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota brāķa dēļ atsauc vēl 2,7 milj. automašīnu

Gunta Kursiša,14.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neilgi pēc septiņu milj. automašīnu atsaukšanas Japānas lielākais automašīnu ražotājs Toyota paziņojis, ka stūres un ūdens sūkņu sistēmas problēmu dēļ visā pasaulē tiks atsaukti vēl 2,7 miljoni automašīnu, vēsta BBC.

Automašīnu atsaukšana paredzēta deviņiem Toyota modeļiem, ieskaitot Toyota Corolla un otrās paaudzes Toyota Prius.

Paziņojums par vēl 2,7 milj. automašīnu atsaukšanu nāk klajā vien pāris nedēļas pēc tam, kad kompānija atsauca vairāk nekā septiņus miljonus automašīnu visā pasaulē, kas ir pēdējo gadu lielākais Toyota automašīnu atsaukums. Kā Db.lv stāstīja Toyota Baltic mārketinga speciāliste Reili Kaibalda (Reili Kaibald), iepriekšējā automašīnu atsaukšana attiecās arī uz 2501 Toyota automašīnu Latvijā, ieskaitot 788 Corolla modeļus, 1276 RAV4 modeļus un 337 Yaris modeļus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sāk īstenoties autogiganta Toyota stratēģiskais plāns, jo arī leģendārā Toyota Corolla jaunākie modeļi ir acīmredzami emocionālāki un «garšīgāki» nekā jebkad agrāk

No more boring cars... Tā skan Toyota Motor Corporation šā brīža vadītāja Akio Tojodas (Akio Toyodas) izvirzītais mērķis. Uzmundrinoši esošajiem un topošajiem klientiem, bet biedējoši konkurentiem. Pēc jaunākas paaudzes Toyota RAV 4 modeļa tagad arī Corollas jaunākie modeļi ļauj vaļu emocijām. Laikam jau Toyota C-HR panākumi Eiropas tirgū likuši mainīt stratēģisko virzienu arī pārējos segmentos. Vēl viena būtiska piebilde, ka, sākot ar 12. paaudzes Corolla, visas virsbūves versijas, tostarp piecdurvju hečbeks, ko pazinām ar nosaukumu Auris, turpmāk arī sauksies Corolla.

Pēc pārdošanas apjomiem jauno kompaktklases modeļu segmentā Toyota Corolla ir visvairāk pirktais modelis Baltijā, aiz sevis drošā attālumā atstājot gan šīs klases ciltstēvu VW Golf, gan KIA Ceed. Atšķirībā no abu kaimiņu tirgiem pie mums Corolla vēl jūtami zaudē VW Golf, tāpēc ar jaunākās paaudzes Corolla modeļiem ir plāns iekarot pirmo vietu arī Latvijā. Potenciāls, lai to izdarītu, ir. Trīs dažādas virsbūves versijas, proti, hečbeks, universāls un sedans izstiepj potenciālo Corolla pircēju auditoriju ļoti garā ierindā. Visas trīs virsbūves ir atšķirīgas pēc rakstura. Hečbeks ir jauneklīgākais no visiem. Ja vēl kopā ar 180 ZS jaudīgo hibrīdsistēmu, ko atbalsta divu litru benzīnmotors, tad jautrība un braukšanas prieks ir garantēts. Universāls jau ir krietni atbildīgāka personība. Mērķauditorija ir ģimenes, kā arī firmas un uzņēmumi, kas iepriekš bija uzticīgi Toyota Avensis, jo jaunais Corolla universālis varētu būt lieliska alternatīva. Kā zināms, Avensis no Toyota modeļu gammas ir izslēgts. Tā vietā jau šopavasar Latvijā ieradīsies jaunais Toyota Camry. Skaidrs, ka Camry būs dārgāks pirkums par Avensis, attiecīgi Corolla universāla vai sedana izpildījumā varētu automātiski kļūt par pilnvērtīgiem aizvietotājiem. Sedana izpildījuma Corolla ir visvairāk atšķirīgā versija no pārējām gan pēc izskata, gan pēc satura. Ņemot vērā, ka lielākie noieta tirgi būs Krievija un Turcija, atbilstoši arī sedana motora gamma ir veidota pēc lielāko tirgus vajadzībām. Uz papīra sedana potenciāls Baltijā izskatās visbālāk, taču laiks rādīs, kā tauta uzlūkos sedanu. Pēc cenu pozicionējuma: Corolla piecdurvju hečbeks būs pieejamākā virsbūve, proti, sākot no 16 490 eiro, bet par universālu nāksies noskaitīt par 1100 eiro vairāk. Abos gadījumos bāzes modeļa benzīnmotors būs jaunais 1,2 litru turbomotors, kas attīstīs 116 ZS lielu jaudu. Sedana modeļa pamatmotors būs labi zināmais 132 ZS jaudīgais 1,6 l benzīnmotors. Komplektā ar to sedana bāzes modeļa cena, sākot no 16 850 eiro. Skaidrs, ka lauvas tiesu no Corolla modeļiem veidos hibrīdversiju pārdošana. Tiek lēsts, ka kopumā Eiropā hibrīdmodeļu īpatsvars veidos 77% no kopējiem Corolla pārdošanas apjomiem, bet pie mums, Baltijā, šis skaitlis noteikti būs vēl lielāks. Hibrīdmodeļu cena, sākot no 21 750 eiro, kas tiek prasīta par hečbeka versiju. 22 790 eiro – par Touring Sports Hybrid, bet visdārgāk maksās Corolla sedana hibrīds, proti, sākot no 23 600 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Toyota Industries Corporation (TICO) ir parakstījis vienošanos, lai iegūtu uzņēmumu Vanderlande – pasaules tirgus līderi pievienotās vērtības loģistikas procesu automatizācijā lidostās un sūtījumu tirgū, kas ir arī vadošais piegādātājs noliktavām – no uzņēmuma pašreizējā īpašnieka uzņēmuma NPM Capital.

Darījums iezīmē TICO stratēģiskos mērķus palielināt savu klātbūtni automatizētās materiālu pārvietošanas tirgū. Šis notikums seko nesenajam paziņojumam par uzņēmuma paplašināšanos Ziemeļamerikā, iegūstot uzņēmumu Bastian Solutions LLC, un turpmāk nostiprinās TICO vadošo pozīciju pasaulē pilna materiālu pārvietošanas risinājumu klāsta nodrošināšanā.

Uzņēmums Vanderlande, kas dibināts 1949. gadā un, kura galvenais birojs atrodas Veghel pilsētā, Nīderlandē, ir sniedzis risinājumus vairāk nekā 105 valstīs, ar uzņēmuma filiālēm 30 valstīs no tām. Balstoties uz inovatīvajām sistēmām, viedu programmatūru un aprites cikla jomas pakalpojumiem, uzņēmuma Vanderlande darbībā pēdējos gados ir vērojama ievērojama izaugsme, un tam ir paredzamas arī labas turpmākas izredzes nākotnē, cieši sadarbojoties ar augsta līmeņa klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norisinājies Toyota C-HR – Coupé High Rider prezentācijas pasākums, ko rīkoja Toyota pārstāvniecība Amserv Motors, Swedbank un Toyota Baltic.

Iepazīšanās pasākumi ar jauno Coupé High Rider šobrīd tiek rīkoti visās Eiropas valstīs un pilsētās, kur atrodas Toyota oficiālās pārstāvniecības.

Pasākumu Latvijas Dzelzceļa vēstures muzejā atklāja Swedbank Privātpersonu pārvaldes vadītājs Renārs Rūsis, bet plašāku ievadu par jauno Toyota sniedza Amserv Grupas vadītājs Latvijā un SIA Amserv Motors valdes loceklis Armands Vimba.

«Pirms 22 gadiem Toyota pieteica pasaulei jaunu automašīnu, kas aizsāka mūsdienās vispieprasītāko modeļu klasi – pilsētas SUV (Sport Utility Vehicle). Mēs visi labi pazīstam šo auto – tas ir Toyota RAV4. Ideja bija ļoti vienkārša – savienot ērtu, ekonomisku un viegli vadāmu kompaktu auto ar īstu tā laika apvidus automašīnu. Šodien mēs iepazīstam atkal jaunu Toyota, kurā šis nu jau pavisam modernais SUV ir apvienots ar kupeju – sportiska silueta auto, kas straujāk liek pukstēt gan daiļā dzimuma pārstāvju, gan kungu labākajos gados sirdīm,» sacīja A. Vimba.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par gandrīz 32%, palielinot tirgus daļu līdz vairāk kā 7% no kopējā auto tirgus Latvijā. Kopš šī gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 1005 jaunus «Toyota» auto, no tiem viena trešā daļa jeb 305 ir hibrīdauto. Kopumā hibrīdauto pārdošanas apjomi «WESS Motors Toyota» auto salonos ir dubultojušies - pārdodot par 153 hibrīdauto vairāk nekā tajā pašā laika periodā pērn, informē kompānijā.

Par gandrīz 9% audzis arī mazlietoto automobiļu pārdošanas apjoms - šī gada pirmajos deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdevis 391 mazlietotu auto.

«Neskatoties uz kopējā auto tirgus gauso attīstības tempu, «WESS Motors Toyota» ir kāpinājis pārdošanas apjomu par 32%. Šī gada rādītāji jau šobrīd pārsniedz iepriekšējā gada pārdošanas rezultātus visa gada griezumā. Pozitīvi vērtējam, ka šogad būtiski pieaudzis privātpersonu segments - par 48%, kas liecina, ka iedzīvotāji ir gatavi veikt arī lielākus pirkumus. Turklāt tiek prognozēts, ka šī izaugsme turpināsies arī nākamgad,» pārdošanas rezultātus komentē «WESS» izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota Camry atgriežas ar hibrīdu

Aldis Zelmenis,26.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļamerikā un citviet pasaulē populārais «lielsedans» Toyota Camry pēc 15 gadu prombūtnes atgriežas Eiropas tirgū

Kopš 1982. gada, kad tika sākta Toyota Camry ražošana, šis modelis jau ir tiražēts vairāk nekā 19 miljonos eksemplāru un pārdots vairāk nekā 100 pasaules valstīs. Iespaidīgs sasniegums! Nenoliedzami, Camry ir viens no spilgtākajiem Toyota veiksmes stāstiem ar spožu vēsturi un lojālu pircēju auditoriju. Savulaik arī pircēji Eiropā varēja baudīt Camry modeļa sniegtos labumus, taču 2004. gadā Toyota nolēma Camry modeli izņemt no apgrozības Eiropā. Nu jau pagājis pietiekami liels laika nogrieznis, lai atgrieztu Eiropai reiz atņemto. Ceturtās paaudzes Toyota Camry ir atgriezies Eiropā un jau maijā parādīsies vietējo Toyota tirgotāju autosalonu «plauktos».

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas jauno auto tirgū nosacīti panākumi

Lelde Petrāne,24.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādījis stabilu 8,6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, liecina Auto Asociācijas sniegtā informācija.

Asociācija norāda, ka "tas ir ļoti labs rezultāts, ņemot vērā, ka arī 2019. gada otrajā pusē turpinājās jaunu izmešu normu izraisītas modeļu tehnisko risinājumu izmaiņas, ietekmējot piegādes, gan arī arvien sarežģītākā situācija kreditēšanas tirgū". Lielāko daļu no tirgus pieauguma veido kompaktā apvidus automobiļu klase.

2019. gads vieglo automobiļu tirgū Latvijā ir bijis ar stabilu izaugsmi gandrīz katru mēnesi. Nebūtiski reģistrāciju samazinājumi ir bijuši vien jūnijā, augustā un novembrī. Kopumā ir tikuši reģistrēti 20 939 jauni automobiļi. "Mēs beidzot pirmo reizi pēc 2008. gada esam pāri 20 tūkstošu slieksnim," vēsta Auto asociācija.

Tas gan esot stipri nosacīts panākums, jo arvien esam vairāk nekā 10 gadu attālumā no 2007. gada rezultāta. Eiropas kopējais tirgus, kā arī, piemēram, Igaunija jau vairākus gadus ir ļoti tuvu 2007.-2008. gadu tirgum un, visticamāk, to sasniegs tuvākā viena līdz divu gadu laikā, kamēr Lietuva to ir pārsniegusi jau pirms trim gadiem un turpina izaugsmi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota veic lielāko automobiļu atsaukšanu pēdējo gadu laikā

Gunta Kursiša,10.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu ražotāja Toyota visā pasaulē atsauc aptuveni 7,4 miljonus automašīnu, ieskaito Yaris, Corolla un Camry modeļus, kas tikuši ražoti laikā no 2006. līdz 2008. gadam, vēsta BBC.

Šis ir lielākais automobiļu atsaukums kopš 1996. gada, kad automašīnas atsauca ražotājs Ford.

Kopumā Eiropā atsaukti 1,39 milj. automašīnu, 2,47 milj. automašīnu ASV un 1,4 milj. braucamrīku, kas nonākuši pie Ķīnas pircējiem. Problēma skar logu slēdžus – tos tīrot slēdži var sāk kust, tomēr Toyota uzsver, ka aizdegšanās risks nepastāv.

Pašlaik nav ziņu, ka bojāto Toyota automašīnu dēļ kāds būtu cietis vai būtu noticis kāds negadījums, norāda kompānija.

«Ar šo paziņojumu vēlamies, lai autobraucēji atsaucas un mēs varam pārbaudīt, vai mašīna ir bojāta un salabot to pēc iespējas ātrāk,» norāda Toyota pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves kompānija «Toyota Motor Corp.» piektdien paziņoja, ka pasaulē atsauc vairāk nekā 2,4 miljonus hibrīdautomobiļu saistībā ar tehniskām problēmām, kas var novest pie avārijas.

Par šo atsaukumu paziņots vien mēnesi pēc tam, kad uzņēmums pasaulē jau atsauca vairāk nekā vienu miljonu hibrīdautomobiļu.

Jaunākais atsaukums aptver vairākus «Prius» un «Auris» hibrīdu modeļus, kas ražoti no 2008.gada oktobra līdz 2014.gada novembrim. Vairāk nekā miljons šo automobiļu atrodas Japānā.

Vēl 830 000 automašīnu tiks atsauktas Ziemeļamerikā, 290 000 Eiropā, 3000 Ķīnā un pārējie automobiļi citās pasaules valstīs.

«Toyota» norāda, ka šīs automašīnas jau tikušas iesaistītas iepriekšējos atsaukumos 2014. un 2015.gadā, taču tajā laikā veiktie remonti nav spējuši paredzēt jaunos apstākļus.

Jaunā problēma rodas, kad automašīnas nespēj pārslēgties uz drošas braukšanas režīmu, kā paredzēts. Ja šāda situācija tiek piedzīvota, tad automašīnas dzinējs var zaudēt jaudu un automobilis var apstāties..

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Toyota RAV 4 ir kardināli mainījis savu imidžu. Tas ir kļuvis acīmredzami robustāks un utilitārāks, saturiski gan ir palicis uzticīgs tālākai modeļa hibridizācijas stratēģijai

Kompānija Toyota šobrīd ir t.s. pašuzlādes hibrīdu modes noteicējs autoindustrijā. Arī RAV 4 hibrīdu popularitāte turpina augt. Latvijā no visiem pārdotajiem RAV 4 vairāk nekā 50% bija ar hibrīdsistēmām aprīkotie modeļi. Eiropā šis rādītājs ir vēl iespaidīgāks, proti, 85%. Visticamāk, ar jauno modeli šī tendence nemazināsies, jo videi draudzīgas tehnoloģijas vairs nav tikai modes lieta, bet jau tirgus nepieciešamība.

Toyota RAV 4 mūsu reģionā ir izteikts veiksminieks. To mīl un augsti godā. Modelim ir augsts lojalitātes koeficients, kas atspoguļojas faktā, ka daudzi klienti no paaudzes uz paaudzi izvēlas turpināt draudzību ar Toyota RAV 4 modeli. Nav brīnums, ka Toyota RAV 4 ir viens no populārākajiem modeļiem Baltijā un neapstrīdams līderis savā klasē. Neapšaubāmi, arī jaunākais modelis sekos savu priekšteču piemēram un būs populārs. Kā zināms, iepriekš klasiskais Toyota RAV 4 benzīnmodelis draudzējās tikai ar pilnpiedziņu, bet ar jauno modeli būs pieejams arī priekšpiedziņas izpildījumā, kas būtiski paplašinās RAV 4 pircēju rindas, jo priekšpiedziņa kopā ar 129 ZS jaudīgo benzīnmotoru būs lētāks pirkums. Reģionālais Toyota importētājs neizslēdz iespēju, ka, ņemot vērā priekšpiedziņas modifikāciju popularitāti Baltijā, jaunā RAV 4 sadalījums starp pilnpiedziņas un priekšpiedziņas modeļiem var sasniegt pat attiecību 50:50! Jāpiebilst, ka RAV 4 hibrīdmodeļu flangā būs gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas hibrīds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajos trīs mēnešos Latvijā iegādāts par 61% vairāk jaunu hibrīdauto nekā šajā pašā laikā pirms gada, aģentūru LETA informēja "Citadele Leasing" pārstāvji, atsaucoties uz kompānijas apkopoto informāciju.

Pirmajā ceturksnī audzis ne tikai pieprasījums pēc hibrīdauto, bet arī automašīnām, kas aprīkotas ar gāzes dzinēju - tās iegādātas par 33% vairāk nekā pirms gada. Kopējais darījumu skaits jauno auto tirgū piedzīvojis kritumu 9% apmērā.

Biežāk pirktāko zīmolu topā pirmās piecas pozīcijas ieņem "Toyota", "Volkswagen", "Škoda", "Dacia" un "Renault" automašīnas. "Toyota", "Volkswagen" un "Škoda" ir trīs populārākie auto ražotāji gan privātpersonu, gan juridisko personu segmentā.

Pirmajā ceturksnī privātpersonas visbiežāk iegādājušās tādus auto modeļus kā "Toyota Rav4", "Toyota Yaris Cross" un "Toyota Corolla". Tikmēr juridiskās personas aktīvāk iegādājušās "Toyota Hillux", "Toyota Corolla" un "Renault Master".

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota drošības spilvenu dēļ atsauks 1,3 miljonus automašīnu

Jānis Rancāns,30.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autoražotājs Toyota atsaucis 1,3 miljonus automašīnu saistībā ar drošības spilvenu un vējstiklu tīrītāju problēmām. Tas noticis tikai dažas dienas pēc tam, kad Toyota no GM atguva pasaules lielākā autoražotāja titulu.

Automašīnas paredzēts atsaukt visā pasaulē, lai veiktu drošības pārbaudes, pēc tam, kad atklājās, ka atsevišķiem transportlīdzekļiem bijušas problēmas ar drošības spilveniem. Kopumā tiks atsaukti aptuveni 907 tūkstoši Corolla un Corolla Matrix kā arī 395 449 Lexus IS automašīnu. Lielākā daļa atsaucamo automašīnu piegādātas ASV.

Toyota salīdzinoši nesen – aizvadītā gada oktobrī – bija spiesta atsaukt 7,4 miljonus automašīnu saistībā ar problēmām logu aizvēršanas mehānismā. Tā bija apjomīgākā automašīnu atsaukšana kopš 1996. gadā ASV autobūvētājs Ford bija spiests no tirdzniecības izņemt astoņus miljonus automašīnu. Savukārt novembrī Toyota atsauca 2,8 miljonus automašīnu, lai salabotu bremžu sistēmu un ūdens sūkņus.

Komentāri

Pievienot komentāru