Jaunākais izdevums

Bez ilūzijām par jaunradīta zīmola iespējām provincē uzņēmēja Antra Hanna Pujēna izlēma pārcelties uz galvaspilsētu un tagad apgūst Itālijas un Francijas tirgu.

Zīmols Cinnamons radās jau pirms pieciem gadiem Liepājā, kad A.H. Pujēna kopā ar RTU studenti Lindu Birzi nodibināja uzņēmumu cinn.designe, lai uzsāktu modes biznesu ar dizaina kolekcijām. A.Pujēna jau strādāja kā dizainere un stiliste iepriekš dibinātajā SIA WWWin. Abi uzņēmumi cieši sadarbojās. Šobrīd zīmols Cinnamons turpina savu ceļu ar SIA WWWin. Kā dizainere A.H. Pujēna jau ceturto sezonu ar savām kolekcijām piedalās Rīgas Modes palātas organizētajā latviešu modes festivālā Rīga Fashion Mood. Oktobra sakumā tika veiksmīgi prezentēta jaunākā kolekcija La vie en rose. Zīmola devīzei izmantots franču teiciens femme femme jeb sievišķīgā sieviete.

«Salona Cinn veidošana Liepājā man bija kā mācību stunda. Veidojot komandu, meklējot sadarbības partnerus, darbojoties ar privātajiem klientiem, organizējot un vadot dažādus seminārus un apmācības, gan veiksmes, gan neveiksmes deva pieredzi, kuru nevar iegūt biznesa grāmatās,» atzīst A.H. Pujēna. Diezgan ātri nākusi sapratne, ka jāiet pašai savs ceļš un tas nebūs Liepājā, kur tirgus ir šaurs un pieprasījums – ļoti ierobežots. Lēmums pārcelties uz Rīgu tika pieņemts zibenīgi, reizē ar uzaicinājumu Cinnamons aksesuārus ievietot veikaliņā Tējas roze Vecrīgā. «Amizants skats – mazā vabolīte pārbāzta ar mantām, melns runcis un orhidejas logā – tik spilgti atceros šo Liepājas-Rīgas ceļu saulainā augusta pēcpusdienā,» atceras dizainere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sekojot idejai: Modes dizainere izveido savu smaržu līniju Cinnamons atelier

Vēsma Lēvalde, 21.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modes dizainere Antra Hanna Pujēna Francijā radījusi savu parfīma līniju ar Latvijas zīmolu Cinnamons atelier.

Pirmā smaržu «iziešana tautās» bija Latvijas modes festivāla Riga Fashion Mood Ventspils sesijā. Parfīmu kolekcijā iekļauti 12 aromāti sievietēm un četri aromāti vīriešiem.

Kopš maija vidus Cinnamons atelier parfīms atradis vietu Latvijas modes veikalā Taste Latvia, kā arī Galerijā Rīga. Šī līnija tapusi sadarbībā ar franču parfimēriem. «Mērķis ir radīt savu smaržu autorkolekciju, taču tam man vēl jāpamācās,» atklāj zīmola radītāja Antra Hanna Pujēna.

Izjūt tēlu smaržās

Antras mājas ir gan Rīgā, gan saulainajā Dienvidfrancijā, no kurienes ir viņas dzīvesbiedrs Marsels. Tur netrūkst ziedu un smaržu, tāpēc līdz domai par parfīma līnijas izstrādi viņa nonākusi gluži dabiski. «Esmu diezgan sensitīva būtne. Nevaru, piemēram, apģērbu vai apavus nopirkt internetā– man vajag visu pataustīt, sajust, apdomāt, kā tas iet kopā ar manu būtību, ar manu formu galu galā. Kad skatos ļoti labu filmu vai lasu labu grāmatu, tad bieži ir tā, ka jūtu – tā man sāk smaržot. Un tad es saprotu, ka izlasītais vai redzētais mani ir dziļi aizkustinājis,» stāsta dizainere. Smarža, viņa uzsver, ir viena no maņām, kas māk- sliniekiem ir ārkārtīgi svarīga. «Sākumā man likās, ka būtiskākais ir krāsa, krāsu kombinācija, tad seko kompozīcija, forma, un rodas dizains. Tā es veidoju savas tērpu kolekcijas. Taču arī garša, tauste un smarža ir ļoti lielas baudas, tās visas ir svarīgas, un ne tikai sievietēm,» apgalvo māksliniece. Francijā izstādē viņa iepazinusies ar vairākiem parfimēriem no smaržu dzimtenes Grasas Francijā, ieinteresējusies par šīs industrijas «virtuvi».

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Biznesa vieta: Hospitāļu ielā uzņēmumiem jaušams neizmantots potenciāls

Linda Zalāne, 09.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan Hospitāļu ielā nav jaušama centram raksturīgā burzma un duna un vēl nav iemājojis netālās Miera ielas radošums, uzņēmēji atzīst, ka šeit tomēr esot jūtama īpaša aura un uz ielas vērojama dzīves realitāte – arī bezpajumtnieki, kas laiski pavada dienas uz skvēra soliņiem.

Hospitāļu iela nav piemērota klasiskiem veikaliem, jo trūcīgās cilvēku plūsmas dēļ ar tirgošanos šeit neveicoties spīdoši. Lai gan posmā no Ēveles līdz Zirņu ielai ir jūtama cilvēku rosība, DB aptaujātie uzņēmumu pārstāvji atzīst, ka pirmais priekšstats par dzīvelīgo ielu esot mānīgs. Ik dienas daudz cilvēku izkāpjot tramvaja pieturā, kas atrodas ielas sākumposmā, taču tie neesot uzņēmumu potenciālie klienti. Pa Hospitāļu ielu staigājot vieni un tie paši ļaudis – tie, kas šeit dzīvo, un tie, kas dodas darba darīšanās. DB novēroja, ka lielākoties uzņēmumi blīvi iekārtojušies ēkās, kas atrodas tuvāk Ēveles ielas krustojumam, bet pārējā ielas posmā atrodamas dzīvojamās ēkas – cita labā, cita ne tik spīdošā tehniskā stāvoklī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Latvijas Modes zīmolu apvienība ver vaļā savu veikalu

Gunta Kursiša, 18.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien durvis vaļā vēris jauns pašmāju zīmolu veikals 8 Rooms, kurā pārstāvēta liela daļa Latvijas dizaina zīmolu - BUG, PAIYA, RIPA, Be Carousell, QooQoo, Cinnamons atelier, MARE&ROLS, One Wolf, Red Salt, Līva Šteina, Nina, Alexandra Westfal un Anita Sondore.

Līdztekus veikalam, kas tiek pozicionēts arī kā «šovrūms», telpās atradīsies arī Latvijas Modes Zīmolu Apvienības birojs. Zīmolu apvienība izveidota šā gada 18. oktobrī kā sabiedriska organizācija, kuras galvenais uzdevums ir «apvienot Latvijas modes zīmolus un kopīgiem spēkiem veicināt to labklājību profesionālās un sabiedriskās darbības ietvaros, kā arī sekmēt modes nozares speciālistu kvalifikācijas celšanu».

Indra Salceviča, zīmola RED Salt modes māksliniece, iepriekš pauda, ka Latvijas zīmolu apvienošanās ir «pirmais solis Latvijas modes izaugsmes veicināšanā».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Tbilisi, pirmo reizi kopš Latvijas neatkarības atjaunošanas, notiek Latvijas modes zīmolu skates. Tās tiek organizētas Tbilisi Latvijas dienu Taste Latvia 2014 ietvaros. Ar šo pasākumu Latvija vēlas iepazītināt Gruzijas auditoriju ar Latvijas modes dizaineru sniegumu un likt pamatus abu valstu ciešākai sadarbībai modes un dizaina jomā.

Latvijas modes skates Taste Latvia notiek Joseba Gribašvili Tbilisi Vēstures muzejā. Tajās savas jaunākās kolekcijas izrāda tādi Latvijas modes zīmoli kā Natalija Jansone, Keita, Cinnamons Atelier, One Wolf, Red Salt, strauju popularitāti iegūstošais jaunais zīmols NINA, kā arī eksporta tirgus iekarojošais bērnu modes zīmols Aristocrat Kids.

«Tā zīmoliem ir laba iespēja patetestēt šo maz apgūto tirgu, kuram ir attīstības potenciāls,» saka Latvijas Modes palātas vadītāja Dita Danosa.

Latvijas modes skašu Taste Latvia organizators ir Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra sadarbībā ar biedrību Latvijas modes palāta un LR Vēstniecību Gruzijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mākslas akadēmijā (LMA) ceturtdien un piektdien norisinās modes festivāls Modes manifestācija, informē festivāla pārstāve Dita Danosa.

Festivāla mērķis ir demonstrēt Latvijas modes zīmolu daudzveidību, dažādību un pieejamību. Festivālā varēs vērot 20 Latvijas vadošo un jauno modes dizaineru skates un kolekciju pieteikumus pieaugušajiem un bērniem.

Vakar, 19.martā savas jaunākās kolekcijas demonstrēja Natālija Jansone un Aristocrat kids, zīmols Alexander Pavlov, Cinnamons atelier, Baiba Ladiga, zīmols Cecinanina, jauniešu zīmols Zane Poriete, kā arī Reinis Ratnieks, Arvils Linde un Iveta Vecmane.

Šodien, 20.martā būs redzama Latvijas modes zīmolu parāde, kas sastāv no 11 zīmolu aktuālās sezonas kolekciju pieteikumiem. Latvijas zīmolu parādē būs redzami One wolf, I'm your shirt, Qoo Qoo, Hebe, Elīna Fursova, In by Inga Nipane, Paade Mode, Šeila, Red Salt, Leny Tomy factory un Dace Bahmann.

Komentāri

Pievienot komentāru