Nodibināta un Uzņēmumu Reģistrā piereģistrēta s/o Zemgales Tūrisma Asociācija (ZTA). Asociācija aptver Dobeles, Jelgavas, Bauskas, Aizkraukles un Jēkabpils rajonu tūrisma profesionāļus, uzņēmējus, pašvaldības, sabiedriskās organizācijas ar mērķi attīstīt tūrismu Zemgalē. ZTA dibinātāji – s/o Dobeles novada tūrisma asociācija, s/o Bauskas rajona Tūrisma Asociācija, s/o Fonds Koknesei, Jēkabpils pilsētas dome. Asociācijas birojs atrodas Bauskā, Rātslaukumā 1, tālr.3923797. Asociācijas darbības mērķis ir veicināt tūrisma attīstībai labvēlīgu vidi un sekmēt mūsdienīgas vidi saudzējošas tūrisma nozares attīstību Zemgalē. Asociācijas darbības virsuzdevumi: Zemgales tūrisma produktu identificēšana, izveide un attīstība. Tūrisma infrastruktūras attīstības veicināšana. Tūrisma izglītības, papildizglītības, speciālistu un tūrisma uzņēmēju kvalifikācijas celšanas veicināšana, pētniecības darba attīstība Zemgalē. Tūrisma uzņēmējdarbības veicināšana. Zemgales tūrisma produktu mārketings Latvijā un ārvalstīs. ZTA biedru interešu pārstāvēšana pašvaldību, valsts, ārvalstu institūcijās un nevalstiskajās organizācijās. Zemgales reģiona iesaistīšanās Latvijas, ES kopprojektos, pārrobežu sadarbības veicināšana. Darbības uzdevumi: Izveidot un regulāri aktualizēt Zemgales tūrisma attīstības plānus: koncepciju, stratēģiju, mārketinga plānus, projektus, u.c. Veicināt ar tūrismu saistītās uzņēmējdarbības aktivizēšanos Zemgalē. Sekmēt ar tūrismu saistīto uzņēmumu sadarbību. Sekmēt jaunu darba vietu rašanos. Panākt investīciju piesaistīšanu tūrisma industrijas attīstībai Zemgalē, izstrādāt un īstenot projektus līdzekļu piesaistei. Izglītot ar tūrismu saistīto uzņēmumu un organizāciju vadītājus un darbiniekus. Sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, tūrisma firmām u.c. organizācijām. Aizstāvēt savu biedru intereses, pārstāvot tās valstiskās un nevalstiskās institūcijās. Pārstāvēt biedrus starptautiskajās organizācijās. Piedalīties standartu, klasifikācijas un sertifikācijas ieviešanas un izstrādāšanas procesos. Veikt tūrisma tirgus izpēti. Sekmēt informācijas apmaiņu, apkopošanu un izplatīšanu. Tuvākajā laikā ZTA valde apstiprinās rīcības un mārketinga plānu 2004.-2005.gadam.