Lai paaugstinātu pārvadājamo bīstamo kravu drošību, ir jāveic vairāki pasākumi, taču nedrīkst liegt bīstamo kravu pārvadāšanu, kā arī visiem kā obligātu ieviest bīstamo kravu apdrošināšanu. Tā uzskata asociācijas Latvijas auto ģenerāldirektors Valdis Trēziņš. Viņš atzīst, ka pēc negadījuma 2.augustā Rīgā uz Salu tilta tiek izteikti piedāvājumi par obligātu bīstamo kravu apdrošināšanu, tomēr jārēķinās ar to, ka šāds solis sadārdzinātu šo kravu pārvadājumus, kā rezultātā cietēji būtu gan pārvadātāji, gan arī pircēji. Pēc V. Trēziņa domām vispirms ir jāizvērtē katra negadījuma cēloņi un kā pašlaik tiek izsniegta licence bīstamo kravu pārvadājumiem. Viņaprāt būtu jāpastiprina prasības ne tikai atsevišķu klašu bīstamo kravu pārvadātāju šoferiem, bet arī pašām kompānijām. Pašlaik šoferis var pabeigt šo teorētisko kursu par bīstamo kravu pārvadājumiem un saņemt attiecīgo atļauju, taču obligāti būtu nepieciešamas, piemēram, vadīšanas iemaņas ekstrēmos apstākļos, secina V. Trēziņš. Viņaprāt nav atbalstāms priekšlikums, piemēram, liegt kravas mašīnām šķērsot tiltus Rīgā utt. «Manuprāt ir vajadzīga kārtība, kurā noteiktu, kā tiek organizēti karvu pārvadājumi pa centru, tiltiem un ielām, piemēram, bīstamo kravu pārvadātājiem noteikt, kad, kādos laikos, ar kādu ātrumu drīkst vest šādas kravas,» norāda V. Trēziņš. Arī bīstamo kravu pārvadāšanai licenci nedrīkstētu izsniegt kompānijām, kurām pašam nekas nepieder un ir negatīva bilance. V. Trēziņš arī neizslēdz iespēju, ka atsevišķu klašu bīstamo kravu pārvadāšanai tomēr varētu ieviest obligāto cilviltiesiskās atbildības apdrošināšānu.