Tirdzniecības centru apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) oficiāli apstiprina, ka viens no pasaulē populārākajiem apgērbu tirgotājiem Hennes&Mauritz (H&M) ienāk Latvijas tirgū. Jau šā gada rudenī tirdzniecības centros Galerija Centrs un Alfa tikšot atvērti šī zīmola pirmie veikali.
Abiem H&M veikaliem plānoti daudzstāvu risinājumi: t/p Alfa - divu līmeņu, bet t/c Galerija Centrs – trīs līmeņu, kuros pircējiem būšot pieejams pilns zīmola piedāvājums – sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbi. Katra veikala platība būs ap 2000 m2.
Zviedrijas lielākais apģērbu mazumtirgotājs Hennes&Mauritz (H&M) Latvijā tirgū gatavojas ienākt šogad, pavēstīja uzņēmuma galvenais izpilddirektors Karls Johans Persons (Karl-Johan Persson).
Uzņēmuma gada pārskatā viņš norāda, ka H&M 2012. gadā plāno atvērt jaunus veikalus Ķīnā, ASV un Lielbritānijā un Meksikā. Savukārt Bulgārija, Latvija, Malaizija un Taizeme kļūšot par jauniem H&M tirgiem.
Db.lv jau vēstīja, ka vēstis par H&M plāniem iekarot Baltijas valstu tirgu izskanēja arī iepriekš. Sīkāku informāciju par šiem plāniem pati kompānija līdz šim nesniedza.
«Tā kā mums ir savi [tirdzniecības] centri arī Latvijā, tad zinām, ka kompānijai H&M ir plāni atvērt savus veikalus visās trīs Baltijas valstīs» iepriekš norādīja tirdzniecības centra (t/c) Ulemiste Center OU vadītājs Guido Pjarnits, vēstija Dv.ee.
Kompānijas finanšu gada pēdējā ceturksnī H&M neto peļņa, salīdzinot ar attiecīgu periodu pirms gada, samazinājās par 2,4% un veidoja 5,36 miljardus Zviedrijas kronu (atuveni 778 miljoni latu).
H&M norāda, ka mazumtirdzniecības tirgus pērn bija «izaicinošs», ko izraisījušas augstās kokvilnas cenas. Tāpat apģērbu tirgotājs paredz, ka arī 2012. gads saglabāsies smags.
«Neskatoties uz pieaugošajām izmaksām, mēs izvēlamies piedāvājuma un tirgus pozīcijas stiprināšanas stratēģiju,» norādīja H&M vadītājs. «Mēs esam pārliecināti, ka klientiem tas būs acīmredzams un stiprinās H&M pozīciju tirgū».