Jaunākais izdevums

«Par šo telefona zvanu varētu ironiski pasmaidīt. Ar prātu jelgavniece Ingrīda Bite uzreiz saprata, ka preču piegādātāja stāsta pilnīgas muļķības. Bet, pirmkārt, zvans neapšaubāmi bija adresēts pavecākam cilvēkam, un, otrkārt, satraukumu radīja tas, ka zvanītāja zināja vai arī pārliecinoši blefoja par sirmgalvi, kura mīt dzīvoklī un kurai pirkts Dormeo matracis,» raksta laikraksts Latvijas Avīze.

«Cilvēki, kuri guļot uz televīzijā reklamētajiem Dormeo matračiem, esot nolemti lēnai nāvei un ar viņiem esot pilna Jelgavas slimnīca... Saasinoties tieši sirds slimības. Man šī saruna bija nepatīkama, jo manai mātei ir 94 gadi un jau piecus gadus viņa guļ uz Dormeo matrača,» sarunu laikrakstam pārstāstījusi I. Bite, kura esot saistīta ar Jelgavas slimnīcu un tur šādu slimnieku skaita pieaugumu nemanot.

Sieviete apgalvojusi, ka izplata nevis Dormeo, bet pēc NASA tehnoloģijām izgatavotus matračus. Tie pašlaik esot par 134 latiem, bet patiesībā maksājot 1500 latus. Pusstundas laikā pircējam jāsagādā nepieciešamā summa. Tā esot akcija pircējiem vecumā no 65 līdz 100 un vairāk gadiem, ko atbalstot Čehijas vēstniecība.

«Kā apgalvoja preču piegādātāja, Jelgavā esot atlikuši vairs tikai pāris matrači, un man tika piedāvāta unikāla iespēja pirkt. Bet mani visvairāk satrauc, kur zvanītāja ņēma mūsu tālruņa numuru un kā zināja, ka esam pirkuši Dormeo matraci,» stāstījusi I. Bite.

SIA Studio Moderna, kas tirgo Dormeo matračus, mārketinga vadītāja Elīna Baranovska laikrakstam atzinusi, ka viņiem ir līdzīgs signāls par zvanu pa telefonu un viņi pārbaudot, vai nav notikusi noplūde no firmas klientu tālruņiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien, 8.jūnijā notiks Dormeo Home veikala atvēršana Rīgā, Lielirbes ielā 29, Spice Home tirdzniecības centrā, informēja SIA Studio Moderna pārstāve Diāna Muceniece.

Veikals būšot pirmais Dormeo Home koncepta veikals Baltijā un arī lielākais visā Eiropā.

Dormeo Home ir jauna koncepta veikalu tīkls, kas tirgo Dormeo preces - matračus, virsmatračus, segas, spilvenus, gultas veļu un citas mājas preces no tādiem zīmoliem kā Delimano un LiveActive.

Studio Modera mazumtirdzniecības vadītāja Irina Hohotva informē, ka veikala izveidē ieguldīti vairāk nekā 140 000 eiro, tas aizņems 600 m2 un atradīsies tirdzniecības centra Spice Home otrajā stāvā. Lēmums par veikala izveidi pieņemts, «balstoties uz pircēju interesi par matračiem un virsmatračiem, kā arī stratēģiski turpinot Studio Moderna mazumtirdzniecības tīkla attīstību».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Spice Home atvērts pirmais Dormeo Home koncepta veikals Baltijā un lielākais visā Eiropā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Dormeo Home ir jauna koncepta veikalu tīkls, kas piedāvā Dormeo preču klāstu - matračus, virsmatračus, segas, spilvenus, gultas veļu un citas preces mājai. Veikalā būs iespēja izmēģināt vairākus matraču veidus un saņemt pārdevēju konsultācijas.

Veikala izveidē ieguldīti vairāk nekā 140 000 eiro un tas aizņem 600 m2. Lēmums par veikala izveidi tika pieņemts, ņemot vērā pircēju lielo interesi par matračiem un virsmatračiem, kā arī stratēģiski turpinot Studio Moderna mazumtirdzniecības tīkla attīstību, kas pēdējo gadu laikā kļuvis par vienu no nozīmīgākajiem pārdošanas kanāliem, sasniedzot ievērojamu apgrozījuma pieaugumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības kompleksam Spice pērn izdevies palielināt apgrozījumu.

2016.gadā audzis gan tirdzniecības centra Spice, gan Spice Home apgrozījums – attiecīgi par 2% un 1%, lai arī apkalpoto apmeklētāju plūsma palikusi nemainīga – 10,5 miljoni cilvēku gadā. T/c Spice apgrozījums sasniedzis 157,45 miljonus eiro (iesk. PVN), bet t/c Spice Home – 48.58 miljonus (iesk. PVN).

Lielāki ieņēmumi panākti, pateicoties pircēju noskaņojumam tērēt vairāk naudas - vidējā pirkuma summa Spicē pērn pieauga par 3%, kamēr Spice Home – par 4%. Palielināt apgrozījumu palīdzējusi arī abu tirdzniecības centru darbības efektivizēšana, izvērtējot esošo un jauno veikalu darbību. Tas palīdzēja palielināt apgrozījumu uz katru kvadrātmetru nepārtikas jeb modes preču grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru