Tiešsaistes komercijas gigants Amazon izmanto grūtu brīdi pasaules kuģniecībā, lai izvērstos piegāžu ķēdēs, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Amerikas e-komercijas gigants ar savas flotes radīšanu plāno no vienas puses optimizēt piegāžu tīklus, no otras – celt pakalpojumu efektivitāti e-komersantiem, kas darbojas uz Fulfillment by Amazon bāzes. Pakalpojuma moto «Jūs tirgojat, mēs nosūtām» līdz ar jūrasceļu pārņemšanu kompānijas pašmāju dienaskārtībā un starpnieku posma izslēgšanu attiecīgi kļūst vēl burtiskāks.
Kompānija ir reģistrējusies ASV Federālajā jūrniecības komisijā kā okeāna kravu pārvadājumu komersants, raksta International Business Times. Investīciju analītikas vietne Seekings Alpha vērtē, ka lielākais iespaids no šāda soļa būs Ķīnas piegādātājiem un viņu ASV klientiem. Protams, iespaids paredzams pozitīvs.
Izslēdzot starpnieku posmu, Amazon tiecas samazināt biznesa izmaksas, kā arī efektīvāk aizsargāt savu piegāžu ķēžu komercinformāciju.
Visu rakstu Pakas brauc jūriņā lasiet 25. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.