Pastāv aizdomas, ka Ralfs Dīters Montāgs-Girmess tomēr nav īstais AirBaltic investors; nacionālās lidkompānijas un Bombardier darījumā iesaistītie iespējamās shēmas nekomentē, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Ne aviosabiedrība AirBaltic, ne tās vadītājs Martins Gauss, ne citas puses, kas jau tagad vai drīzā nākotnē varētu būt saistītas ar izziņoto 20 Bombardier CS300 lidaparātu iegādi, nekomentē, ko tad īsti šis darījums sevī ietver. Jau vēstīts, ka AirBaltic un Bombardier parakstīja vienošanos par septiņu papildu lidmašīnu iegādi, kuru kataloga kopējā summa bija ap 506 milj. USD (448,5 milj. eiro, aprēķins veikts pēc kursa 15.04.2016.), tādējādi aviolīnijai kopš 2012. gada nogales kopumā pasūtot jau divus desmitus lidaparātu.
To, kāds būs šī darījuma finansēšanas modelis, neviens no DB uzrunātajiem komentēt nevēlējās. DB uzdeva gan vispārīgus jautājumus par katras puses iespējamo iesaisti lidmašīnu iegādē, gan konkrētus jautājumus atsevišķiem spēlētājiem par iespējamām darījuma detaļām. Iemesls šādai interesei par it kā komercnoslēpumu saturošiem jautājumiem DB radās pēc vairāku avotu norādēm uz iespējamajām shēmām gan AirBaltic investora piesaistē, gan jauno lidmašīnu iegādes darījumā.
Visu rakstu Visi klusē par lidmašīnu iegādi lasiet 18. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.