Bijušais astronauts no Nīderlandes cer, ka sabiedriskā transporta nākotne varētu būt 250 km/h ātrais superautobuss - elektriskā «zvēra», kurā ir 23 sēdvietas, garums ir 15 metri, vēsta theregister.co.uk.
Vubo Okels (Wubbo Ockels), kurš piedalījās Challenger STS-61A misijā 1985.gadā kā misijas speciālists, strādājis kopā ar speciālistu komandu, lai radītu «jaunu koncepciju ilgtspējīgai mobilitātei».
Oglekļa šķiedras transportlīdzekļa galvenā projektētāja ir Antonia Terzi, kura iepriekš strādājusi BMW-Williams Formula 1 komandā.
Saskaņā ar plāniem šo transportlīdzekli varētu izmantot Nīderlandē, bet Apvienotie Arābu Emirāti varētu kļūt par pirmo klientu ārpus Eiropas.
Transportlīdzekļa radītāji sola, ka tas nodrošinās luksusa braucienu par cenu, kas ir salīdzināma ar pašreizējā sabiedriskā transporta cenām.