Jaunākais izdevums

Vienam no pasaulē lielākajiem juvelierizstrādājumu tirdzniecības tīkliem Tiffany & Co būs jāsamaksā Šveices pulksteņu ražotājam Swatch 499 miljoni ASV dolāru sods, vēsta BBC.

Tāpat Tiffany būs jāapmaksā arī tiesas izdevumi aptuveni deviņus miljonu apjomā.

Šādu lēmumu pieņēmusi Nīderlandes arbitrāžas tiesa, kas lēmus, ka Tiffany nav ievērojusi pirms vairākiem gadiem ar Swatch slēgto sadarbības līgumu. Tikmēr Tiffany vadība pauduši «šoku un vilšanos» par šādu tiesas lēmumu.

Tiffany un Swatch nesaprašanās sākās pirms diviem gadiem, kad Šveices pulksteņu ražotājs apsūdzēja juvelierizstrādājumu tirdzniecības tīklu uzņēmējdarbības traucēšanā. Vēl pirms tam – 2007. gadā – abas kompānijas kļuva par partnerēm. Tiffany un Swatch toreiz dibināja kopuzņēmumu Tiffany Watch Co., kura darbības veids bija Tiffany & Co. zīmola pulksteņu ražošana. Tāpat vienošanās paredzēja, ka Tiffany veikalos tiks tirgoti arī Swatch pulksteņi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viedpulksteņi rada draudus tradicionālajai pulksteņu industrijai

Dažkārt, izvērtējot kādu tendenču ietekmi, vieglāk ir noteikt zaudētājus nekā uzvarētājus. Līdzīgi, runājot par investīcijām tehnoloģiju kompānijās, teicis arī pasaulslavenais investors Vorens Bafets. Proti, leģendārais investors, uzstājoties ar retu lekciju kādā ASV universitātē, norādīja, ka pagājušā gadsimta pirmajā pusē bija faktiski neiespējami pateikt, kura ASV autoražotāja akcijās ieguldījumi varētu būt perspektīvākie. Spēkratu ražotāju un dažādu zīmolu bija pārāk daudz, un bija zināms, ka izdzīvot visi nespēs. Pasakot šo, V. Bafets izmeta asprātīgu padomu, ka tajā brīdī bija skaidrs, ka zaudētāji būs zirgi, un tādēļ investoram vajadzēja «šortot zirgus» (šortošana ir īso pozīciju atvēršana jeb spēlēšana uz vērtspapīru cenu kritumu).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pulksteņi vīriešiem pieejami dažādos stilos un ar dažādām funkcionalitātēm, atspoguļojot gan ikdienas praktiskumu, gan izsmalcinātu eleganci. No sportiskiem līdz klasiskiem modeļiem – katrs vīrietis var atrast tieši to, kas vislabāk atbilst viņa dzīvesstilam un personībai.

https://220.lv/lv/apgerbi-apavi-aksesuari/aksesuari-viriesiem/viriesu-pulksteni

Klasiskie pulksteņi

Klasiskie pulksteņi ir izturējuši laika pārbaudījumu. Tie simbolizē eleganci un izsmalcinātību. Šie pulksteņi bieži tiek izvēlēti svarīgiem notikumiem vai kā dāvana nozīmīgos dzīves notikumos.

Tos izceļ vienkāršs dizains un funkcionalitāte. Parasti tie ir aprīkoti ar ādas siksniņu vai metāla rokassprādzi. Klasiskais pulkstenis var papildināt jebkuru stilu, padarot to par universālu aksesuāru.

Sporta pulksteņi

Sporta pulksteņi ir izstrādāti, ņemot vērā tā nēsātāja aktīvo dzīvesveidu. Tie ir noturīgi pret ūdeni, triecieniem un skrāpējumiem. Bieži aprīkoti ar papildus funkcijām kā hronometrs, kompass un barometrs, tie atbilst vajadzībām dažādās sporta aktivitātēs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: Swatch jaunā biroju ēka - viena no pasaules lielākajām koka konstrukcijām

Zane Atlāce - Bistere,21.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc teju piecus gadus ilgušiem būvniecības darbiem Šveices pulksteņu ražotājs Swatch atklājis jauno galveno mītni valsts ziemeļrietumu pilsētā Bīlē.

Vienu no pasaules lielākajām koka konstrukcijām projektējis japāņu zvaigznes arhitekts Shigeru Ban.

Jaunās Swatch ēkas izliektais siluets garumā pārsniedz 240 metrus un platumā 35 metrus. Augstākajā vietā fasādes izmērs ir 27 metri.

Piecus stāvus augstās ēkas ārpuse un iekšpuse mijas dažādās izliektās formās, krāsās un caurspīdīgumā, kā arī ar neparastu klasisko materiālu un celtniecības elementu izmantošanā.

Fasādes pamata struktūru veido koka režģa apvalka konstrukcija. Koks tika izvēlēts, ņemot vērā tā ekoloģiskās un ilgtspējīgās īpašības. Plānošanas posmā 3D tehnoloģija palīdzēja precīzi noteikt aptuveni 4600 režģa apvalka siju formu un izvietojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices pulksteņu ražotājs Swatch pērn strādājis ar 1,4 miljardu franku (1,3 miljardu eiro) tīro peļņu, kas ir par 26,6% mazāk nekā 2013.gadā, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Tādējādi uzņēmums uzrādījis vājākos finanšu rezultātus pēdējo piecu gadu laikā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar investīciju pieaugumu par 70% - līdz 1,2 miljardiem franku.

Tikmēr Swatch pārdošanas apjoms pērn palielinājies par 4,6% - līdz 9,2 miljardiem franku, kas ir visu laiku augstākais līmenis kompānijas vēsturē.

Swatch prognozē, ka šis gads būs apgrūtinošs, ņemot vērā Šveices franka vērtības pieaugumu.

Kā vēstīts, Šveices Centrālā banka janvārī pārsteidza valūtas un citus finanšu tirgus, kad tā paziņoja par lēmumu atteikties no vairākus gadus ilgušajiem centieniem noturēt franka kursu attiecībā uz eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas luksusa preču ražotājs LVMH un ASV luksusa juvelierizstrādājumu uzņēmums "Tiffany & Co" pirmdien noslēguši vienošanos par abu kompāniju apvienošanu.

Vienošanās paredz, ka LVMH pārņems "Tiffany", īstenojot darījumu, kura vērtība veidos 16,2 miljardus dolāru (14,7 miljardus eiro). Tādējādi šis kļūs par lielāko pārņemšanas darījumu, kādu jebkad īstenojis LVMH, un, pateicoties tam, tiks palielināta Francijas uzņēmuma klātbūtne ASV.

Pēc šī darījuma īstenošanas "Tiffany" zīmols tiks pievienots plašajam LVMH zīmolu portfelim, kurā atrodas "Louis Vuitton", "Dior" un "Moet & Chandon".

Informācijas avoti jau iepriekš vēstīja, ka LVMH palielināja "Tiffany" izteiktu pārņemšanas piedāvājumu par vairāk nekā vienu miljardu dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV un Eiropas akciju cenas trešdien pieauga, ASV tehnoloģiju uzņēmumu akciju cenām atsākot kāpumu, lai gan ASV luksusa juvelierizstrādājumu uzņēmuma "Tiffany & Co." akcijas cena saruka pēc ziņām, ka Francijas grupa LVMH atteikusies no tā iegādes plāniem.

Volstrītas indekss "Nasdaq Composite", kas līdz 2.septembrim pārsvarā bija pieaudzis līdz jauniem rekordiem, bet pēc tam trijās tirdzniecības sesijās bija sarucis par 10%, trešdien pieauga par 2,7%.

"Tiffany" akcijas cena kritās pēc Francijas luksusa preču ražotāja LVMH trešdienas paziņojuma, ka tas atceļ iecerēto "Tiffany" pārņemšanas darījumu, šādu lēmumu daļēji skaidrojot ar ASV draudiem noteikt muitas tarifus franču precēm. "Tiffany" pavēstīja, ka sūdzēs tiesā LVMH par 2019.gada novembrī noslēgtā pārņemšanas līguma laušanu.

Londonas biržas indekss FTSE 100 pieauga par 1,4%, ko sekmēja britu mārciņas vērtības samazināšanās bažās par bezvienošanās breksita iespējamību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Preču zīmju apstrīdēšana kļūst aizvien biežāka, līdz tiesai visi strīdi gan nenonāk

Kā liecina Patentu valdes Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes (Apelācijas padomes) sniegtā informācija, 2016. gadā 4,7 % no reģistrētajām preču zīmēm tika apstrīdētas iebildumu procedūrā, salīdzinājumam – 2012. gadā tie bija 3,1 %. Līdz šā gada 15. novembrim iebildumu procedūrā tika apstrīdēti 4,2% preču reģistrēšanas gadījumu.

Patentu valdes Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes priekšsēdētāja Dace Liberte atklāj, ka pēdējā laikā aizvien vairāk starptautiski pazīstamu kompāniju apstrīd reģistrētās preču zīmes. «Tie, kas ir reģistrējuši savas preču zīmes, pārējos grib turēt zināmā attālumā no tās. Jo lielāka ir kompānija, jo vēlme citus turēt zināmā attālumā ir lielāka,» stāsta Dace Liberte. Viņa nosauc vairākus piemērus, kad lielo zīmolu īpašnieki satraucas par līdzīgu preču zīmju izmatošanu. «Kompānija Apple kā ierauga ābolīti, tā viņiem liekas, ka tas viņus traucē. Red Bull, kā ierauga buļļa attēlu vai bulli, satraucas. Arī Orange, kad redz oranžo krāsu vai kaut ko, kas saistīts ar oranžo, liekas, ka viņiem tas traucē. Viņi kļūst uzmanīgi un skatās, kādas ir preces un pakalpojumi. Nav tā, ka preču zīmju aizsardzība darbojas uz jebkurām precēm – tā attiecas tikai uz tām, kurām preču zīme reģistrēta, turklāt ir gadījumi, kad reģistrācija notikusi jau sen, tad apstrīdētās zīmes īpašnieks var pieprasīt reģistrētās preču zīmes izmantošanas pierādījumus,» stāsta D.Liberte. Viens no vērtīgākajiem pasaules uzņēmumiem Apple ir līderis savas preču zīmes sargāšanā. Kā stāsta Dace Liberte, Apple cēlis iebildumus par ābolīša (kopā ar apzīmējumu Plush Apple) izmantošanu uz vingrošanas un sporta precēm, par vārda Apple izmantošanu uz somām un siksnām. Pašlaik Apple visā pasaulē ir strīds ar pulksteņu ražotāju Swatch, kurš reģistrējis divas preču zīmes – saukli, ko savulaik lietojis Stīvs Džobss, prezentējot katru jaunu Apple produktu – One more thing. Faktiski abām pusēm ir strīds par tā saucamajiem gudrajiem pulksteņiem, kur saduras abu kompāniju intereses. Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padome šajā strīdā ir lēmusi par labu Swatch, taču pretējā puse šo lēmumu pārsūdzējusi tiesā, kas gaidāma nākamā gada pavasarī. Kompānija Red Bull iebilda pret Stargorod preču zīmes reģistrāciju, kuras vizuālais tēls ir līdzīgs - tajā attēloti divi buļļi. Strīda rezultātā Stargorod preču zīmes reģistrācija tika dzēsta un pie restorāna vairs nav redzama izkārtne ar šo preču zīmi. Liberte arī stāsta, ka aktīvi savu preču zīmju sargāšanā ir alkoholisko dzērienu ražotāji. Kāds Latvijas uzņēmums bija reģistrējis uzņēmumu kampari18.lv, pret ko iebilda dzērienu ražotājs Campari, uzskatot, ka tas ir viņu tiesību pārkāpums. Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padome apmierinājusi Campari iebildumus. Lai aizliegtu savas preču zīmes izmantošanu, tad jāvēršas tiesā. Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padome var dzēst preču zīmes reģistrāciju, kas nozīmē, ka tiek anulētas uzņēmumam piešķirtās tiesības apkarot viņu preču zīmes atdarinātājus. Vēl viens gadījums – strīds starp Viagra un alkoholiskajiem dzērieniem reģistrētu preču zīmi Viaguara, kur iebildums tika apmierināts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Patērētāju uzvedības maiņa noved luksusa segmentu lejupslīdei

Kārlis Mārtiņš Gulbis, Signet Bank investīciju analītiķis,18.09.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd luksusa preču nozarē, kas vēsturiski bijusi diezgan noturīga pret ekonomiskajām grūtībām, vērojama lejupslīde patērētāju pieprasījuma un pārdošanas apjoma samazināšanās dēļ, kas tradicionāli liecina par agrīnu recesijas sākumu.

Pat patērētāji ar augstiem ienākumiem samazina tēriņus, reaģējot uz nedrošo ekonomisko situāciju, ko pēdējos gados raksturo augsta inflācija, pieaugošas procentu likmes un vispārējā globālā nenoteiktība. Pēdējā laikā daudzi ekonomiskie dati norāda uz patērētāju uzvedības maiņu, samazinot brīvos izdevumus luksusa precēm un pievēršoties pirmās nepieciešamības precēm.

Āzijas reģions, kas ir pasaulē lielākais luksusa preču tirgus, ievērojami iedragāja lielāko daļu luksusa preču uzņēmumu. Piemēram, Richemont pārdošanas apjomi gada 1. ceturksnī kopumā palikuši nemainīgi, kamēr Āzijas reģionā tie samazinājušies par 19%, no kuriem 27% samazinājums bija vērojams Ķīnā. Savukārt Swatch grupai klājies daudz grūtāk, ar 14% kopējo pārdošanas apjoma kritumu pirmajā pusgadā. Burberry veikalu pārdošanas apjomi šī gada pirmajā kvartālā samazinājās par 21%, Āzijā – par 23%. Šādi rezultāti nevarēja neietekmēt uzņēmumu akciju cenas: Burberry akciju cenas salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu samazinājās par 70,3%, Hugo Boss – par 46,6%, Dior – par 18,7%, un Swatch – par 32,8%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas luksusa preču ražotājs LVMH pirmdien paziņoja, ka šobrīd uzsācis sarunas par iespējamu ASV luksusa juvelierizstrādājumu uzņēmuma «Tiffany & Co» pārņemšanu.

Kāds informācijas avots nedēļas nogalē pavēstīja, ka LVMH oktobra sākumā izteica piedāvājumu pārņemt «Tiffany», taču ASV uzņēmums vēl nav sniedzis atbildi.

Informācija liecina, ka LVMH par uzņēmuma iegādi piedāvājis 14,5 miljardus dolāru (13,05 miljardus eiro).

«Pēc nesen izskanējušām baumām LVMH apstiprina, ka tas ved sākotnējas sarunas ar «Tiffany»,» pirmdien norāda LVMH.

Šis varētu būt viens no lielākajiem pārņemšanas darījumiem, kādu jebkad īstenojis LVMH.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien ekskluzīvo juvelierizstrādājumu ražotāja Tiffany’s akcijas cena samazinājās, reaģējot uz ziņām, ka no kompānijas vadītāja amata atkāpies Frederiks Kumenals, raksta MarketWatch.

F. Kumenals šajā amatā strādāja 22 mēnešus, un pievienojās uzņēmumam 2011.gada martā. Iepriekš viņš strādāja uzņēmumā LVHM Group. Par Tiffany’s vadītāju viņš tika iecelts 2015.gada aprīlī.

Piektdien Tiffany’s akcijas cena saruka par 6,6%, bet pirmdien pirmstirdzniecības sesijas laikā – par 2,67%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Akciju cenas kāpj cerībā uz ASV-Ķīnas tirdzniecības sarunu progresu

LETA,26.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju cenas pasaulē pirmdien pieauga un Volstrītas indeksi sasniedza jaunus rekordus, jo investoru pārliecību veicināja jaunas cerības uz progresu ASV-Ķīnas tirdzniecības sarunās un paziņojumi par vairāku lielu kompāniju apvienošanos.

Tirgi pozitīvi reaģēja uz Ķīnas nedēļas nogalē pavēstīto, ka tā palielinās sodus par intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumiem, kā arī plāno samazināt slieksni kriminālsodu piespriešanai tiem, kas zog datoru IP adreses. Tas ir "pozitīvs paziņojums, kas virza lietas saspīlējuma atslābuma virzienā", sacīja "IG France" analītiķis Aleksandrs Baradess.

Kāpumu globālajos tirgos pēdējās nedēļās bija uzturējušas cerības, ka Vašingtona un Pekina parakstīs minilīgumu kā pirmo daļu no plašākas tirdzniecības vienošanās.

Akciju cenu pieaugumu veicināja arī uzņēmumu apvienošanās, īpaši Francijas luksusa preču grupas LVMH paziņojums, ka tā piekritusi iegādāties ASV juvelierizstrādājumu kompāniju "Tiffany" par 16,2 miljardiem ASV dolāru (14,7 miljardiem eiro). LVMH akcijas cena kāpa par 2%, bet "Tiffany" akcijas cena pieauga par 6,2%. "TD Ameritrade" akcijas cena pieauga par 7,6% pēc paziņojuma, ka to nopirks "Charles Shwab", kura akcijas cena kāpa par 2,3%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices pulksteņu ražošanas uzņēmuma Swatch peļņa pirmajā pusgadā sasniegusi zemāko līmeni septiņu gadu laikā, raksta Bloomberg.

Finanšu rādītāji pasliktinajās, jo samazinājies pieprasījums Hongkongā, Francijā un Šveicē. Francijā terorakti ir samazinājuši tūristu skaitu, kas atspoguļojas arī pārdošanas rādītājos.

Uzņēmuma pārstāvji gan apgalvo, ka otrā pusgada finanšu rādītāji uzlabosies un pilna gada rezultāti būs līdzīgi kā pērn.

Uzņēmuma pirmā pusgada peļņa saruka par 54% līdz 353 miljoniem franku (359 miljoniem dolāru), bet pārdošanas apjomi – par 6%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

Lielāko būvnieku dzīvojamo māju portfelī ekskluzivitātes piesitiens

Zanda Zablovska,08.01.2014

Midtown Apartments

Daudzdzīvokļu dzīvojamā māja

Atrodas: Hospitāļu ielā Rīgā
Attīstītājs: YIT Celtniecība
Plānotās investīcijas: 5,5 milj. eiro

Avots: yitgroup-com.prod.uoma.fi

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielākie būvnieki šogad plāno pabeigt dažādu dzīvojamo ēku būvniecību, savukārt biroju segmentā jorpojām klusums .

Tiesa gan, aktivitāte ir manāma arī vairākos atšķirīgos segmentos, piemēram, februārī ekspluatācijā plānots nodot SIA Getliņi EKO siltumnīcas 2.kārtu. To būvē Arčers, un projektēšanas un būvniecības izmaksas lēstas 3,56 miljonu eiro (2,5 miljonu latu) apmērā bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN). Tāpat jau janvārī ekspluatācijā paredzēts nodot beramkravu termināli Riga Bulk Terminal, ko par aptuveni 20 miljoniem eiro būvē LNK Industries, taču galvenokārt būvnieku pasūtījumu portfelī dominē dzīvojamās un atpūtas ēkas Rīgā un Jūrmalā.

Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka pērn deviņos mēnešos, salīdzinot ar 2012. gada deviņiem mēnešiem, ēku būvniecības apjoms pēc kalendāri izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās pieauga par 4,9%. Pieaugums dzīvojamo māju būvniecībā veidoja 71,7%, bet administratīvo ēku būvniecībā – 71,4%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sestdien 91 gada vecumā miris slavenais franču modes dizainers Ibērs de Živenšī, pirmdien paziņojis viņa ilggadējais partneris Filips Venē.

Živenšī, kurš 1952.gadā dibināja modes namu «Givenchy», savulaik veidoja lielāko daļu no kino leģendas Odrijas Hepbernas profesionālās un personīgās garderobes. Viņa tērpus valkāja arī ASV pirmā lēdija Džekija Kenedija un daudzi citi sabiedrībā zināmi cilvēki.

Živenšī darinātie tērpi noteica standartu elegantam ģērbšanās stilam pagājušā gadsimta piecdesmitajos un sešdesmitajos gados un joprojām ietekmē Lielbritānijas karalienes Elizabetes II un citu gados vecāko dāmu ģērbšanās stilu daudzviet pasaulē.

Taču tieši draudzība ar Hepbernu, kuru Živenšī satika komēdijas «Sabrina» («Sabrina») filmēšanas laukumā 1953.gadā, palīdzēja viņam kļūt par modes leģendu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Portrets - Join UP! Baltic vadītāja un valdes locekle Sabina Saikovskaja

Armanda Vilciņa,20.09.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa veiksmes pamatā ir spēja nepadoties, kā arī prasme nodrošināt uzņēmumā efektīvus procesus un izveidot spēcīgu komandu, domā Sabina Saikovskaja, Join UP! Baltic vadītāja un valdes locekle.

Komanda ir jebkura veiksmīga uzņēmuma mugurkauls, spriež S.Saikovskaja, uzsverot, ka labu komandu veido uzticēšanās, komunikācija, kā arī kopīga vīzija un vērtības. Katram komandas dalībniekam savā darbavietā jājūtas novērtētam, kā arī motivētam sniegt savu unikālo prasmju un ideju ieguldījumu uzņēmumā, teic Join UP! Baltic vadītāja. Viņa uzskata, ka laba komanda ir ne tikai indivīdu grupa, kas strādā viens otram līdzās, bet gan saliedēta vienība, kas virza uzņēmumu uz priekšu.

Attīsta pārdevējas prasmes

Bērnībā es sapņoju kļūt par floristi un izveidot savu ziedu veikalu, atminas S.Saikovskaja. “Mani vienmēr ir vilinājušas košas krāsas un ziedu skaistums, kā arī ideja radīt kompozīcijas, kas varētu iepriecināt cilvēkus. Darbs ar ziediem šķita brīnišķīgs veids, kā ienest pasaulē mazliet prieka, turklāt šis sapnis man palīdzēja novērtēt radošumu un prieku, ko sniedz kaut kā jauna radīšana. Arī mana pirmā darba pieredze, ko guvu 13 gadu vecumā, bija saistīta tieši ar radošo industriju - palīdzēju māsai ar Tiffany stikla vitrāžām. Darbs ar krāsaino stiklu bija iedvesmojošs, un tas man daudz ko iemācīja,” atzīst S.Saikovskaja, kuras pirmā oficiālā darbavieta savukārt bija apdrošināšanas kompānijā IF P&C Insurance.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Papildināta ar foto - Latvijas projekts ieguvis titulu Pasaulē labākā dzīvojamā kompleksa arhitektūra

Lelde Petrāne, Žanete Hāka,08.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas projekts – dzīvojamais kvartāls LEGEND. (Jūrmala) ieguvis pirmo vietu starptautiskajā konkursā International Property Awards un izcīnījis titulu Pasaulē labākā dzīvojamā kompleksa arhitektūra.

4. decembrī Dubaijā dzīvojamais kvartāls LEGEND., kas šā gada oktobrī tika atzīts par labāko Eiropā, pārstāvēja Latviju starptautiskajā konkursā International Property Awards. Žūrija projektam LEGEND. piešķīra augstāko godalgu – titulu Pasaulē labākā dzīvojamā kompleksa arhitektūra, informē projekta attīstītāji.

«Tēlos un formās es mēģināju atspoguļot leģendāru XX gadsimta personību – Vinstona Čērčila, Odrijas Hepbernas, Marlēnas Dītrihas, Ernesta Hemingveja – savdabīgumu. Kvartāls LEGEND. ir pilnīgi jūrmalniecisks, tas radīts Jūrmalai,» par savu gara darbu stāsta Uģis Zābers.

Konkursā piedalījās Latvijas nekustamā īpašuma attīstības kompānija R.Evolution City, prezentējot savus Jūrmalas projektus: LEGEND. un The Home. «Mums dalība šādā konkursā - tā ir iespēja pastāstīt pasaulei par to, ka Latvijā ir uzmanības vērti projekti, ko izstrādājuši arhitekti, kuru vārds ir labi zināms. Piemēram, Uģis Zābers – abu konkursam iesniegto projektu autors,» stāsta R.Evolution City valdes loceklis Aleksejs Zagrebeļnijs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kāzu dienai jaunlaulātie izvēlas visdažādākos transporta līdzekļus, tomēr parasti cenšas piemeklēt īpašus braucamrīkus, kam jāsaskan ar kopējo kāzu tematiku.

«Vēlmes atkarīgas no mentalitātes, kāzu scenārija, norises vietas un finansēm,» saka RetroRent pārstāve Dace Sapiega. Viņas pārstāvētajā uzņēmumā iepriekš populārs bija Jaguar Duke, kas arī ir viens no lētākajiem RetroRent piedāvātajiem auto, bet šobrīd palielinoties interese par Tiffany, Excalibur, Zimmer, kā arī par ne tik senas pagātnes automašīnu – Volgu. Arvien biežāk pāri izvēlas nomāt automašīnu kopā ar šoferi, tādējādi pilnvērtīgāk izbaudot braucienu. Kompānija piedāvā arī apvidus automašīnu nomu, un pirms pāris gadiem kāzu vajadzībām klienti izmantojuši arī šīs automašīnas, kas bija lētāk nekā retro transportlīdzekļi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpils mērs Andrejs Elksniņš, iespējams, dzīvo pāri saviem līdzekļiem, šādas aizdomas paustas Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centra "Re:Baltica" publikācijā.

"Re:Baltica" izpētījusi Elksniņa un viņa sievas attēlus sociālo tīklu profilos un tajos redzamo drēbju un rotaslietu cenas, secinot, ka to iegāde neatbilstot viņu oficiālajiem ienākumiem. Žurnālistu vērtējumā, Elksniņa ģimene dzīvo tā, kā no valsts amatpersonas oficiālajiem ienākumiem nevar atļauties.

Piemēram, vienā attēlā maijā Daugavpils mērs redzams dzeltenā polo kreklā, kas jauns maksā 700 eiro. Savukārt jūnijā Elksniņš redzams zīmola "Rhude" šortos, kuru cena ir 500 eiro. Vēl citā attēlā mērs redzams 2500 eiro vērtā "Zegna" ziemas jakā.

"Re:Baltica" kopā ar pulksteņu pazinējiem no "Pulksteņu šerloks" identificējuši, ka mērs nēsā "Ulysse Nardin" pulksteni, kura cena var nedaudz atšķirties atkarībā no iekļautajiem elementiem, bet vidēji tāds pulkstenis maksā vairāk nekā 30 000 eiro. Luksusa zīmolus iecienījusi arī mēra sieva Jekaterina, kura vairākos attēlos redzama ar "Tiffany", "Cartier" un "Chopard" zīmolu rotaslietām, vēsta izdevums.

Komentāri

Pievienot komentāru