Jaunākais izdevums

Florbola vārtsargu ekipējuma izgatavotājs SIA Blind Save paplašina darbību, piedāvājot aizsargtērpus arī basketbolistiem; šodien sāk pūļa finansēšanas kampaņu Kickstarter vietnē

Uzņēmuma stiprā puse florbolā ir tieši aizsargu izgatavošana, turklāt tādu, kurus neredz un kas atrodas zem tērpa. Reiz viens potenciālais partneris ieminējās, ka uzņēmums varētu paplašināt savu darbību tieši dažādu aizsargu ražošanā. «Gadu par to domājām un nonācām līdz tam, ka uztaisījām aizsargus basketbolistiem, kas pieņem cilvēka ķermeņa formu. Kad to uzvelk, pirmajā mirklī aizsargs var šķist ciets un neelastīgs, taču, jo vairāk spēlētājs iekarst, jo mazāk jūt aizsargus,» stāsta Andis Blinds, SIA Blind Save un zīmola Blindsave īpašnieks. Uzņēmuma jaunie basketbola aizsargi der arī citiem iekštelpu sporta veidiem, piemēram, handbolam, futzālam. «Palielinot aizsargu biezumu, varam iet arī ekstrēmajos sporta veidos,» teic Andis.

Šodien Blindsave sāk kampaņu pūļa finansējuma vietnē Kickstarter, kur iepriekšpārdošanas akcijā piedāvās iegādāties šortus, ¾ garuma speciālās kompresijas bikses un kreklus ar aizsargiem, kā arī ceļu un elkoņu sargus. Kampaņa ilgs 32 dienas, un Blindsave mērķis ir 30 tūkstoši dolāru.

Visu rakstu Iekāpj basketbola tirgū lasiet 18. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Vašingtonas "Wizards" un Latvijas valstsvienības spēlētājs Kristaps Porziņģis ar viņam piederošās SIA "JMK Investments" starpniecību investējis nekustamajā īpašumā un vairākos Latvijas uzņēmumos ēdināšanas un sporta preču jomās, liecina "Firmas.lv" informācija.

"JMK Investments" ir Porziņģim pilnībā piederošs uzņēmums, kas reģistrēts 2021.gada 2.februārī, un tā pamatkapitāls ir 10 000 eiro. Kompānijas valdē ir Porziņģis un bijušais baņķieris Guntis Beļavskis. Kā uzņēmuma darbības joma norādīta nekustamā īpašuma pirkšana un pārdošana.

Uzņēmuma finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka kompānija pirmajā darbības gadā piesaistīja līdzekļus aizņēmuma veidā no īpašnieka Porziņģa un veica būtiskas investīcijas nekustamajā īpašumā, kas, pēc ziņojumā paustā, ir viens no ienesīgākajiem un efektīvākajiem veidiem naudas līdzekļu saglabāšanai un pavairošanai.

Bilance liecina, ka uzņēmuma aizņēmumi veido 9,7 miljonus eiro, bet ilgtermiņa ieguldījumi bija 7,87 miljoni eiro, tajā skaitā 6,45 miljoni eiro nekustamajos īpašumos un 1,36 miljoni eiro citu uzņēmumu kapitālā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Blindsave piedāvā aizsargtērpus basketbolistiem un iepriekšpārdošanas kampaņā pūļa finansējuma vietnē Kickstarter mērķē piesaistīt 30 tūkstošus ASV dolāru; līdz šim savāktā summa ir nedaudz vairāk kā 15 tūkstoši dolāru

«Kampaņas rezultāti pagaidām ir apmierinoši, jo ir izdevies radīt interesi par Blindsave produktiem. Pozitīvi, ka par produktiem interesējas ne tikai gala patērētāji, bet arī potenciālie izplatītāji, kuri mums jau pieprasījuši nosūtīt paraugus testiem,» saka Andis Blinds, Blindsave īpašnieks.

Kampaņa pūļa finansējuma vietnē Kickstarter (https://www.kickstarter.com/projects/1223632294/blindsave-protective-gear-that-adjusts-its-shape-t) ilgs vēl 13 dienas. Līdz šim produktus Kickstarter platformā pasūtījuši cilvēki gan no ASV, gan tuvējām kaimiņvalstīm un pat no Āzijas. «Salīdzinoši mazāka aktivitāte ir no Latvijas. Ja latvieši sarosīsies, tad, domāju, kampaņa arī savu rezultātu sasniegs,» saka A. Blinds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pats galvenais veiksmīgai pūļa finansējuma kampaņai ir laba sagatavošanās – stratēģijas izstrāde un potenciālo interesentu «uzsildīšana»

Tā uzskata pūļa finansējuma platformas Indiegogo evaņģēlists Paskāls Kondamins (Pascal Condamine).

Sporta aizsargtērpu ražošanas uzņēmums Blindsave ir īstenojis pūļa finansējuma kampaņu. Tajā gan tam neizdevās sasniegt izvirzīto finansiālo mērķi, bet kopumā ar kampaņu Blindsave vadītājs Andis Blinds bija apmierināts, jo kampaņas uzdevums bija ne tikai piesaistīt finansējumu, bet tā bija arī daļa no mārketinga pasākumiem, kuru mērķis bija pievērst klientu un potenciālo sadarbības partneru uzmanību. «Viens no lielākajiem izaicinājumiem, kas faktiski arī nosaka to, cik veiksmīga būs kampaņa, ir panākt to, ka potenciālie pircēji apmeklē produkta sadaļu konkrētajā platformā. Proti, ir jāpanāk cilvēku plūsma uz šo sadaļu. Ja tās nebūs, tad arī par produktu neviens neuzzinās un to nepirks. Tieši tādēļ ļoti svarīgs ir mārketinga atbalsts, kas nozīmē arī finanšu investīcijas. Daudziem ir ilūzija, ka pietiks tikai izveidot glītu produkta sadaļu platformā un viss notiksies. Diemžēl tā tas nav, ir jāiegulda visai lieli līdzekļi mārketingā, ko daudzas startup kompānijas nevar atļauties,» saka A. Blinds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Blindsave neizdodas Kickstarter savākt nepieciešamo finansējumu; uzņēmums sāks masveida ražošanu

Žanete Hāka,21.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies sporta aizsargtērpu ražošanas uzņēmuma Blindsave finansējuma piesaistes kampaņa vietnē Kickstarter, taču nepieciešamos līdzekļus nav izdevies savākt, tomēr tas kompānijas plānus nekavē un janvārī tiks uzsākta masveida ražošana.

Kompānijas mērķis bija 30 tūkstoši eiro, bet izdevies savākt 25 tūkstošus eiro.

Uzņēmuma īpašnieks Andis Blinds stāsta: «Ar Kickstarter kampaņas rezultātiem esam apmierināti, jo kampaņas uzdevums bija ne tikai savākt naudu. Tā bija daļa arī no mūsu mārketinga kampaņas, kuras mērķis bija pievērst klientu un potenciālo sadarbības partneru uzmanību, kas mums ir izdevies, jo par mums rakstīja tādi pasaulē ievērojami mediji kā Yahoo Sports, Yahoo Tech un Digital Trends, kā arī interesi par mums izrādīja vairāki potenciāli investori. Šobrīd ar vienu no tiem notiek pārrunas, kas varētu noslēgties pēc Jaunā gada.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Latvijas izlase spēlēs vietējā ražotāja BLINDSAVE aizsargekipējumā

Lelde Petrāne,16.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas sieviešu un vīriešu basketbola izlases atbalstītāju kļuvis vietējais aizsargekipējuma ražotājs BLINDSAVE, kas Eiropas čempionāta laikā izlases spēlētājas un spēlētājus nodrošinās ar visu nepieciešamo aizsargekipējumu un kompresijas apģērbu.

Fotogrāfijas - raksta galerijā!

BLINDSAVE vadītājs Andis Blinds pauž prieku par to, ka Latvijas Basketbola savienība kā atbalstītāju izvēlējusies vietējo ražotāju.

Šobrīd konkrēta darījuma vērtība nav noteikta, jo nav zināms, cik daudz sportistiem būs nepieciešams aizsargapģērbs un kompresijas apģērbs. Ne visi sportisti to spēļu laikā lieto.

Līdz šim BLINDSAVE jau individuāli atbalstīja vairākas izlases spēlētājas un spēlētājus, iesaistot viņus arī produktu testos.

BLINDSAVE visus savu produktus – aizsargšortus, aizsargkreklu, ceļu un elkoņu sargus, kā arī kompresijas apģērbu – ražo Latvijā. Izmantojot aizsargmateriāla īpašības un funkcionalitāti, uzņēmums izstrādājis plānākus un triecienizturīgākus aizsargus, kas piemēroti basketbolistiem un citiem iekštelpu sporta veidu pārstāvjiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Dāvis Bertāns noslēdzis līgumu ar basketbola aizsargekipējumu ražotāju Blindsave

Dienas Bizness,16.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Līgums paredz arī Dāvja Bertāna īpašā dizaina izstrādi (limited edition) kādam no Blindsave produktiem.

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komandas Sanantonio Spurs spēlētājs Dāvis Bertāns noslēdzis vairāku gadu sadarbības līgumu ar basketbola aizsargekipējumu ražotāju Blindsave.

Turpmāk Dāvis Bertāns NBA spēlēs un treniņos izmantos Latvijā ražoto Blindsave aizsargekipējumu un kompresijas apģērbu.

Līdz ar līguma noslēgšanu Dāvis Bertāns dos tiesības uzņēmumam izmantot savu vārdu un tēlu komunikācijai ar sabiedrību.

«Ar Blindsave produktiem jau spēlēju Latvijas izlases sastāvā aizvadītajā Eiropas čempionātā. Ņemot vērā, cik dinamisks un atlētisks pēdējos gados ir palicis baksketbols, it īpaši NBA, man ir svarīgi spēlēs un treniņos lietot ekipējumu, kas pasargā no dažāda veida triecieniem un ļauj spēlēt brīvi. Tādēļ esmu ļoti priecīgs par sadarbību ar Blindsave, jo šo ekipējumu jau esmu pārbaudījis kaujas apstākļos, un tas ir lielisks,» atzīst Dāvis Bertāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas sportists Kristaps Porziņģis un vietējais sporta aizsargekipējuma ražotājs BLINDSAVE kopā izveidojuši jaunu sporta zīmolu - GAMEPATCH, kas nodarbosies ar funkcionālo sporta apģērba ražošanu basketbolam un citiem sporta veidiem.

Uzņēmums izmantos unikālu Latvijā radītu tehnoloģiju, kas līdz šim sevi ir pierādījusi kā inovāciju veiksmes stāsts pasaulē un kuru produkciju labi jau pazīst florbola, basketbola un handbola pasaulē. Jaunā zīmola izveide kopā ar Kristapu Porziņģi dos iespēju attīstīt šīs inovācijas jaunā līmenī un vēl vairāk Latvijas vārdam izskanēt sporta pasaulē, norāda uzņēmums.

"Ikvienam sportistam ir svarīgi uz laukuma justies droši un pārliecinoši. Es ieguldu lielu darbu, stiprinot savu ķermeni, taču papildus drošību dod arī pareizi izvēlēts ekipējums. GAMEPATCH izstrādātais aizsargekipējums spēj pasargāt spēlētājus no neveiksmīgām sadursmēm, kritieniem un traumām, tāpēc šāda veida produkti kļūs arvien nozīmīgāki. Turklāt, spēlējot Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA), kur pieaug ātrums un fiziskā spēle, ir daudz spēlētāju, kuri ikdienā jau izmanto šāda veida produktus. Esmu drošs, ka GAMEPATCH ļaus Latvijas vārdam izskanēt sporta ekipējuma pasaulē," komentē Kristaps Porziņģis.

Komentāri

Pievienot komentāru