Attīstoties pilsētai, attīstās un kopienās apvienojas arī atsevišķas tās teritorijas. Līdzīgi kā citviet Rīgā, arī uzņēmēji, kas savu darbību veic Mūkusalas ielā, atklāj jaunu zīmolu – “Mūku sala”, ar kura palīdzību plānots apvienot teritorijā darbojošos uzņēmumus un projektus, kas šeit tiks īstenoti tuvākajā laikā.
Zīmola iniciatori ir biroju centra “Mūkusalas Biznesa Centrs” vadība.
Kā uzsver Mūkusalas Biznesa Centra vadība, “Mūku sala” ir vietas un tuvākās apkaimes zīmols, ar kura palīdzību plānots ne tikai popularizēt Mūkusalas ielas apkaimi, bet arī radīt sava veida kopības sajūtu gan tiem, kuri šajā teritorijā vada savus uzņēmumus, gan arī tiem, kuri apkaimē tikai viesojas.
Jaunā zīmola mērķi ir izveidot piesaistošu vidi iespējami plašam cilvēku lokam, kur teritorijas atmosfēras pamats ir balstīts sociālā vienlīdzībā. Jaunais zīmols koncentrēsies ne tikai uz Mūkusalu, bet arī uz tās apkārtējo teritoriju, pozicionējot to kā radošu un lietišķu vidi.
“Mūkusalai kā teritorijai ir bagāta vēsture, taču tas nenozīmē, ka skatāmies tikai pagātnē. Zīmols Mūku sala ir simbols tam, ka šīs vietas iemītnieki un tie, kuri šeit strādā un viesojas, raksta paši savu vēsturi, veicina šīs vides vērtību un atpazīstamību,” stāsta Mūkusalas Biznesa Centra valdes priekšsēdētāja Iveta Bahmane.