Tikšanās laikā ar Rīgas mēra amata kandidātiem investori, diplomāti un uzņēmēji, balstoties uz diskusijās dzirdēto un pausto nostāju pret Rīgas pilsētas ekonomisko attīstību, investīciju piesaisti un citiem ārvalstu uzņēmējiem būtiskiem aspektiem, veica balsojumu par «savu Rīgas mēru».
Pārliecinošu balsu vairākumu - 41% no visām balsīm - ieguva mēra kandidāte no Nacionālās apvienības - Baiba Broka.
Pārējie trīs klātesošo partiju pārstāvji saņēma 12-20% balsu, bet Nils Ušakovs, kurš nebija ieradies, tika pie 7% balsu.
Diskusijas laikā ārvalstu uzņēmēji un investori visvairāk interesējās par tādiem uzņēmējiem aktuāliem jautājumiem kā birokrātijas mazināšana un efektīvas, saprotamas un paredzamas pašvaldības-uzņēmēju sadarbības veicināšana, mērķtiecīga un pārdomāta atbalsta sniegšana tūrismam visas sezonas laikā, kā arī Rīgas plāni pilsētas tēla un piedāvājuma veidošanai rietumu investoriem.
Uzņēmēji diskutēja arī par jautājumiem, kas skar pašvaldības plānus attiecībā uz Rīgas brīvostas efektīvu un videi, cilvēkiem draudzīgu pārvaldību, sabiedriskā transporta pārvaldību un nākotni, kā arī pilsētas iedzīvotāju un vides veselības veicināšanu ilgtermiņā.
Gan ārvalstu, gan vietējie investori, uzņēmēji un diplomāti atzina, ka mēra kandidātu skatījums uz būtiskākajiem jautājumiem ir samērā līdzīgs un nerada principiālu atšķirību partiju skatījumā uz pilsētas nākotni un partiju priekšvēlēšanu stratēģiju. Investori atzina, ka būtiski iztrūka pie varas esošā Saskaņas centra viedoklis un skatījums uz pilsētas ekonomisko attīstību.
Turklāt ārvalstu investori bija vīlušies par partiju nevēlēšanos iesaistīties atklātā dialogā ar ārvalstu investoriem un uzņēmējiem par Rīgas attīstībai svarīgiem jautājumiem, kā arī pauž neizpratni par vairāku Rīgas mēra kandidātu rīcību, atsaucot dalību diskusijā un par to laicīgi neinformējot.
Pasākumā kopskaitā piedalījās vairāk nekā 130 Amerikas, Beļģijas, Kanādas, Lielbritānijas, Īrijas, Nīderlandes, Norvēģijas, Somijas, Vācijas un Zviedrijas tirdzniecības kameru biedri.