Būtisks sarukums – šāda tendence pērn bijusi vērojama kopējā Latvijā no jauna reģistrēto un valstī palikušo jauno luksus automašīnu skaitā, kas no 850 gadu iepriekš samazinājies līdz nepilniem 700. Sarukusi ir arī iepriekš iespaidīgā uzņēmumu apetīte uz īpaši dārgiem luksus auto modeļiem, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Samazinājums konstatējams itin visā – gan iegādāto automašīnu skaitā, gan arī modeļu daudzumā. Ja pērn nopirkti 102 vispopulārākie – BMW X5xDrive 30D auto, tad gadu iepriekš tādu bija 110. Nākamie populārākie: BMW X6 xDrive 30D – attiecīgi 86 un 98, Audi Q7 – attiecīgi 77 un 84, Land Rover Range Rover Sport – attiecīgi 54 un 63, bet Land Rover Range Rover samazinājums bijis gandrīz dubults – attiecīgi 26 un 48. Ja 2015. gadā bija vesels 21 luksus auto modelis, kas bija iegādāts vismaz desmit vai vairāk eksemplāros, tad pērn tādu bija tikai 17.
Turklāt vēl būtiskāka tendence ir – virkni īpaši dārgu luksus automašīnu modeļu, ko iepriekšējos gados bija ierasts reģistrēt uz uzņēmumu vārda, pērn ir iegādājušās tikai un vienīgi fiziskās personas.
Visu rakstu Būtisks sarukums lasiet ceturtdienas, 9.februāra laikrakstā Dienas Bizness!