Aprīkojot automašīnas dzinēju ar gāzes iekārtu, degvielas izmaksas samazinās līdz pat 50%, sola gāzes iekārtu uzstādītāji. Neatkarīgi eksperti vērš uzmanību uz monētas otru pusi - dārgas ir gāzes iekārtu apkopes, turklāt gāzes izmantošana samazina dzinēja resursu, un ietaupījums degvielas tēriņos var arī neatsvērt dzinēja remonta izmaksas.
Privātpersonām, kuras vidēji gadā nobrauc 10-20 tūkst. kilometru, gāzes iekārtas uzstādīšana ir bezjēdzīga, tā uzskata Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) profesors un Autotransporta institūta direktors Gundars Liberts.
SIA Autonams valdes loceklis Edvīns Panders norāda, ka tas, kurā brīdī ir un kurā nav ekonomiski ierīkot gāzes iekārtu, atkarīgs no diviem apsvērumiem - cik kilometru mēnesī vadītājs nobrauc un cik ilgi vēl ir plānojis braukt ar konkrēto auto. Šajā gadījumā nav svarīga dzinēja jauda un degvielas patēriņš, vienkāršākie rēķini ir pēc mēneša izdevumiem par degvielu, kam pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas normāli ir jāsamazinās uz pusi.
Taksometru uzņēmuma Baltic Taxi finanšu direktors Juris Erts piekrīt, ka ekonomiski gāzes iekārtas uzstādīšana atmaksājas tikai tad, ja automašīnai ir liels noskrējiens. «Ja cilvēks brauc mazāk par 20 tūkstošiem gadā, tad ir jāpārdomā, vai vispār ir jēga uzstādīt gāzes iekārtu,» sacīja J. Erts.
Sabiedrībā valdošie galvenie argumenti pret gāzes iekārtas izmantošanu ir vairāki - gāzes smaka salonā, zaudēta dzinēja jauda, samazināts dzinēja resurss u.c., arī neziņa par to, vai gāzes cenas netuvināsies benzīna vai dīzeļdegvielas cenām.